דודי בכר=שלוש נקודות

נחלת יהודה פגשה את מודיעין למשחק של להיות או לחדול בשביל שתי הקבוצות. כאשר ברור שהקבוצה שתפסיד תצא מהמאבק על המקום הראשון. חניכיו של ציון עזרא עמדו בלחץ וניצחו את מודיעין 3-0 קליל. נחלה מסתכלת למעלה. מודיעין ללא כפיר מלול היא קבוצת מרכז טבלה..

  • על ידי: ניר ברד
  • 12-02-2013
  • 10:37

מפגש מסקרן היה לנו בסוף השבוע האחרון,  בין שתי הקבוצות הכי התקפיות בליגה. מצד אחד נחלת יהודה שכבשה 43 שערים ומנגד עירוני מודיעין שכבשה 49 שערים ערב המחזור. המשחק המסקרן גרר אחריו כ 250 צופים (כמות נאה) שהגיע לצפות במשחק.

מודיעין חסרה את מלך שעריה כפיר מלול שעדיין לא חזר מהפציעה בברך. מנגד גם נחלת יהודה חסרה מספר שחקנים משמעותיים.

 

נחלת יהודה פתחה את המשחק בלחץ על שער מודיעין. שחקניו של ציון עזרא שלטו במרכז המגרש, אומנם הם לא הגיעו למצבים רבים אבל לא היה ספק שלמשחק הזה הם הגיעו מכווני מטרה. כאשר חגאי קול מאמן מודיעין הכין תבנית מצויינת לקבוצתו אשר כולל שמירות אישיות על מובילי הכדור בנחלה,. אבל חסרונו של כפיר מלול, מלך שערי הקבוצה מורגש ומודיעין בלעדיו שווה למרכז טבלה.

 

בדקה ה26 התנהל יאיר שמחון מימין לשער מודיעין חדר לרחבה אבל התמהמהות מיותרת שלו גרמה להגנת מודיעין להרחיק את הסכנה. 
 

דודוי בכר, עוד צמד שלו בדרך ל 17 כיבושים העונה. (צילום: שלמה אשר- חיים)

 

בדקה ה32 קרן מימין שהגביע אמיר סולרסקי הגיע ישירות שוב ליאיר שמחון ששוב התמהמה ושוב הגנת מודיעין סיכלה את הניסיון

כל זאת עד לדקה ה41. חילופי מסירות בין מתן מור יוסף לרוני אוחנה בצד של אוהד פחימה האורח משם כדור מדוייק להפליא שלו חיכה מי אם לא דודי בכר שמעשרה מטרים מהאוויר ירה כדור חזק שהכניע את מוטי מזרחי המצויין .
 

וכך הסתיימה המחצית הראשונה ביתרון 0-1 לנחלת יהודה.

בחצי השני כבר השליטה של המקומיים היתה ללא עוררין כאשר ההגנה ברשותם של אורן רותם ומוטי שורש סיכלה כל ניסיון של האורחים ובדקה ה 62 נשלח אמיר עזרא מול מוטי מזרחי במצב של אחד מול אחד אבל ידו של השוער הותיק הייתה עליונה במקרה זה.

 

ציון עזרא, מאמנה של נחלת יהודה. יש לו את היכולות לעלות את נחלת ליגה. (צילום: ניר חורי)

 

דקה 71  דודי בכר חדר לרחבה ובבעיטה מדוייקת ושטוחה קבע 0:2 צודק וכאן השאלה היכן היה הרכש הטרי ממכבי שעריים, עידו ישראלי, שפישל פעמיים כשתופקד לשמור על בכר. כל זאת מול עיניו הבוחנות של מנחם איריס מאמנו לשעבר מהעונה הקודמת בשערים, שהיה אורח במשחק . לא חלפה דקה ורוני אוחנה חדר לרחבה והשאיר את אמיר עזרא שמול שער חשוף וקבע 0:3 צודק .
 

נחלת יהודה של ציון עזרא ימשיכו במאבקי הפליאוף וחניכיו של חגאי קול המצויין ינסו להדביק את הצמרת הגבוהה בהמשך הליגה

הוסף תגובה
תגובות