השיכון עם הלב והנשמה, וקצת מזל

שיכון המזרח יצאה למשחק החוץ בנתיבות כ"אנדרדוג" מוחלט, עם פתיחת משחקי הפלייאוף לעלייה. נתיבות הוליכה פעמיים והיתה קרובה הכריע, אך השיכון חזרה בגדול למשחק וניצחה משער דרמטי בדקה 86. עופר בכר: "גאה בבחורים שלי, ניצחנו את הקבוצה הכי חזקה בליגה ב".

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-04-2013
  • 20:37

עירוני נתיבות אירחה אחר הצהריים את שיכון המזרח, עם פתיחת משחקי הפלייאוף העליון לעלייה לליגה א'. נתיבות שהוליכה בבטחה לאורך כל הסיבוב השני את הליגה ונראתה בדרך הבטוחה לליגה א', כשלה ברגעי האמת ואיבדה את המקום הראשון לבאר יעקב, לאחר שנוצחה בקרב הישיר ביניהן על הכרטיס לליגה א'. חניכיו של דני וקנין קיוו כי ישיגו את הכרטיס הנכסף דרך משחקי המבחן. שיכון המזרח שבנתה קבוצה צעירה ודינמית כיוונה לצמרת הגבוהה ולאורך כל העונה עמדה במטרה והיתה בחמישיה הראשונה בטבלה, הודות ליכולת מצויינת של החלוץ דודו ביטון והקשר האנרגטי ניר דדון.

נתיבות במגרשה הביתי פתחה את המשחק בצורה טובה, ויזמה בדקות הפתיחה. בדקה 10 העלה גלעד גרנדש את המקומיים ליתרון 0:1, שחקני השיכון התעוררו לנוכח ספיגת שער החובה, ובדקה 24 הצליח "הסקורר" ומלך שערי הליגה דודו ביטון להשוות את התוצאה שנשמרה עד למחצית.

 

 שחקני השיכון חוגגים. נצחון אדיר בחוץ על נתיבות החזקה.(צילום:שלמה אשר חיים)

 

נתיבות פתחה מצוין את המחצית השנייה, ודקה מהפתיחה. הצליח גניה רפפורט להחזיר בצדק את היתרון למקומיים, 5 דקות מאוחר יותר יכל מקי חזן להכריע את המשחק, אך עומרי בן דויד, שוער השיכון בהצלה הירואית ,השאיר את קבוצתו במשחק. נתיבות המשיכה ליזום אך החמיצה, ובדקה 55 הצליח ניר דדון המצוין להשוות את התוצאה עם בעיטה מהפינה, שהפתיעה את השוער גנאדי וולקוב.

בדקות שנותרו ניסו המקומים להשיג שער יתרון נוסף, אך שחקני השיכון במשחק הקרבה ונחישות הצליחו לעצור את חלוצי נתיבות, שהרבו להחמיץ. בדקה 86 שילמה נתיבות את המחיר, על החטאותיה הרבות וטרינק זאידה הצעיר כבש את שער הנצחון של השיכון, שתפגש בגמר את צפרירים חולון בחוץ.

 

      עופר בכר. "גאה בבחורים שלי, נצחנו קבוצה ברמה של ליגה א".(צילום:שלמה אשר חיים)

 

 

עופר בכר מאמן השיכון בסיום המשחק: " אני גאה בבחורים שלי, התעלינו היום על עצמנו, ניצחנו את הקבוצה החזקה ביותר בליגה ב,' היה לנו מזל עם העצירה של עומרי כשהיינו בפיגור, ניצחנו קבוצה מצויינת ,עם מאמן מצוין. אני מודה לאנשי נתיבות על האירוח החם, יש שם אחלה אנשים".

 

ניר דדון קשרה המצטיין של השיכון: "ניצחנו עם המון לב ונשמה, נתיבות קבוצה מצויינת שראויה להיות בליגה א', אך נתנו מלחמה אדירה שהביאה לנו את הנצחון החשוב".

 

חגיגה כפולה תהיה היום בקבוצה הצנועה מראשל"צ, לאחר הנצחון יחגגו השחקנים את חתונתו של גילי סטאר, "הנשמה" של הקבוצה כפי שמכנים אותו.

 

 אורן פחימה. "לא היינו ברגע האמת בשני המשחקים המכריעים".

 

 

בצד המקומיים היתה אכזבה גדולה ועמוקה, לנוכח העונה המצויינת של הקבוצה שהסתיימה ללא הכרטיס לליגה א'.  דני וקנין מאמנה של נתיבות בסיום:" אשקר אם אגיד שאני לא מאוכזב, אמנם לא כיוונו לעלייה, אך התחברנו והיינו הכי טובים בליגה, היום היינו שאננים ונאיביים, החמצנו המון וזה עלה לנו בהפסד".

 

אורן פחימה מהבולטים בקבוצה העונה: "מאוכזב מאוד, נתנו עונה מצויינת והרסנו אותה בסוף, לא היינו ברגע האמת, בשני המשחקים המכריעים". 

הוסף תגובה
תגובות