"הנהלת קטמון שיחקה איתי"

בלמה של קטמון אשתקד, עומרי נווה, חזר למרכז הארץ לאחר שנה אחת בלבד בעיר הבירה. לקראת פתיחת העונה, הוא מספר על התרשמותו מעמישב, ודוחה את הטענות של "המחנאות" בקטמון: "הביאו את זה בתור תירוץ לסוף העונה הגרועה שהייתה לנו, אבל אני אומר לך שדבר כזה לא היה ולא נברא"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 22-08-2012
  • 09:31

עמרי נווה, הוא אחד הבלמים הצעירים והמוכשרים בליגה א'. לאחר עונה אחת ב"קור הירושלמי", עמרי חזר לאזור המרכז אך לא להפועל הרצליה שם עשה חיל ועלה ליגה עם הקבוצה, אלא לקבוצת "הגלאקטיקוס" של עמישב פ"ת. "אוהד אמר לי שאם אני לא יכול לנצח אותו, אז כדאי שאצטרף אליו", צוחק.
 

מדוע עזבת את קטמון, בגלל "המחנאות" שהייתה במועדון?
"ההנהלה בקטמון קצת שיחקה איתי, אפילו לא ישבתי איתם על כסף אבל הם הפסידו ואני עכשיו במקום טוב יותר. אני חייב להדגיש שבתור שחקן חוץ, בקטמון לא הייתה טיפה של מחנאות. החברים הכי טובים שלי הם ירושלמים, אין לי מילה רעה אחת להגיד על קטמון בקשר למחנאות או משהו בסגנון. גם שלא היינו טובים במשחקי הליגה, היינו באים לאימונים בכיף גדול ונהנים מהאווירה הטובה אז אני ממש לא יודע מאיפה זה בא. יכול להיות שהשחקנים שעזבו רצו "לאחל" לקטמון, בגלל שהם בסוף לא במערכת. כנראה שהשחקנים שעזבו, הביאו את זה בתור תירוץ לסוף העונה הגרועה שהייתה לנו, אבל אני אומר לך שדבר כזה לא היה ולא נברא", הדגיש. "הנהלת הקבוצה לא התעניינה במעבר שלי, אבל השחקנים פרגנו לי ואיחלו לי בהצלחה".
 

עמרי נווה (מימין), אחד הבלמים המוכשרים בליגה א. (צילום: לירן דורף)

 

קבוצה חדשה, מקום חדש, מאמן חדש, שחקנים חדשים, איך ההרגשה?
"תמיד משהו חדש מתחילים אותו עם שיא המרץ, אחרי שנה שעברה שהסוף היה לא טוב בקטמון, אני מקווה שהשנה נפתח ברגל ימין את העונה. עמישב פ"ת זה מקום נהדר, אווירה שונה, רגועה ורואים שעושים עבודה טובה במועדון. השנה עמישב פ"ת השתדרגה, התחזקה והיא כלל לא דומה לקבוצה שהייתה בשנה שעברה כי הביאו שחקנים טובים שבליגה הזאת, יוסיפו לנו המון לקבוצה. יש כבר בעמישב שחקנים מצוינים מהעונה שעברה כמו אסי, אלמוג, אהרוני, שחקנים צעירים מוכשרים ופלוס אחד גדול כמו מאמן הקבוצה, אוהד בוזגלו, שרק בזכותו אני הגעתי למועדון. אוהד הוא בן אדם מדהים, כל שחקן יכול לפנות אליו מחוץ למגרש והוא מראה לך שיש עם מי לדבר על כל נושא שקיים, זה באמת כיף והוא "קנה אותי".
 

למרות כל הרכש, אתה חושב שעמישב תהיה בצמרת העונה?
"אומרים שבגלל שאנחנו עושים תוצאות טובות במשחקי האימון, אז אנחנו נהיה בצמרת העונה אבל יש השנה ליגה מאוד קשה וזה לא יהיה פשוט בכלל לעלות ליגה. כל משחק אנחנו רוצים להשתפר ולהתקדם ובמשחקי האימון, זו רק ההתחלה. השנה, עמישב בחרה את האנשים הכי נכונים לעונה כל כך קשה וארוכה. הגיעו שחקנים עם ניסיון, ללא אגו, כל שחקן יעזור לשני ואני חושב שיש כאן חומר אנושי מדהים. נעשתה בעמישב קבוצה של גברים מחוץ למגרש בטוח, ובמגרש אני מקווה שנתחבר ונהיה קבוצה טובה. חשוב לי להודות, לאלמוג ספיר, שהגיע השנה למועדון, וזו תוספת כוח רצינית לעמישב פ"ת העונה".

 

 

אלמוג ספיר, הכוח שעומד מאחורי עמישב פ"ת.

 

פותחים עונה נגד הפועל אזור, לא פשוט.
"אזור עשו רכש חזק העונה, אני שומע שיש להם קבוצה טובה ואני מאמין שתהיה להם קבוצה ברמה גבוהה. אני לא מודאג כי אנחנו לא פראיירים ואני חושב שאוהד יכין אותנו טוב למשחק. שנה שעברה הליגה הייתה מאוד צמודה וכנראה שגם השנה, שחקנים טובים כבר לא פוחדים לבוא לליגה א'. הליגה תהיה מאוד קשה ושוויונית, תהיה ליגה ברמה גבוהה יותר מהשנה שעברה כי כל הקבוצות התחזקו השנה וכל קבוצה יכולה להפתיע".
 

 

מה נאחל לך לקראת העתיד?
"השאיפה שלי היא תמיד למעלה, ואם תהיה לי אפשרות לשחק בליגה גבוהה יותר אז אעשה את הכל על מנת להגשים את החלום. אני מאמין שההזדמנות שלי תגיע מתישהו אבל כרגע אני בעמישב ואני שמח על כך. לפני שבועיים הצעתי נישואים לחברתי האהובה, שבקרוב תהיה אשתי ואין יותר מאושר ממני אז שיהיה לי במזל", מאושר. על חלום העלייה אמר: "העלייה עדיין רחוקה, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה השנה. בהפועל הרצליה עלינו ליגה עם הרכב של ילדים בפור, אז באמת שאי אפשר לדעת מה יהיה ואני מקווה שניתן עונה טובה ואם נעלה ליגה אז מה רע?".
 

הוסף תגובה
תגובות