רהט מחצה את דימונה

מ.ס. דימונה אירחה את הפועל רהט למשחק ליגה במסגרת המחזור ה 23 בליגה ב דרום ב'. שתי הקבוצות היו חייבות לנצח אך בפועל הופיעה רק קבוצה אחת למשחק והיא הפועל רהט, שמחצה 4-0 את דימונה. כדאי לראות מה היה במשחק, ומי כבש...?

  • על ידי: מערכת "גולר 1"
  • 10-03-2013
  • 11:56

יום שישי, משחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות. מצד אחד דימונה ומצד שני הפועל רהט. המשחק החל בגישושים מצד שתי הקבוצות, אומנם היו מספר הזמנויות הבקעה  לכל קבוצה, אך לא מצבים מסוכנים. תנאי המגרש הגרועים השפיעו לרעה על רמת המשחק.

 

שחקני רהט לפני המשחק...(צילום: יח"צ)

 

בדקה ה  20  רהט בהתקפה, השאם עתמין עובר את המגן שלו מדימונה, ובועט  כדור טוב אך שוער דימונה אפיק מדלסי קולט אותו.

רהט ניסתה להישתלט על המשחק אך תנאי המגרש השפיעו, והיה לה קשה מאד לפתח את המשחק הרגיל שלה. דימונה מצידה ניסתה רק להיתגונן לשמור על האי ספיגה. רהט שלטה ודימונה ניסתה רק לעקוץ במתפרצות שנעצרו בהגנה החזקה של רהט בראשות אופק שפיר, ואביתר מוייל מנעו התקרבות לשוער סלמאן אטאויל שהפעם נשאר מבוטל עד לשריקת המחצית 0-0,

 

מספר 20 אביתר מויאל מרהט. מעוז ההגנה של רהט. (צילום: יח"צ)


במחצית מאמן רהט, ואחיד אלצאנע, "שטף" את שחקניו והסביר להם מה עליהם כדי לנצח את המשחק. כנראה שזה הצליח כי הפועל רהט עלתה למחצית השניה שונה לגמרי.  רהט לחצה על הגז והחלה לתקוף את שער דימונה.  

דקה 50, החל המבצע של הגול,  דאבל פס בין השאם עתמין לאמיר שמרים במרכז המגרש, כשלבסוף הכדור נשלח לחברם  אופק שפיר שבועט לפינה הרחוקה, מה  שמכניע את שוער דימונה 1-0 לרהט שנותן לקהל שהגיע כמעט 150 לחגוג את כיבוש השער.

הלחץ של רהט המשיך עד לכיבוש השער השני שנכבש במבצע אלגנטי של דניאל בן הארוש שמסר לרגלי אהרון אלמי שדוחק את הכדור לפינה של שוער דימונה 2-0 לרהט דקה 74.

 

שחקני רהט חוגגים אחרי ניצחון גדול על דימונה..(צילום: יח"צ)

 

שתי דקות מאוחר יותר,  מגיע הקשר האחורי נאדר עתיקה בתזמון טוב לכדור שהורחק מהגנת דימונה משחרר טיל שנתקע ברשת מדלסי, שוער דימונה, 3-0 דקה .

 

שחקני דימונה השלימו עם התוצאה ושחקני רהט המשיכו בההתלהבות עד לדקה ה-  80 כאשר מגיע כדור לקשר המצויין השאם עתמין שכובש עוד כדור ברשת דימונה. 

אחרי זה נראה שוער דימונה, אפיק מדלסי,  נוטש את המשחק ובצעד אלגנטי מצד מאמן רהט, ואחיד אלצאנע, שמכיר אותו אישית מדבר איתו ומשכנע אותו לחזור והשוער אכן מסכים לחזור לשער.

 

ואחיד אלצאנע, מאמנה של רהט. במחצית שטף את שחקניו וזה הצליח. מאמן מוכשר! (צילום: יח"צ)


מאמן רהט, ואחיד אלצאנע, נשמע מרוצה בסוף המשחק: " זה היה משחק חשוב מאד עבורנו, אנחנו נמצאים בכושר טוב, ולא רצינו להיסתבך בתחתית.רצינו  לחזור עם תוצאה טובה ולהיתרחק מהתחתית. אני חושב ששיחקנו מצויין במחצית השניה. במחצית אני דרשתי מהשחקנים שלי ללחוץ אותם וכמה שיותר לבעוט לכיוון השער. כי  להניע לא נצליח במגרש כזה, ואכן, אני שמח שהשחקנים שלי עשו את העבודה לצד הטוב ביותר.שבוע הבא  מחכה לנו משחק קשה מאוד נגד מעלה אדומים אבל אני סומך על השחקנים והקהל הנפלא שמגיע ודוחף את הקבוצה".
 

הוסף תגובה
תגובות