היה כדאי

היה כדאי לעצור ביום שישי בדרך לאילת, בדימונה השקטה, וליהנות ביחד עם כמאה אוהדים מהמשחק בין הפועל דימונה לנחלת ראשל"צ - משחק מלא אירועים ליד שתי הרחבות, שכלל גם הרחקה ושער ניצחון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. בסיום – 1:2 לאורחים מראשל"צ.

  • על ידי: חנן זברו
  • 26-12-2011
  • 14:24

המשחק נפתח עם יתרון במרכז המשחק של האורחים, שניסו כבר מהתחלה לנסות ולהכריע את המשחק.
כבר בדקה ה-12 הקשית רוני אוחנה מעל אלמקייס, שוער דימונה (טוב מאוד), אבל הכדור היה לא מדוייק.
לעומתם, המארחים ניסו בהתקפות מתפרצות להפתיע את הגנת ראשל"צ, כאשר בשערה עמד חיים קאופמן הוותיק, שלא נדרש ליתר מאמץ.
כפי שמסתמן מהמפגש האחרון, שטף המשחק של דימונה תלוי יותר מדי בהברקות של סטלקר הוותיק, שבכמה נגיעות רכות הוכיח שרזי המשחק הם עדיין מנת חלקו, ושל המגן המצוין קורולקר. מנגד, הברומטר של נחלת הוא מלך השערים שלה, דודי בכר, שהיה פושר במשחק האחרון.
 

דודי בכר, מחזיק את נחלה בצמרת. (צילום: ניר חורי)

 

אט-אט המשחק הפך להיות שקול, ובדקה ה-29, רוני אוחנה, הזכור לטובה מהפועל ראשל"צ, קיבל כדור ברחבה, ספק במצב של נבדל, ומהאוויר המשיך בבעיטה חזקה וקבע 0:1 לאורחים. הקוון הרים את הדגל לנבדל, אך השופט באסם לא התייחס, החלטה שהובילה למהומה קלה על כר הדשא. עם זאת, כל תחנוני שחקני דימונה לא צלחו, והמשחק חודש, כאשר העצבנות של השחקנים המקומיים הייתה ניכרת לעין.
בדקה ה-35 פריצה מהירה מהאגף השמאלי של טולדנו מצאה את אבדייב (ישנוני למדי) במרכז הרחבה, ששם את הכדור ברשת, אך עשה זאת בעזרת ידו והשער נפסל.
המשחק העצבני נמשך, ובדקה ה-40 פאול נוקשה ומיותר של בסטקין, שפגע באליהו האורח, הוביל וכרטיס אדום צודק ומיותר בהחלט. ההרחקה הורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון 0:1 לנחלת, שגם הייתה ביתרון של שחקן.
בעקבות הנחיתות המספרית, כבר בפתיחת המחצית הצופים במשחק חזו בלחץ של האורחים, שהחמיצו פעם אחר פעם בשלומיאליות, בעוד שדימונה יצאה להתקפות מתפרצות שסיכנו את הגנת האורחים.
 

מוטי שורש, גרם לפנדל לטובת דימונה (צילום: ניר חורי)

 

בדקה ה-60, ספק הכשלה של שורש על סף הרחבה הובילה לשריקה לפנדל לטובת דימונה, בניגוד מוחלט לנעשה בשדה. וקנין המקומי לא התקשה להכניע את קאופמן ואיזן את התוצאה - 1:1.
לאחר כיבוש שער השיוויון, גם המשחק של האורחים הפך לעצבני ולא מדויק, וריח של הפתעה היה באויר. כמה מהצופים שישבו לצידי אמרו לי שאולי אראה את סולרסקי משחק, למרות שהוא פצוע, ואכן, משום מקום "זרק" אותו המאמן למשחק, "והמכסחת" מעיר היין התחילה לעבוד.
 

תום שלום(בכחול) התפוח לא נופל רחוק מהעץ. שער ניצחון של הקשר הצעיר. (לירן דורף)

 

שני חלוצים נוספים הוכנסו למשחק בשורות האורחים, והשליטה במגרש שבה אליהם, כאשר הם חדרו לרחבה כמעט בכל התקפה. המארחים, מצידם, נשכבו כמעט בכל התקפה על כר הדשא בתקווה שהזמן כבר יחלוף.
גם השוער המקומי תרם לביזבוזי הזמן, אך כל זה לא הועיל: בדקה ה-95 כדור ארוך הגיע לטולדנו בצד שמאל על סף הרחבה, טולדנו חדר לרחבה והמשיך בכדור רוחב שמצא את תום שלום (הבן של איתן שלום), שמקרוב קבע 1:2 לאורחים - ניצחון צודק.
השופט אפילו לא חידש את המשחק, 1:2 לנחלת ראשל"צ בסיום - עצירה ארוכה בדרך לאילת, אבל היה שווה.
 

הוסף תגובה
תגובות