ובמקום הראשון: מכבי (שעריים) באר יעקב

במצב של 1-1 במשחק בין מכבי באר יעקב להפועל רהט, הבין המאמן אבי דבח שהוא חייב ניצחון בכדי לשמור על סיכוי לעלות ליגה מהמקום הראשון. דבח הכניס את "הג'וקרים" שלו, ארז ירימי, מוסא בן חיים, ושהב פאשאי שעלו בשנה שעברה עם מכבי שעריים לליגה א'. איך זה נגמר, הכל בכתבה הבאה...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 07-04-2013
  • 10:12

מכבי באר יעקב מהמקום השני בטבלה, אירחה את הפועל רהט שחייבת ניצחון כדי לברוח סופית ממשחקי המבחן נגד הירידה, שתי הקבוצות הפגינו משחק לחימה יוצא מן הכלל שהשופט יניב אבידן בשיפוט מעולה הצליח לשמור על המשחק שיעבור בצורה חלקה.

 

באר יעקב חוגגת את העפלה למקום הראשון. (צילום: אשר שלמה חיים)

 

בדקה ה-10, עדי שקרוקה הכניס כדור לרחבה שהגיע לאדיר מעודה שהשתלט על הכדור ובעט לפינה אך השוער הדף לקרן.
בדקה ה- 22, אלירן מגול חטף כדור מההגנה של הפועל רהט ומול השוער בעט החוצה.
הלחץ של באר יעקב ממשיך וכדור קרן של עוז שמאי נהדף לא טוב על ידי השוער, הכדור מגיע לערן חדד שמקרוב מעלה את מכבי באר יעקב ליתרון 1-0.


בדקה ה-40, ניסיון ראשון של הפועל רהט כאשר אמיר אלפיניש המצוין בועט מרחוק אך השוער אוהב אהרון היה במקום וקלט את הכדור.
בדקה ה-45, ניסיון נוסף של אדיר מעודה בבעיטה מרחוק והכדור חולף ליד הקורה, התוצאה במחצית 1-0, למכבי באר יעקב.
במחצית השנייה עלו שחקני הפועל רהט בטירוף בכדי להשוות את התוצאה ודניס בן הרוש משווה בנגיחה בדקה ה-48 והתוצאה 1-1.

 

ארז ירימי, האם הוא יעשה עליה שניה ברציפות? (צילום:שלמה שאר חיים)

 

בדקה ה-65, ביצע המאמן אבי דבח חילוף משולש כאשר הכניס למגרש את שלושת האקסים של שעריים, מוסא בן חיים, ארז ירימי, ושהב פאשאי.
שתי דקות לאחר מכן, בדקה ה- 67, שרק השופט אבידן (מצוין), לבעיטה חופשית 25 מטר משערה של הפועל רהט, מוסא בן חיים הווינר הגדול לקח על עצמו את הבעיטה וכמו אומן בועט היישר לבין חיבורי הקורות ומעלה את מכבי באר יעקב ליתרון חשוב 2-1.


בדקה ה-70, שלח החלוץ ארז ירימי את אדיר מעודה לריצה של אחד על אחד מול השוער ומעודה בעט לקורה והחוצה.
בדקה ה-80, קרן לזכות באר יעקב מגיעה לרגלי ארז ירימי שמוסר לאלירן מגול ואלירן בועט חזק לרשת הגבוהה ומעלה את מכבי באר יעקב ליתרון מוצדק 3-1 שנשמר עד הסיום.


שהגיע הבשורה מרחובות על התיקו המפתיע בין בני יצ'אלאל לעירוני נתיבות שמעלה את מכבי באר יעקב למקום הראשון, ביקש המאמן אבי דבח משחקניו להישאר רגועים ולא לחגוג.


 

אבי דבח, האם הוא יביא את באר יעקב לליגה א? מגיע לו שאפו ענק!!  (צילום: שלמה אשר חיים)

 

בסיום נשאל מאמן מכבי באר יעקב אבי דבח: אבי, אפשר לחגוג על העלייה למקום הראשון?
"ממש לא. ביקשתי מהשחקנים לא לחגוג מפני שאף פעם לא חוגגים לפני הזמן, העלייה עדיין לא הובטחה ואני יודע שזה יהיה קשה, נשארו לנו עוד שלושה משחקים קשים וביניהם נתיבות באים אלינו. עד שזה לא יהיה סופי אצלי אין חגיגות. אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא שלנו נגד מודיעין בחוץ. אנחנו שומרים על צניעות ומרכזים את כל האנרגיות שלנו לשבוע הבא נגד עירוני מודיעין". 

הוסף תגובה
תגובות