סיכום מחזור 22 ליגה ב' דרום ב'

המחזור ה-22 בליגה ב' דרום ב' הסתיים, נתיבות מנצחת וגבעת זאב מסיימת בתיקו. בתחתית אין שינוי כאשר יהוד שוב מפסידה. אבל מי הצטיין השבוע? מי בנבחרת המחזור? מי מאמן המחזור? ומי שוב מאכזב? הכל בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 05-03-2013
  • 18:14

עירוני נתיבות אירחה בביתה את מ.ס באר שבע במטרה לנצח ולשמור על המקום הראשון, מנגד מ.ס באר שבע שברחה מהמקום האחרון עדיין נמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה. עירוני נתיבות מביסה את באר שבע 5-1 משערים של אורן פחימה, איציק פרץ, אריאל גמון, דודו פלס ואופיר נסימי כאשר יניב לוי מבאר שבע רק צימק את התוצאה.

 

אייל עבד מנתיבות, מי יעצור את נתיבות? אולי רק ליגה א'....(צילום: אביחי חיים)


בית"ר גבעת זאב יצאה למשחק חוץ נגד השכנה עירוני מודיעין במטרה לנצח ולשמור על הפער של 2 הנקודות מנתיבות, משחק לחימה של שחקניו של חגי קול חילק את הנקודות בין הקבוצות. שבוע לפני משחק העונה בין בית"ר גבעת זאב לעירוני נתיבות מאבדים שחקניו של שלומי עמר נקודות חשובות.


מכבי באר יעקב שגם היא רחוקה 4 נקודות מהמובילה, אירחה את בית"ר מעלה אדומים שנמצאת במרכז הטבלה, אדיר מעודה המצוין כבש צמד והוסיף בישול לאלירן מגול שהשלים שלישייה לרשתה של מעלה אדומים שצימקה משערו של ליאור סודמי, ובסיום 3-1 למכבי באר יעקב.


הפועל נחלת יהודה יצאה למשחק לא קל נגד צעירי רהט שעדיין נמצאת בתחתית וחזרה עם שלוש נקודות כאשר צעירי רהט כבר הובילה 2-0 משערים של אלהוזייל אקרם וואבועיליון מחמוד. נחלת חזרה למשחק וניצחה 4-2 משערים של דודי בכר עם צמד, אמיר עזרא ורוני אוחנה.


מ.ס שיכון המזרח, אירחה את בני יצ'אלאל וניצחה אותה 4-1 מצמד שערים של דודו ביטון, שער עצמי של אברהם שמעון ועוד אחד של שמעון ביטון, לזכות בני יצ'אלאל הבקיע דניאל סהלו.

 

צפרירים חולון, עדיין מפתיעה את כולם. (צילום: אביחי חיים)


צפרירים חולון, שעדיין מפתיעה את כולם למרות שקצת איבדה גובה במחזורים האחרונים, התארחה אצל נועלת הטבלה בני יהוד וניצחה אותה בתוצאה 3-0 משערים של יהונתן מעוז, אלירן שמש ועידן כהן.


הפועל רהט אירחה את עירוני בית שמש למשחק שהמנצחת בו מתרחקת מהתחתית, הפועל רהט מנצחת בצורה משכנעת 4-1 וממשיכה את המסע המופלא שלה לבריחה מהתחתית. את השערים לרהט כבשו אלהוזייל מוחמד, אלהוזייל סולטאן, אבייתר מויאל ואמיר אלפיניש, לזכות בית שמש כבש לירן ועקנין.


במשחק על 6 נקודות בתחתית, אירחה הפועל מרחבים את מ.ס דימונה, אדיר נחשון כבש לזכות דימונה את שער הניצחון וסיבך את הפועל מרחבים בתחתית.


נבחרת המחזור

שוער:
אפיק מדלסי (22) מ.ס דימונה- השוער של דימונה היה במיטבו נגד מרחבים במשחק התחתית החשוב, עצר כל ניסיון של מרחבים והנהיג את הקבוצה.


בלם:
עידן סהר (20) מכבי באר יעקב-
הבלם הצעיר של מכבי באר יעקב ממשיך את היכולת הטובה שלו מהמחזורים האחרונים ובלם את חלוצי מעלה אדומים.


בלם:
אמיר ציון (26) עירוני מודיעין-
משחק מעולה של הבלם של מודיעין שאיבדה גובה בתקופה האחרונה, אך נגד גבעת זאב בלט אמיר ציון ביכולת הטובה.


 

ציון עזרא, מאמנה של נחלת יהודה. הוביל את קבוצתו לניצחון באחד המגרשים הקשים בליגה. (צילום: יניב גונן)

 

מגן:
אריאל גמון (23) עירוני נתיבות-
שער ובישול למגן המצוין של נתיבות שממשיך לשחק טוב ולשמור על יציבות.


מגן:
איתי שדה (21) הפועל נחלת יהודה-
שוב נכנס מחליף ומוכיח שמקומו בהרכב, משחק מצוין של איתי במשחק נגד צעירי רהט.


קשר:
אמיר עזרא (28) הפועל נחלת יהודה-
אמיר הצטיין במשחק נגד צעירי רהט וכבש את שערו ה-8 העונה, בנוסף גם בישל שני שערים.


קשר:
אדיר מעודה (27) מכבי באר יעקב-
מאז שאדיר הגיע לבאר יעקב הוא לא מפסיק לכבוש ולבשל שערים. במשחק נגד מעלה אדומים הוא כבש שניים ובישל את השלישי לזכות באר יעקב.

 

קשר:
אלירן שמש (21) צפרירים חולון-
שוב אלירן כבש והוביל את צפרירים לניצחון הפעם על בני יהוד, אלירן כבש את שערו ה-8 העונה.
 

(צילום: לירן דורף)

 

קשר:
אלהוזייל סולטאן (21) הפועל רהט-
משחק מעולה של סולטאן שכבש ובישל לזכות קבוצתו הפועל רהט נגד עירוני בית שמש.


חלוץ:
דודו ביטון (30) מ.ס שיכון המזרח- 
אי אפשר להתעלם מהמספרים של החלוץ המצוין משיכון המזרח שכבש צמד בניצחון על בני יצ'אלאל ומוביל את טבלת מלך השערים של הליגה עם 23 כיבושים.


חלוץ:
אורן פחימה (31) עירוני נתיבות-
החלוץ הוותיק של נתיבות הבקיע בניצחון על מ.ס באר שבע ומגיע כבר ל-11 כיבושים העונה.

 

אורן פחימה (צילום: יח"צ)

 

השחקן המצטיין של המחזור
אורן פחימה (עירוני נתיבות)- החלוץ הוותיק של נתיבות כבש את שערו ה-11 העונה ומוביל את נתיבות בחזרה למקום הראוי לה בליגה א', אורן שהיה מבוקש במספר קבוצות מליגה א' בתחילת העונה החליט להישאר בנתיבות ולעזור לה לעלות ליגה.


מאמן המחזור
חגי קול (עירוני מודיעין)- לאחר שבחרנו לא פעם בקבוצה של חגי קול כקבוצה מאכזבת, זה הזמן לפרגן למאמן שעובר עונה לא פשוטה עם מודיעין שהציבה לעצמה כמטרה לעלות ליגה ולא כל כך מימשה את הציפיות, מערכת יחסים לא טובה בין המאמן חגי קול לבין קומץ מאוהדי הקבוצה לא תרמה לשקט סביב המועדון, אבל למרות כל הבעיות אירחה מודיעין של חגי קול את הקבוצה המפתיעה מגבעת זאב וכולם חשבו שמודיעין תפסיד את המשחק בגלל התקופה הלא טובה שעוברת על המועדון, חגי הגיע נחוש לעצור את המפולת והצליח לסיים בתיקו מפתיע.

 

חגי קול, הצליח לעצור את גבעת זאב (צילום: פז שינדלר)


הקבוצה המאכזבת של המחזור
הפועל מרחבים- הפסד שישי ברציפות לקבוצה המאכזבת ממרחבים שמתדרדרת עד למקום ה-14 בטבלה ולא מצליחה לנצח בביתה את מ.ס דימונה.


לסיום: בשישי הקרוב, יתקיים משחק העונה בין עירוני נתיבות לבית"ר גבעת זאב, אתר גולר1 מעריך שאם עירוני נתיבות תנצח היא תסלול לעצמה את הדרך הבטוחה לליגה א', כל תוצאה אחרת תפתח שוב את המירוץ אחר הכרטיס לעלות לליגה א'. בהצלחה לכולם.
 

הוסף תגובה
תגובות