אביב הגיע ירימי בא

מכבי באר יעקב אירחה את מ.ס שיכון המזרח במסגרת המחזור ה-24 של ליגה ב' דרום ב', יתרון של שיכון המזרח במחצית הראשונה, לא הספיק כדי לנצח את מכבי באר יעקב שחזרה למשחק וניצחה בסיומו בתוצאה 2-1.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 21-03-2013
  • 07:11

המשחק המסקרן בין השכנות באר יעקב ושיכון המזרח מהעיר ראשון לציון, שזה סוג של דרבי אזורי, סיפק לנו משחק ברמה גבוהה, למרות המגרש הלא ראוי בבאר יעקב. כבר בפתיחה לחצו חניכיו של אבי דבח את השער של עומרי בן דוד משיכון המזרח ובדקה ה-2 אלירן מגול בעט מעל המשקוף.


בדקה ה-10, קרן לזכות מכבי באר יעקב, עדי שקרוקה הגביהה היישר לראשו של שי גבאי שנגח סמוך לקורה.

 

אדיר מעודה כובש שער השיוויון (צילום: שלמה אשר חיים)


בדקה ה-20, שוב מסירה גאונית של שקרוקה שמשאירה את ערן חדד מול השוער עומרי בן דוד, חדד התקדם ובעט חלש היישר לידיו של בן דוד. בדקה ה- 44, התקפה מתפרצת של שיכון המזרח כאשר דודו ביטון מלך שערי הליגה מסר לעברו של אייל גנלי שדחף את המגן ליעד פרץ אך השופט התעלם ואייל גנלי בעט היישר לבין חיבורי הקורות ומעלה את שיכון המזרח ליתרון 1-0 בסיום המחצית הראשונה.


במחצית השנייה, עלו שחקני מכבי באר יעקב למגרש בטירוף וכבר בדקה ה-49, קרן של עוז שמאי הגיע לרגליו של אדיר מעודה שבעט לפינה והשווה את התוצאה.


בדקה ה-59, נכנס למגרש החלוץ המצוין ארז ירימי, שועל הקרבות וכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור מבקיע את שער היתרון לזכות באר יעקב.

 

ארז ירימי, שער ניצחון בנגיעה הראשונה בכדור (צילום: שלמה אשר חיים)


בדקה ה-65, כמעט שוויון לאחר שדודו ביטון ננצב לבדו מול אוהב אהרון בעט לפינה אך אוהב אהרון הציל את קבוצתו משער שוויון.


בדקה ה-76, השתלט הקשר אדיר מעודה על כדור ברחבה וניצב מול עומרי בו דוד, מעודה בעט, בן דוד הדף ועוז שמאי בכדור החוזר בעט לקורה והחוצה.


עד הסיום ניסו שחקניו של עופר בכר להשוות את התוצאה אך מכבי באר יעקב בהנהגתו של מוסא בן חיים, הרחיקה כל ניסיון של שיכון המזרח ומנעה מהם להבקיע.


עם שריקת הסיום, הגיע הבשורה מנתיבות על ההפסד המפתיע של עירוני נתיבות לבית"ר בית שמש מהתחתית בתוצאה 3-2, ומכבי באר יעקב מצמקת את הפער מנתיבות לנקודה אחת בלבד.

 

אבי דבח, מופתע מניצחון בית שמש על נתיבות (צילום: שלמה אשר חיים)


מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח אמר בסיום: "ניצחנו קבוצה מצוינת והניצחון הזה חשוב להמשך הדרך, אנחנו חייבים לרדת לקרקע ולהתכונן למשחק הבא נגד צעירי רהט שהוא משחק קשה מאוד. בקשר לניצחון של בית שמש על נתיבות אני מופתע מאוד, אבל עדיין נתיבות במקום הראשון ויהיה קשה לעבור אותם".

 

הוסף תגובה
תגובות