קראקרה לא יגיע, טבריה במרדף אחר חלוץ

מועמר קראקרה, החלוץ הכשרוני של אחווה עראבה אשתקד שחתם לפני כחודש בעירוני טבריה, לא יגיע בסופו של דבר לעיר הכנרת. לדבריו קבוצת האם שלו אחווה עראבה מסרבת לשחררו. בקבוצה תרים אחר חלוץ "9" קלאסי שיעזור לקבוצה במטרתה להיאבק על העלייה ללאומית.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 08-09-2013
  • 15:15

החלוץ הכשרוני והמבטיח מועמר קראקרה שחתם לפני כחודש בעירוני טבריה, לא יישחק במדי הקבוצה מהכנרת, לאחר שקבוצת האם שלו, מסרבת לדבריו לשחררו לטבריה ומעוניינת שימשיך עונה נוספת בקבוצה. קראקרה שרשם אשתקד עונה מצויינת בעראבה וכבש במדיה 6 שערים שהיוו חלק מרכזי בהשארות הקבוצה בליגה, צד את עיניהם של קברניטי טבריה, שחשקו מאוד בשחקן, בנוסף לקבוצות נוספות בליגה. קראקרה חתם בטבריה  לאחר שהרשים את המאמן החדש ארז בנודיס, אך לא יגיע לקבוצה.

קראקרה לא התייצב הבוקר למחנה האימונים של הקבוצה בן ה-3 ימים במלון הולידי אין בעיר, והודיע לבנודיס שקבוצתו מסרבת לשחררו.

 

אי הגעת של קראקרה לטבריה, אינה מוסיפה שקט לקברניטי הקבוצה, שלא נראית מחוברת ומוכנה לקראת פתיחת העונה הרשמית, ובמשחקי האימון אינה מציגה יכולת ראויה לקבוצה בעלת יומרות לעלייה ללאומית.

 

     ארז בנודיס. טבריה חייבת להתחזק בחלוץ בכיר שיעזור לקבוצה במטרותיה.(צילום:חגא'ג רחאל)

 

 

בטבריה תרים כעת אחר חלוץ קלאסי בכיר שיעזור לקבוצה במטרותיה, במועדון יודעים שהחלק הקדמי הקיים בקבוצה נכון לעכשיו, שגיא סבג ועומרי אלמקייס הכשרוניים, לא יכולים להוביל את הקבוצה לכרטיס הנכסף ללאומית, והקבוצה זקוקה נואשות לחלוץ בכיר, שיוסיף מחץ להתקפה האנמית עד כה של הקבוצה כפי שבאה לידי ביטוי במשחקי האימון.

 

שמו של רותם שמול קשרה של עירוני אשקלון מהלאומית, עלה בחדרי חדרים במועדון, אך שמול אינו חלוץ 9 קלאסי, העמדה החסרה בקבוצה, אלא שחקן כנף ולכן מועמדותו נפלה מהפרק בשלב זה.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות