כפר קאסם: כל קבוצה תזכור את הקהל שלנו

במסגרת פרויקט "חוג האוהדים" של אתר "גולר1" לקראת פתיחת העונה, פגשנו את יוסף עיסא, אוהד כפר קאסם. עיסא היינו אחד האוהדים השרופים של כפר קאסם.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 07-09-2013
  • 10:30

כמה שנים אתה כבר אוהד הקבוצה?

אני אחד האוהדים השרופים של הקבוצה, מגיל 11 התחלתי ללכת עם אבא שלי למשחקי הבית וגם לכמה ממשחקי החוץ של הקבוצה, בכל תחילת שבוע הייתי מחכה בהתלהבות ליום שישי/שבת. אני הולך ומלווה את קבוצה לכל מקום כבר 7 שנים , וב-5 השנים האחרונות לא פספסתי אף משחק.

 

מה רגע השיא שאתה זוכר?

יש שלושה רגעי שיא של הקבוצה שאני זוכר. הראשון, העלייה ההיסטורית ב-2003 מליגה ב' לליגה א', באותה שנה הפועל כפר קאסם התאחדה עם מכבי כפר קאסם ועלתה לליגה א' לאחר עונה מדהימה ומטורפת (עלייה עם סגל צעיר ומוכשר ובלי שחקני רכש). הרגע השני, הניצחון על הפועל אזור בחוץ בפלייאוף לפני שלוש שנים והעלייה לגמר הפלייאוף בליגה ב' דרום א'. הרגע השלישי, זה הרגע הכי מרגש, הרגע הכי מדהים, הרגע הכי מתוק, זה הרגע בו עבד סרסור בעט את הפנדל האחרון נגד ערד והקפיץ את 2000 האוהדים שהיו במגרש והעלה אותנו לליגה א'.

יוסף עיסא, אחד האוהדים השרופים של כפר קאסם (צילום תאמר סרסור, ספורט6)

מה היה הרגע הכי משפיל מבחינתך?

גם כאן יש שלושה רגעים כאלה. הראשון, הרגע שהו ירדנו מליגה א'. הירידה כמעט והרסה את כל הכדורגל בכפר קאסם. הרגע השני, זה היה בעונת המשחקים 09/10 לאחר שנתנו עונה מדהימה וסיימנו במקום השלישי בטבלה, אירחנו בבית את קריית אונו עם ציפיות בשמים לעיניי 3000 אוהדים שראו את הקבוצה מפסידה בפנדלים. זה היה אחד הרגעים השחורים המאכזבים והמשפילים שחווינו. הרגע השלישי, היה הרגע שבו הפסדנו בגמר הפלייאוף לפני שלוש שנים למחנה יהודה, גם בפנדלים, עוד שנה הלכה סתם לאחר עוד הפסד בפנדלים, זה היה רגע מאכזב ומשפיל.

 

מה לדעתך היו הגורמים שהובילו לעלייה של הקבוצה שנה שעברה?

לאחר עונה שבה עברנו את הכול, פיטורי מאמנים, החלפת שחקנים, השעיית שחקנים, שמחה, אכזבה ועוד, פשוט היה מגיע לקהל הנהדר משהו, היה מגיע לקהל לאחר כמה שנים לעלות לליגה א'. יש כמה גורמים שהובילו את הקבוצה לליגה א' לאחר עונה לא פשוטה.

נתחיל בהנהלת הקבוצה שבאה מענפים אחרים, הנהלה שמורכת מ-5 אנשי עסקים שהשקיעו מזמנם וכספם ותרמו המון לקבוצה, זה היה אחד הגורמים העיקריים לעלייה לליגה א'. גורם אחר שהיה חשוב מאוד לעלייה שלנו היה הקהל הנהדר שלנו שליווה את הקבוצה בטוב וברע, בימים הטובים ובימים הפחות טובים. הקהל הוא הגב של הקבוצה, קהל שתמך ולא הפסיק לעודד במשך עונה שלמה. גם חזרתו של אילן אטלי לקבוצה היתה משמעותית והיתה אחד הגורמים העיקריים לעלייה לליגה א'.  למרות שאני אישית לא מחבב את הבן אדם, אבל הוא באמת עשה את שלו והצליח להרים את השחקנים ולהכין אותם לקראת משחקי המבחן. הייתה לו משימה לא פשוטה והוא עמד בה בהצלחה. בנוסף לחזרתו של אטלי לקבוצה, גם חזרתו של קובי בן לולו הייתה גורם שעזר לקבוצה לעלות ליגה.

 

איך נראית הקבוצה לקראת העונה הקרובה?

הקבוצה נראית טוב, חסרים לנו שחקן או שניים בעמדות שונות. מבחינת ניהול הכל טוב, מילה טובה לכל חברי ההנהלה שדואגים לקבוצה. כרגע חיים סירוטקין עובד על שיטת משחק מסויימת, למרות שעוד לא רשמנו ניצחון ראשון במשחקי ההכנה. חשוב להדגיש שהקבוצה משתפרת ממשחק למשחק ואני בטוח שעד תחילת הליגה הכל יהיה מוכן ואנחנו נראה קבוצה אטרקטיבית יוזמת ומנצחת.

 

הקהל של כפר קאסם, כל קבוצה שתשחק נגדנו תזכור את הקהל (צילום תאמר סרסור, ספורט6)

 

מה דעתך על הקהל של כפר קאסם?

הקהל שלנו?! זה הכל הכי מדהים שיש, קהל אדיר, קהל תומך, הולך לכל משחק בכמויות, לא משנה אם מדובר במשחק בית או חוץ, בדרום או בצפון, גשם או חום, הקהל שלנו תמיד יהיה שם.

בטוח שכל קבוצה שתשחק נגדנו תזכור את הקהל המדהים שלנו, כל שחקן ירצה לבוא ולשחק בקבוצה לאחר שיראה את הקהל המדהים הזה.

 

העונה נפתחת עוד חודש? איך האוהדים נערכים לעונה?

האוהדים מתלהבים וסופרים כל יום. רוצים שזה יתחיל עכשיו, מה שבטוח שהאוהדים שלנו מכינים משהו מדהים ומיוחד לפתיחת העונה, יש הרבה הפתעות תחכו ותראו.

 

מה ההימור שלך לגבי המיקום של הקבוצה בסוף העונה?

אני לא אשקר לך, יש ציפיות מהקבוצה שלנו, אנחנו נהיה קבוצת צמרת לכל דבר ונאבק על 5 המקומות הראשונים בטבלה, אני אישית קונה מקום 3-4.

 

ולסיום כמו שאני תמיד אומר : את תמיד בתוך הלב .. כי רק אותך אני אוהב .. מכור אלייך מילדות .. וזה בדם עד שאמות..

 

הצטרפו לחוג אוהבי "גולר1" ותנו לייק בדף הבא:  https://www.facebook.com/pages/Goler1/503154336414286?ref=hl

הוסף תגובה
תגובות