משחק אדיר של מעודה

מכבי באר יעקב, בניצוחו של הקשר המצוין אדיר מעודה, אירחה את הקבוצה הסימפטית ממעלה אדומים וניצחה אותה בתוצאה 3-1 שמשאיר לה סיכוי כדי לעלות מהמקום הראשון שם מובילה בבטחה עירוני נתיבות. שני שערים ובישול של מעודה עשו את ההבדל במשחק, מנגד מעלה אדומים צריכה עוד נקודות כדי לא להיקלע למשחקי המבחן נגד הירידה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 04-03-2013
  • 09:02

כבר בדקה ה-8 של המשחק, הגביהה הקשר עדי שקרוקה היישר לראשו של אדיר מעודה שמעלה את מכבי באר יעקב ליתרון מוקדם,1-0.

שתי דקות לאחר מכן אלירן מגול בעט מקרוב אך השוער מיכאל בן עמי הדף לקרן. בדקה ה-31, אדיר מעודה חדר לרחבה, חלף על שחקן מעלה אדומים והגביהה באמנות בין שני שחקני הגנה של מעלה אדומים היישר לאלירן מגול שהגיח מאחור וכבש את שערו ה-13 העונה וזה כבר 2-0 למכבי באר יעקב.

 

בדקה ה-40, ליאור סודמי חלוצה של מעלה אדומים כמעט ומפתיע את שוער באר יעקב, אוהב אהרון, בבעיטה מרחוק אך השוער היה במקום וקלט את הכדור, והתוצאה במחצית 2-0 למכבי באר יעקב.


במחצית השנייה, מעלה אדומים ניסתה לחזור למשחק אך דווקא מכבי באר יעקב כבשה את השלישי שלה כאשר אדיר מעודה חטף את הכדור מרגלי הבלם איציק עטיה ומול מיכאל בן עמי הבקיע את שערו השני במשחק והשלישי של באר יעקב שכבר מובילה 3-0.

 

אדיר מעודה כובש הצמד (צילום: שלמה אשר חיים)


שנראה היה שבאר יעקב תמשיך להבקיע, צימק החלוץ ליאור סודמי את התוצאה, לאחר שכבש מקרוב בגלל טעות בהגנה של באר יעקב והתוצאה 3-1.
עד הסיום ניסתה מעלה אדומים להבקיע שער נוסף, אך משחק מעולה של הבלם הצעיר עידן סהר מבאר יעקב מנע כל ניסיון כיבוש שער של האורחים ממעלה אדומים. לקראת סיום חלוצה המצוין של מכבי באר יעקב ארז ירימי קיבל כדור מאלעד אברמסון שהשאיר אותו לבד מול השוער אך ירימי בעט חזק והכדור חלף על פני המשקוף.

בסיום מנצחת מכבי באר יעקב 3-1 ותחכה למעידה של עירוני נתיבות שבשבוע הבא יוצאים למשחק העונה נגד בית"ר גבעת זאב.

 

דבח: "נתיבות הכי טובה בליגה" (צילום: שלמה אשר חיים)


מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום: הרבה מחמאות מגיע למעלה אדומים ששיחקה עד הסוף והייתה מסוכנת. אנחנו מבחינתנו ממשיכים עד הסוף בתקווה לממש את הציפיות, עירוני נתיבות קבוצה הכי טובה בליגה ויהיה קשה לעצור אותם.

הוסף תגובה
תגובות