סיכום מחזור 26 ליגה ב' דרום ב'

במשחקי סוף השבוע בליגה ב' דרום ב' הובקעו 51 שערים (שיא עונתי) והליגה נכנסת לרגעים המכריעים של העונה. באר יעקב ונתיבות ממשיכות לנצח. ובתחתית מרחבים וב"ש מפסידות. מה היה ? מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? כנסו לכתבה...!!!

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 03-04-2013
  • 08:44

עירוני נתיבות ומכבי באר יעקב מביסות את היריבות שלהן ושומרות על הסטטוס קוו בצמרת, בית"ר גבעת זאב שהייתה במקום השלישי בטבלה הובסה בחולון והתחלפה עם צפרירים במקומות. בתחתית עדיין נלחמים על הבריחה ממשחקי המבחן נגד הירידה והליגה נכנסת לישורת האחרונה והופכת למרתקת ומעניינת.

 

שחקני באר יעקב חוגגים עם שמינייה מול  מרחבים. (צילום: אשר שלמה חיים)

 

במשחק צמרת, אירחה צפרירים חולון את בית"ר גבעת זאב שקצת איבדה גובה בתקופה האחרונה. צפרירים מביסה את גבעת זאב בתוצאה 5-0. היה זה משחק בין שני המאמנים המפתיעים של העונה, מצד אחד שלומי עמר שעושה עונה מצוינת עם גבעת זאב ונמצא בצמרת מתחילת העונה, מצד שני שלומי שלמה שעושה עונה חלומית עם צפרירים שרק רצתה להישאר בליגה ומוכיחה שמקומה בצמרת למרות התקציב הנמוך. המשחק בין הקבוצות היה אגרסיבי ונוקשה מה שגרם לשופט להרחיק שלושה שחקנים מגבעת זאב (שימי שמש, צור נס, מיכאל וקנין) ושחקן אחד מחולון (ציון רחמים), בסיום כאמור מביסה צפרירים את גבעת זאב משערים של איציק קדושים(צמד), ציון רחמים, אלירן שמש, ורועי גליקשטיין ועולה למקום השלישי בטבלה.


עירוני נתיבות המוליכה, אירחה את בית"ר מעלה אדומים הפצועה והביסה אותה בתוצאה 5-0, אורן פחימה, שלומי סיבוני, עידו בוקובזה, גלעד גרנדש, ודודו פלס מלך שערי הקבוצה (18 כיבושים) הם המבקיעים לזכות עירוני נתיבות ששומרת על המקום הראשון ממנו מעפילים לליגה א' בסוף העונה.


מכבי באר יעקב השנייה בטבלה, שמרוחקת נקודה אחת בלבד מנתיבות, יצאה למשחק חוץ נגד הפועל מרחבים המפורקת וחזרה עם ניצחון מוחץ בתוצאה 8-0. אלירן מגול כבש שלושער, מוסא בן חיים הוסיף צמד משלו, ערן חדד, ארז ירימי ושי גבאי השלימו שמינייה לרשת של הפועל מרחבים שנראית לא טוב לקראת משחקי המבחן נגד הירידה.


 

אילן טפרה מיצאלאל, כבש צמד מול מודיעין והוכיח שהוא מהשחקנים הטובים בליגה. (צילום: פזי שינדלר)

 

מ.ס שיכון המזרח, עשתה ניצחון משמעותי עבורה לקראת המשך המאבק בפלייאוף, כאשר ניצחה את הפועל רהט, שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה בתוצאה 3-2. הבלם המצוין משה משען כבש צמד, וג'קי נתן השלים שלישייה לזכות שיכון המזרח, אלהוזייל סולטאן ואלעתמין האשם כבשו לזכות הפועל רהט.


הפועל נחלת יהודה שעדיין בתמונת בפלייאוף אירחה את עירוני בית שמש וניצחה אותה בתוצאה 4-0, דודי בכר שמטפס למקום הראשון בטבלת הכובשים עם 26 שערים, כבש צמד שרוני אוחנה ודודו ארואס מוסיפים אחד משלהם.


עירוני מודיעין שעדיין חלמה על מקום בפלייאוף, אירחה את בני יצ'אלאל שהבטיחה את הישארותה בליגה, בני יצ'אלאל חוזרים עם שלוש נקודות לאחר ניצחון 3-2 על עירוני מודיעין, אילן טפרה המצוין כבש צמד, דניאל צגהון כבש את השלישי, יוני זכריה וכפיר מלול כבשו לזכות מודיעין.


בני יהוד, שמבחינה מעשית בדרך לליגה ג', אירחה את מ.ס דימונה שעדיין מאמינה שהיא יכולה לברוח מהתחתית, את העבודה ביהוד עשו שחקני דימונה כאשר הביסו את בני יהוד בתוצאה 7-0, דוד סויסה כבש שלושער, שוהם מדלסי הוסיף צמד, אדיר נחשון, וקורוקלר שניר השלימו שביעייה עם שער כל אחד.


