מודיעין בבניה

דורון ממן, פתח את העונה במכבי בת ים, ולאחר 10 מחזורים כשהיה במקום הראשון בליגה, פוטר מתפקידו. המשיך לקרית מלאכי ועשה הישג לא פחות עם הקבוצה כאשר השאיר אותה בליגה. העונה חתם במודיעין מליגה ב'. סיכום עונה של אחד המאמנים הטובים בליגות שלנו...

  • על ידי: לירן דוד
  • 08-06-2013
  • 13:25

דורון, ספר לנו מה קרה בבת ים?
היינו במקום הראשון ניצחנו את מכבי באר שבע במחזור ה10 ולפתע חייג אלי היו"ר יוסי אלקובי במוצ"ש ואמר לי בשיחת טלפון שהוא מחליט לפטר אותי, האמת הייתי מופתע מעצם השיחה וקיבלתי אותה בהלם מוחלט. אני פגוע מהצורה בה בחר אלקובי לסיים עימי את הקשר מה גם שהקבוצה היתה במקום הראשון, אבל כל דבר לטובה ומשמיים הגעתי למלאכי שגם שם עשיתי דברים יפים.
 

 

דורון ממן, פוטר מבת ים שהיו במקום הראשון. הייתכן?? כנראה שכן... (צילום: גיא חזקיהו)

 

אפרופו מלאכי, ברכות על ההישארות בליגה .ספר לנו על המקום?
למלאכי הגעתי לאחר שקיבלתי טלפון מידידי אלמוג כהן (שחקן הפועל ת"א אשתקד) אשר אותו אני מכיר מבאר שבע וביקש שאפגש עם אביו לגבי הקבוצה, אכן נפגשתי איתו והם ביקשו שאעזור לאמיר כהן שהיה אז מאמן הקבוצה על מנת שהקבוצה תישאר בליגה, לאחר שיחה עם אמיר הייתה חלוקת תפקידים ברורה והתחלתי לעבוד. שאני הגעתי הם היו במקום האחרון .התחלתי לעבוד על הצד המקצועי והמנטלי, לא היה קל אבל אכן בסופו של דבר התחברנו וגם הנקודות הגיעו, בצד הכלכלי הכל היה בסדר עד שמשפחת כהן החליטה לעזוב, ומאז הקבוצה נקלעה לבעיה כלכלית ולא היו משכורות. האמת שמאז עזיבת משפחת כהן מצאתי את עצמי לבד במערכה ואף ע"פ כל זאת הצלחתי להשאיר את הקבוצה בליגה, אני חושב שההישג שעשיתי במלאכי עצם ההישארות בליגה הוא מקביל לעליית ליגה מבחינתי
 

כידוע עונה הבאה אתה במודיעין. יש בכוונתך לקחת "ירושה" מקרית מלאכי?
ללא ספק ישנם שחקנים ואנשים מקסימים במלאכי ואכן אני מאוד מעוניין במספר שחקנים כגון אוהד יוסף אסי כהן ועוד כמה שחקנים, מה גם שבמהלך העונה החולפת היה לי חיבור טוב עם אמיר כהן ומאוד התרשמתי ממנו לטובה ואכן הייתי שמח לראות אותו ביחד איתי במודיעין.
 

אמיר כהן, "התרשמתי ממנו לטובה והייתי שמח אם הוא יהיה לצידי במודיעין" (צילום: יח"צ)

 

הצהרת כוונות לעונה הבאה?
הגעתי למודיעין נועדה לצורך בניית מחלקת נוער טובה ועליית הבוגרים ליגה ,אך בוא לא נשכח שמודיעין הוא מועדון צעיר שהעתיד לפניו ועדיין מוקדם להצהיר לגבי העונה הקרובה .אני מקווה ורוצה להביא את מודיעין בשנים הקרובות לליגה הלאומית .
 

בהצלחה לדורון ממן ומודיעין.

הוסף תגובה
תגובות