תשעה בעקבות אחד

משחק חד צדדי בין שתי קבוצות שהגיעו לשחק פתוח. מצד אחד יהוד שזאת בעצם היתה הזדמנותם האחרונה להדביק את מקום המבטחים, ומצד שני המקומיים אשר ידעו כי מעידה חלקית ונגמר הסיפור של הפלייאוף העליון.

  • על ידי: ניר ברד
  • 25-02-2013
  • 17:26

כבר בתחילת המשחק הבהירו המקומיים שהיום הם לוחצים על האורחים בחלק המגרש שלהם, וכבר בדקה ה-14 כבש דודי בכר את שערו ה-18 שהכול התחיל בחטיפה במרכז המגרש של הגנת נחלת ומשם 0:1. בין לבין נפסל שער חוקי של יהוד בגין נבדל שלא היה.

 

רוני אוחנה שהיה פעיל כבש את השני מתוך הרחבה בדקה ה-21 והגדיל את התוצאה 0:3 בדקה ה-27 לאחר חטיפה ובישול של אמיר סולרסקי מתוך הגנת יהוד ההססנית.

 

בדקה ה-35 שער היפה במשחק לאחר שהכדור הגיע לדודי בכר ומ-16 מטרים זיהה שחביב יקיר, שוער יהוד, ישן מחוץ לשערו ובדיוק מרהיב שלח את הקבוצות להפסקה כאשר קבוצתו ביתרון צודק של 0:4.

 

דודי בכר מבקיע הצמד (צילום: שלמה אשר חיים)

 

המגמה במשחק במחצית השנייה לא השתנתה, והמקומיים לחצו אומנם בלא מאמץ מיוחד אבל זה הספיק, כבר בדקה ה-52 לאמיר עזרא לגלגל מתוך הרחבה את החמישי של המקומיים. הקצב נמשך ובדקה ה-65 הגביה דודו אריאס קרן מימין ומשם הסתנן אמיר סולרסקי וכבש בראשו והעלה את התוצאה 0:6.

רוני אוחנה השלים לשלושער בדקה ה-73 ושמחון בדקה ה-75 ודודו אריאס בדקה ה-82 העלו ל-0:9 את המקומיים שאת שלשת השערים האחרונים כבשו המקומיים מתוך הרחבה דבר שאומר משהו על הגנת האורחים, שמצדם הסתפקו בשער כבוד, אם אפשר להגדיר זאת, לאחר טעות קשה בהגנת המקומיים שאפשרו לגיל דן האורח לבעוט בסיבוב מתוך הרחבה מול חיים קאופמן שהיה ישנוני היום ולקבוע את תוצאת המשחק 1:9.

 

 

רוני אוחנה (מימין) כובש השלושער (צילום: שלמה אשר חיים)


אוהדי הקבוצה היריבה משיכון המזרח שקבוצתם נחה היום דאגו להבהיר שנחלת טובים רק מול החלשים...... 

הוסף תגובה
תגובות