נחלת יהודה- הפועל שדרות: פשוט מאכזב

מחזור ראשון בליגה ב' דרום ב' הפגיש לנו את נחלת יהודה והפועל שדרות. נחלת יהודה ניצחה 0-3 אבל ללא ספק לא הרשימה. וללא חיזוק מתאים היא לא תוכל להיצמד לצמרת הגבוהה. שדרות מנגד תצטרך להיתחזק משמעותית כדי להישאר בכבוד בליגה..

  • על ידי: רותם לוי
  • 05-10-2013
  • 19:41
המחזור הראשון בראשון לציון ליכד להפתעתנו קהל רב (יחסית) שהגיע ליהנות ממשחק ראשון בליגה. ציפיות גדולות היו  מצד המקומיים אבל התאכזבו ממשחק ירוד ברמתו, קצב איטי וללא אירועים רבים ליד שני השערים, למרות 0:3 של הנחלתאים שהגיעו לחמישה מצבים והבקיעו באחוזים גבוהים. 
האמת שלאורחים הסימפטים משדרות אין לנו טענות, מאחר והם מתאמנים רק עשרה ימים בשל בעיות כלכליות קשות.הם רק חייבים לזכור, שאם לא יקחו את עצמם בידיים הם עלולים להסתבך בתחתית. להסתמך רק על הוותקים אביחי גורנו , ארז תמיר ואביאל בן זיקרי זה טוב, אבל זה לא יספיק, יש צורך בחיזוק נוסף ודחוף.
 
במחצית הראשונה שלטו המקומיים ללא עוררין בשדה המשחק, אולם לא הגיעו למצבים רבים מלבד הרמות קרנות ועונשין של אמיר סולרסקי שלא ידעו המקומיים לנצל.
 
 
נחלת יהודה חוגגת גם מול שדרות. (צילום: רמי גרידיש)
 
ההתקפה המסודרת הראשונה של המקומיים היתה בדקה ה-20, חילופי מסירות בין סולרסקי למתן מור יוסף שחדר  בזריזות לרחבה, מסר כדור קצר לרוני אוחנה המצויין ו- 0:1 צודק למקומיים
בדקה ה-38 התקפה נאה מצד שמאל,  לוי אביב הצעיר במשחק בכורה, חדר לרחבה והגביה כדור מצויין לראשו של יהב מויאל שממטר נגח והחטיא את המסגרת.
למחצית ירדו המקומיים עם יתרון קטן שהספיק לדורון ממן מאמן מודיעין להבין ששתי הקבוצות לא יהיוו פקטור ולא יתמודדו השנה בצמרת הגבוהה.
 
במחצית השנייה, שוב האורחים מתגוננים ויוצאים להתקפות מתפרצות,  כאשר צמד הבלמים של נחלת, עומרי חוסם הצעיר ומוטי שורש הוותיק שמגלה סימני התאוששות (עקב הפחתת משקל) עצרו ללא בעיות מיוחדות את כל ניסיונות האורחים.
בדקה ה-49 חילוץ כדור של סולרסקי לדודי בכר (נראה עייף) וכפי שרק הוא יודע, מעביר מסירה מדוייקת בין הגנת שדרות ליהב מויאל שהקשית בקלילות מעל אביחי גורנו, 0:2 לנחלת יהודה.
בדקה ה-83, שוב רוני אוחנה שכובש את שערו השני במשחק, לאחר הגבהה מימין של חרדון ו-0:3 צודק למקומיים שבהחלט לא יספיק להמשך הדרך.
 
מנהל הקבוצה הוותיק של נחלת הרצל חיים סיכם את המשחק: "אנו מודעים שצריך להתחזק בדחיפות ונעשה את המקסימום בנושא על מנת שנוכל להיצמד לחלק העליון של הטבלה בהמשך הליגה הצפופה והקשה".

הוסף תגובה
תגובות