"יחסית למאמן חדש אני מרגיש שעברתי המון"

ברק בכר, מאמן קבוצת הנוער של קרית שמונה, מספר בראיון ל"גולר" על עבודתו בנוער, ההצלחה של הקבוצה הבוגרת, איפה יהיה שנה הבאה ועוד. מומלץ!

  • על ידי: יובל זיגדון
  • 13-03-2012
  • 18:07

המגן לשעבר ברק בכר, פרש בסוף שנה שעברה ממשחק פעיל. בין השאר שיחק בהכח רמת גן, הפועל פתח תקווה ובשמונה השנים האחרונות הוא בקרית שמונה. הקיץ לאחר פרישתו הוא מונה לעוזרו של רן בן שמעון בקבוצה הבוגרת ומשמש מאז המחזור השמיני גם כמאמן קבוצת הנוער של המועדון.

ברק, איך אתה מסכם את התקופה שלך כמאמן קבוצת הנוער?
"תקופה משוגעת ומטורפת אבל גם מעניינת. יחסית למאמן חדש אני מרגיש שעברתי המון ב- 15 המשחקים שלי בנוער, הרבה משחקים משוגעים ומותחים, עם מהפכים, אכזבות וגם רגעים מרגשים ומספקים".

 

אתה מרגיש שיפור בקבוצה?
"אני מרגיש שיפור גדול מאוד בקבוצה. השחקנים מאוד מחויבים ומתחילים להבין את המשחק. אני חושב שאם היו לנו מגרשי אימון נורמאליים הייתי יכול לשפר אותם הרבה יותר. במקום זה אני מצלם את המשחקים שלנו ועורך אותם וזאת בעצם הדרך הכי יעילה מבחינתי לשפר אותם וללמוד מהטעויות".
 

ברק בכר, מאמנה של ק"ש.  "מצלם את המשחקים שלנו ולומד מהטעויות" (צילום: לי דדון)

 

אי אפשר בלי כמה מילים על ההישג המדהים של הקבוצה הבוגרת שבה אתה גם משמש כעוזר מאמן.
"בתור אחד שכבר שמונה שנים במערכת (שבע שנים כשחקן) ראיתי את המועדון הזה מתקדם משנה לשנה בצורה יסודית וחכמה, וההצלחה אותי אישית לא מפתיעה משום שיש תנאים מצוינים להצליח. כמובן שלא ציפיתי לקחת אליפות כל כך מהר".
 

איך אתה מנווט בין שתי העבודות כעוזר של רן בבוגרים וכמאמן הנוער?
"אני עובד מאוד קשה, מתרוצץ בשבתות בכל הארץ אבל סה"כ אני נהנה לעבוד עם מאמן כמו רן, ללמוד ממנו וליישם את זה על ילדים מוכשרים שרוצים ללמוד ולהצליח, לאמן בליגת העל לנוער זה כבוד גדול, יש יופי של חשיפה בליגה הזאת".
 

אני מניח שלמרות המומנטום הדי טוב שיש לקבוצה לאחרונה, יש תחושה גדולה של פספוס בגלל שלפחות מאז שמונית הנוער מראה יופי של יכולת. לדעתך הנוער של קרית שמונה יוכל להתמודד על האליפות עונה הבאה?
"אני חושב שיש שחקנים מאוד מוכשרים והשנה הזאת קצת מפוספסת בעיקר בגביע (הפסדנו לנתניה בפנדלים).

 

ברק בכר, ליגת אלופות מחכה לו...(צילום: יובל זיגדון)

 

לגבי שנה הבאה אליפות זה יהיה יומרני מידי אבל הבוגרים השנה מוכיחים שבכדורגל חלומות מתגשמים..."
איפה תהיה שנה הבאה?

"אני באמת עוד לא יודע. בבוגרים אני בטח יישאר, לגבי הנוער אני עוד לא סגור אם אני אמשיך במתכונת הזאת בעיקר בגלל שלבוגרים תהיה עונה עמוסה עם משחקים באירופה(מקווה שבליגת האלופות..). בכל מקרה, אני אהיה מעורב מאוד בנוער גם אם לא אאמן שם".

 

הוסף תגובה
תגובות