סיכום מחזור 24 ליגה ב' דרום ב'

מה היה לנו השבוע? נתיבות מפסידה בביתה לבית שמש, באר יעקב מנצחת במשחק צמרת את שיכון המזרח והמרחק בטבלה מצטמק לנקודה אחת בלבד. בתחתית, בני יהוד בדרך לליגה ג', והמשתתפות בפלייאוף של התחתית וגם של הצמרת עדיין לא סופי. כל הפרטים וגם נבחרת המחזור, והמצטיינים בכתבה הבאה....

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-03-2013
  • 00:05

עירוני נתיבות שניצחה בשבוע שעבר את ביתר גבעת זאב במשחק העונה 1-0 בדקה ה-92 והתקרבה משמעותית לליגה א', אירחה את הקבוצה הצנועה מבית שמש במטרה לנצח ולהמשיך את המומנטום החיובי שהם נמצאים 17 משחקים ללא הפסד, 8 ניצחונות רצופים. עד הדקה ה-70, התוצאה הייתה 2-2, נמרוד שמש ואלירן כהן הבקיעו לבית שמש, איציק פרץ ומרקו חזן הבקיעו לנתיבות, בזמן שנתיבות ניסו להכריע את המשחק, הבקיע שוב נמרוד שמש את שער הניצחון עבור בית שמש בדקה ה-92, ונותן ניצחון 3-2 ענק ומפתיע לעירוני בית שמש על המוליכה עירוני נתיבות.

 

ארז ירימי, נגיעה ראשונה-גול!  שחקן גדול. (צילום: שלומי אשר-חיים)

 

מכבי באר יעקב אירחה למשחק צמרת את מ.ס שיכון המזרח ומנצחת אותה בתוצאה 2-1. אייל גנלי העלה את שיכון המזרח ליתרון במחצית אבל אדיר מעודה וארז ירימי הפכו את התוצאה ומכבי באר יעקב התקרבה עד לנקודה אחת מהמוליכה עירוני נתיבות.
 

הפועל נחלת יהודה שרוצה להיות בפלייאוף, אירחה את מ.ס באר שבע המשתפרת מהתחתית, נחלת מנצחת בסיום 4-2, אבל תחסר בשבוע הבא את רוני אוחנה ועדן לוי שהורחקו בכרטיס אדום, גם בתשעה שחקנים לא הצליחו הבאר שבעים לנצח את ציון עזרא ואת המוציא לפועל שלו דודי בכר שכבש צמד, מוטי שורש שכבש אחד משלו ורוני אוחנה שהספיק לכבוש לפני שהורחק. לבאר שבע צימקו את התוצאה ירין ביטון ורמי דודזאדה.
 

צפרירים חולון שנמצאת בתמונת הפלייאוף יצאה למשחק חוץ קשה נגד צעירי רהט מהתחתית, דור בן לולו העלה את צפרירים ליתרון אך שער שוויון של אחמד אלעמראני בדקה ה-97 חילק את הנקודות.
 

ביתר גבעת זאב שעדיין במרחק 4 נקודות מהמקום הראשון יצאה למשחק קל נגד בני יהוד המפורקת והביסה אותה בתוצאה 4-0 משלושער של אליאור סעדו ועוד אחד של עזריאל פרידמן. גבעת זאב עוד לא אמרה את המילה האחרונה בקשר למקום הראשון ושלומי עמר וחניכיו עדיין חזק בתמונה.
 

דודי בכר כובש צמד ענק לזכות נחלה. (צילום: שלומי אשר-חיים)

 

עירוני מודיעין המתאוששת הביסה את מ.ס דימונה מהתחתית 6-0, אסף דיין עם צמד, ינון אליהו, נועם מזרחי, גור גלעד, ודן בן דור הם הכובשים לעירוני מודיעין שעדיין מפנטזת להגיע למקום חמישי שמוביל לפלייאוף.
 

הפועל רהט עם 8 משחקים ללא הפסד אירחה את בית"ר מעלה אדומים שמבוססת במרכז הטבלה. הפועל רהט מנצחת 3-2 ובורחת מהתחתית הבוערת, אמיר אלפיניש כבש צמד, אהרון אלמי הוסיף אחד משלו, למעלה אדומים כבשו מוטי מויאל עם שער עצמי וכפיר פרץ. אתר גולר1 מאחל החלמה מהירה לחלוץ המצוין כפיר פרץ ששבר את רגלו.
 

