הילד בן 49 !!

אמיר סולרסקי חוגג היום, יום שבת, יום הולדת 49 !! הבחור למי שלא יודע, עדיין משחק כדורגל במדי נחלת יהודה מליגה ב ונראה בכושר יותר משחקנים בני 20. אתר גולר1 מאחל מזל טוב לילד ושימשיך לשחק עד גיל 120...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-07-2013
  • 11:20

אתר גולר1 לא מאחל מזל טוב לאף שחקן או אדם הקשור לכדורגל, אבל במקרה של אמיר סולרסקי, הייתי חייב לציין זאת בכתבה. אמיר חוגג 49 ! ועדיין משחק כדורגל כמו בן 20. אני אישית ראיתי אותו משחק אשתקד ואמרתי לכל הסובבים אותי, הלוואי שהיו עוד 10 שחקנים כמו אמיר שנלחמים על כל כדור ונותנים את הנשמה על מגרש. שלא לדבר על מחוץ למגרש, אמיר נחשב לאדם עם כבוד, שכל מילה שלו אמיתית ולא מנסה לרמות אותך, ורואים זאת היטב בניהולה המעולה של נחלת יהודה. אז מפה אמיר אני מאחל לך הרבה אושר ועושר והרבה שנים של משחק. 

 

אמיר סולרסקי, הלוואי עוד 10 שחקנים ואנשים עם כבוד כמוך-ונחלה היו בליגות הגבוהות ביותר. (צילום: יניב גנון)

 

אספנו מספר תגובות מאנשים שקרובים אלייך שרצו לאחל לך מזל טוב:

אלי פולק, מנכל החברה העירונית בראשון לציון, מנהלו של  אמיר: "סולרסקי עבורי קודם כל חבר אמיתי עם נשמה ענקית כולו טוב לב אשר נאמנות ונתינה הינן לחם חוקו. בזכות אופיו ומקצועיותו הצליח לטפס מעלה בכל תחומי פעילותו. אמיר אשר היה גאה בהוריו בחייהם ממשיך להנחיל לבניו בגאווה את מורשת אביו ,שחקני נשמה על המגרש ומחוצה לו. אמיר מלמעלה שזרו את חיינו יחדיו למרות היותי מנהלך בתואר, לומד אני ממך רבות ויודע כי לעולם אוכל להתנהל בבטחה בידיעה שאתה תהיה לי לחומה. מזל טוב ילד נשמה. שנה הבאה היכון לחגיגות ה 50 !! שלך אלי פולק. "

 

ציון עזרא, מאמנו של אמיר בנחלת יהודה: "הרבה מזל טוב, הרבה אושר ועושר. מאחל לך כל האושר שבעולם ושתמשיך לשחק כדורגל כמה שיותר."

 

איתן שלום,"אמיר הוא אדם יקר וחבר אמיתי" (צילום: עדי ארד)

 

איתן שלום בן 50, שחקן עבר ב'הפועל ראשון' וכיום חבר מועצת העיר, משמש יו"ר 'התנועה החברתית הירוקה', המתמודדת לבחירות הבאות למועצת העיר שיתקיימו ב-22/10/13 :
אני ואמיר חברים מגיל 6, כאשר התחלנו את דרכנו כילדים בקבוצת הכדורגל של 'הפועל ראשון' אברהמ'לה ז"ל , אביו של אמיר, האדם והאגדה, היה מאמני הראשון. יש לי הזכות להיות חבר של אמיר, אדם יקר וחבר אמיתי, איש עשייה בתחום העירוני, אשר בתפקידו כמנכ"ל החברה העירונית, הביא את הספורט הראשוני להישגים מרשימים. מפרגן לו על זה שהוא עדיין שחקן כדורגל פעיל ומאחל לו עוד המון שנים של עשייה וריצה במגרש. מזל טוב בהמון אהבה, חברך איתן 

 

עוד רבים וטובים רצו לאחל לך מזל טוב, אבל הם יעשו זאת כבר בטלפון...

הוסף תגובה
תגובות