 

מוטי מזרחי מעל כולם. שוערה של מודיעין היה טוב אבל קיבל שלושה שערים מיצאלאל. (צילום: פזי שינדלר)

 

את תוצאת המחזור סיפקו לנו צעירי רהט שניצחה את מ.ס באר שבע בתוצאה 8-4, הוזייל סלמאן כבש שלושער, אלכמלאת חלים ואבוסהיבאן עבדאלרחמן כבשו צמד, ועוד אחד של אלעמראני אחמד. למ.ס באר שבע כבשו, אושר סבן, ירין ביטון, דוד ועקנין ורמי דודזאדה. שתי הקבוצות עדיין נמצאות במקום שמוביל למשחקי המבחן נגד הירידה.


נבחרת המחזור
שוער:
שחר גרבבוסקי (צפרירים חולון)-
משחק מעולה של שחר ששמר על רשת נקייה בניצחון המדהים של קבוצתו על גבעת זאב.


בלם:
משה משען (מ.ס שיכון המזרח)-
משחק טוב של הבלם המצוין של שיכון המזרח שכובש צמד במשחק החשוב לקבוצתו בהפועל רהט, זהו שערו ה-4 העונה של משה שמאז שהגיע לשיכון ההגנה התייצבה.

 

משה משען  משיכון המזרח. מצטיין המחזור שלך אתר גולר1. (צילום: יח"צ)


בלם:
שי גבאי (מכבי באר יעקב)-
בעבודה המועטת שהיה לשי במשחק נגד מרחבים הצליח לשמור על ההגנה, ובנוסף כבש את שערו ה-4 העונה.


מגן:
עידו בוקובזה (עירוני נתיבות)-
המגן המצוין של נתיבות היה מצוין וכבש את שערו ה-7 העונה, הספק יפה יחסית למגן.


מגן:
עדן לוי (נחלת יהודה)-
אחרי שנעדר בשבוע שעבר בהפסד של קבוצתו לגבעת זאב, חזר עדן להרכב, שיחק מצוין ועזר לנחלת יהודה לנצח.


קשר:
אילן טפרה (בני יצ'אלאל)-
אילן שנמצא בתקופה מצוינת ושיחק מעולה גם נגד מודיעין, ממשיך להבקיע והפעם כבש צמד בניצחון קבוצתו, זהו שערו ה-6 העונה.


 

איציק קדושים מחולון. הצטיין מול גבעת זאב. (צילום: אדי חליאבין)

 

קשר:
איציק קדושים (צפרירים חולון)-
משחק מצוין של הקשר של צפרירים שהצטיין במשחק נגד גבעת זאב וכבש צמד.


קשר:
דוד סויסה (מ.ס דימונה)-
משחק מצוין של דוד שכבש שלושער לזכות דימונה במשחק נגד בני יהוד החלשה.


קשר:
ג'קי נתן (מ.ס שיכון המזרח)- 
משחק טוב של ג'קי שכובש שער שבוע שני ברציפות ועוזר לקבוצתו במאבקי הצמרת.


חלוץ:
סלמאן אלהוזייל (צעירי רהט)-
שלושער של החלוץ המצוין של צעירי רהט שהוביל את קבוצתו לניצחון חשוב במשחק התחתית נגד מ.ס באר שבע.


חלוץ:
אלירן מגול (מכבי באר יעקב)- 
הגולר והמוציא לפועל של מכבי באר יעקב כבש שלושער נגד מרחבים ומעלה את מאזנו ל-16 כיבושים העונה.


שחקן מצטיין של המחזור
משה משען (מ.ס שיכון המזרח)-
משה (בן 29) הגיע לשיכון וייצב את ההגנה, במשחק האחרון נגד הפועל רהט כבש משה צמד והוביל את קבוצתו לניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך.

 

שלומי שלמה מחולון. מאמן המחזור של אתר גולר1 (צילום: אדי חליאבין)


מאמן המחזור
שלומי שלמה (צפרירים חולון)-
אין ספק ששלומי עושה עונה חלומית מבחינתו ובמשחק הצמרת נגד גבעת זאב ניצחו שחקניו של שלומי בתוצאה מפתיעה 5-0. שלומי הכין את שחקניו בצורה טובה למשחק וניצח בצדק.


הקבוצה המאכזבת של המחזור
בית"ר גבעת זאב-
התרגלנו לכך שגבעת זאב קבוצת צמרת לגיטימית וששלומי עמר עושה עבודה נפלאה, אך להגיע למשחק כל כך חשוב בצפרירים חולון לקבל 3 אדומים ולהיראות בצורה כה מבישה לזה לא התרגלנו אצל הלוחמים מהגבעה.
 

הוסף תגובה
תגובות