דודו ארואס מסכם עונה

דודו ארואס שחקנה של נחלת יהודה בשיחה אחד על אחד עם סיפור חיים מדהים, דודו שכבש לפני שנתיים 22 שערים תחת הדרכתו של אמיר כהן, שיחק העונה בנחלת יהודה, אומנם כבש 7 שערים אבל לרוב ה היה מעמדת הבלם. שווה לקרוא סיפור חייו לא קל של דודו..

  • על ידי: ניר יחיאל
  • 02-06-2013
  • 11:05

דודו,איך אתה מסכם את העונה?
אני חושב שהיתה לי באופן אישי עונה טובה, הבקעתי 7 שערים וזאת לרוב מעמדת הבלם.


ומבחינה קבוצתית?
כמובן שבמטרה הקבוצתית נכשלנו, בעצם זה שלא הגענו לפלייאוף העליון, אבל נחלה זה מקום מאוד טוב שנותן לכולם הרגשה של בית. יש שם הנהלה שמאד עוזרת ונותנת לשחקן כל מה שהוא צריך. כדי להצליח. תנאים של קבוצה מאד מסודרת, חבל שזה לא הצליח כי היו שחקנים מצויינים העונה.

 

 

ארואס, מבחינה קבוצתית נכשלנו (צילום: יח"צ)


בעצם אתה גר בקרית גת? איך הקשר עם נחלת יהודה נולד?
נכון, עד היום שיחקתי רק בקרית גת ולא נשכח שכמעט 5 שנים לא שיחקתי עקב הפציעה שלי. אך בעונה החולפת שיחקתי במ.ס קרית גת והיה לי שם מאמן מצוין אמיר כהן שהוא כיום גם מאמני האישי. אמיר נתן לי חופש פעולה וכמובן החזרתי לו בגדול עם 22 שערים בליגה. עצם זה שסיימתי מלך שערי הליגה פתח בפניי דלתות ואכן אני שמח שבחרתי לשחק בנחלת יהודה.

 

 אמיר כהן, מאמן מצויין שנתן לי חופש פעולה (צילום: יח"צ)

 

מלך שערי הליגה? איפה זה נעלם העונה?
העונה לא שיחקתי בתפקיד שלי ושיחקתי יותר מאחור, זאת להבדיל מהעונה הקודמת ששם אומנם שיחקתי קשר אחורי אבל היה לי יותר חופש תנועה.


ספר לנו על הפציעה?
בגיל 19 במשחק עם הבוגרים של מכבי קרית גת נגד נס ציונה, קיבלתי בעיטה לראש בטעות מניר נחום וכתוצאה מכך הייתי בקומה 3 חודשים. לאחר מכן במשך שנה וחצי הייתי בשיקום, חזרתי למגרשים רק לאחר 3 שנים.  הרופאים לא נתנו שום סיכוי שאחזור לעסוק בספורט, אבל תודה לקב"ה שהוא הרופא של העולם, שהחזיר אותי למגרשים.


מה התוכניות לעונה הבאה?
נכון לעכשיו אני מתרכז בהכנות לחתונה שלי שתערך ממש בקרוב, לאחר מכן נבדוק את כל האופציות לאחר שנשב עם מכבי קרית גת שהכרטיס שחקן שלי שייך לה ונקווה לטוב.

 

שיהיה בהצלחה ומזל טוב...

הוסף תגובה
תגובות