הפועל מרחבים המתרסקת אירחה את בני יצ'אלאל ממרכז הטבלה, הקבוצה הסימפטית מרחובות מנצחת בתוצאה 2-0 משערים של אילן טפרה ואמרה בלטה שנותנים נקודות חשובות להישארות בליגה.
 

נבחרת המחזור
שוער:
אוהב אהרון (מכבי באר יעקב)-
משחק מצוין של השוער הוותיק של באר יעקב שמנע מחלוצי השיכון להבקיע ועזר לקבוצתו בניצחון החשוב.
 

בלם:
אדם סייג (בני יצ'אלאל)-
משחק טוב של הבלם של יצ'אלאל, אדם היה בכל מקום בהגנה, עצר את חלוצי מרחבים, וניצל את משחק הראש היוצא מן הכלל שלו.
 

אוהב אהרון, שוערה של באר יעקב, היה מצויין מול שיכון המזרח. (צילום: אלירן ברנשטיין)

 

בלם:
דור בן לולו (צפרירים חולון)-
משחק מעולה של הבלם הצעיר של צפרירים שהנהיג את ההגנה שלו ובנוסף כבש את שער היתרון של צפרירים.
 

מגן:
תומר מיארה (מכבי באר יעקב)-
שוב תומר בנבחרת המחזור בזכות משחק ללא פשרות מול חלוצי שיכון המזרח, תומר ממשיך לשמור על יציבות.
 

מגן:
בן עדי בנימין (עירוני בית שמש)-
המגן החזק והמהיר של בית שמש הפתיע את נתיבות ביכולות שלו והציג משחק לחימה אדיר.
 

קשר:
נמרוד שמש (עירוני בית שמש)-
צמד שערים של הקשר המצוין של עירוני בית שמש נגד המוליכה נתיבות, נמרוד ניצל את היכולת הכדרור הטובה שלו מול ההגנה של נתיבות.
 

קשר:
אלפיניש אמיר (הפועל רהט)-
שוב אמיר כובש צמד ומוביל את הפועל רהט לניצחון ולהתרחק מהתחתית הבוערת.
קשר:
אסף דיין (עירוני מודיעין)-
משחק מעולה של הקשר של מודיעין שהוביל את קבוצתו לניצחון על דימונה ובנוסף כבש אסף צמד ובישל שער.
 

קשר:
דודי בכר (הפועל נחלת יהודה)-
דודי ממשיך לכבוש ומגיע ל-24 שערי ליגה לאחר שכבש צמד ובישל שער נגד מ.ס באר שבע.
 

חלוץ:
אליאור סעדו (בית"ר גבעת זאב)-
שלושער של החלוץ של גבעת זאב נגד בני יהוד, אליאור שנכנס מחליף בדרך כלל, פתח הרכב והוכיח את עצמו.
 

חלוץ:
ארז ירימי (מכבי באר יעקב)-
החלוץ המנוסה של מכבי באר יעקב העניק לקבוצתו שער ניצחון חשוב במשחק הצמרת נגד שיכון המזרח.
 

מורדי ועקנין, מאמנה של בית שמש. עשה ניצחון ענק על נתיבות. (צילום: לירן דורף)

 

השחקן המצטיין של המחזור
נמרוד שמש (עירוני בית שמש)-
השחקן הצעיר של עירוני בית שמש (בן 21) הפתיע עם קבוצתו את המוליכה עירוני נתיבות וכבש צמד בניצחון 3-2, את שער הניצחון נמרוד מבקיע בדקה ה-92 ומעלה את מאזנו ל-11 שערים העונה.
 

מאמן המחזור
מורדי וקנין (עירוני בית שמש)-
ניצחון ענק ומפתיע למאמן המנוסה של בית שמש שהביא מהניסיון שלו למשחק הקשה בנתיבות והצליח לנצח את המובילה בביתה. אין ספק שמורדי ראוי להערכה על הניצחון ועל העונה המדהימה שהוא עושה עם בית שמש ומגיע איתה למרכז הטבלה.
 

הקבוצה המאכזבת של המחזור
מ.ס באר שבע
- באר שבע הייתה בפיגור 3-2 כאשר נחלת יהודה נשארה עם תשעה שחקנים בשדה, לאחר שהורחקו לנחלת 2 שחקנים, במקום לנצל את היתרון המספרי ולנצח את המשחק, ספגה באר שבע שער לקראת סיום והפסידה את המשחק בתוצאה 4-2. 

הוסף תגובה
תגובות