עירוני מודיעין מציגה: ההצגה של זכריה

מודיעין הגיעה למגרש במישור אדומים כאשר עומדת בפניה מטרה אחת: להמשיך את רצף הניצחונות, ולקוות כמובן למעידה של היריבות הפוטנציאליות שלה לצמרת. המקומיים קיוו מבחינתם לצבור נקודות ליגה ראשונות, אך לבסוף ידה של מודיעין הייתה על העליונה.

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 21-10-2013
  • 20:31

בעירוני מודיעין הצהירו גם העונה שהקבוצה רוצה להעפיל לליגה א', והחבר'ה בעיר החדשה מוכנים לעשות הכל בכדי שזה יקרה. החלוץ הבכיר של המועדון כפיר מלול, שסחב פציעה מתחילת השבוע, עשה בדיקת כשירות בתחילת המשחק ולא עבר אותו בהצלחה, לכן לא נטל חלק במשחק החשוב.

 

עירוני מודיעין הוכיחה שגם ללא הקפטן שלה היא עדיין קבוצה חזקה ומסוכנתכאשר המשחק נפתח כצפוי בשליטה מוחלטת של האורחים ממודיעין, והמקומיים הסתגרו בהגנה ולא ניסו לתקוף כלל.

 

בדקה השמינית יוני זכריה מקבל כדור באגף ימין, עובר את המגן ומכניס כדור טוב לרחבה, אסולין עוצר פעם אחת ובועט חלש אבל מדוייק מתחת לגופו של השוער, וזה 0:1 מוצדק למודיעין, שלחצה את מעלה אדומים לשערה כבר למן הפתיחה.

 

(צילום: פזי שנידלר)
 

בדקה ה-20 שוב מימין וזה שוב זכריה שמוסר כדור נהדר לרחבה והפעם מגיע הרכש הנפלא עדי שקרוקה לכדור ועושה 2-0 למודיעין, שהפכה את המשחק לקליל כבר מתחילת ההתמודדות.

 

לא חולפות עשר דקות ומודיעין כבר מתחילה להתעלל במעלה אדומים. זכריה (המצטיין במגרש) מקבל כדור באגף ימין ומכניס כדור נפלא לפרנקו, (שהיה בעמדת נבדל ללא תגובה של הקוון) שבועט בנגיעה וקובע 3-0 קל מדי עבור מודיען.

 

השחקנים עולים למגרש (צילום: פזי שינדלר)

 

מאותו הרגע המשחק הפך לגארבג' טיים אחד גדול, כאשר דורון ממן מנצל את המצב שנוצר בשביל לתת לשאר שחקני הסגל לצבור דקות משחק. בדקה ה-80 מודיעין סגרה את הסיפור עם שער נגיחה של יוני זכריה לאחר קרן, ומבחינתו סגר משחק מושלם עם שלושה בישולים ושער אחד.

 

מצידה של מעלה אדומים, במידה ולא תשפר את הסגל שלה במספר שחקנים היא תמצא את עצמה בסוף העונה בליגה ג'.

 

הקפטן כפיר מלול שלא נטל חלק במשחק אבל נכח ביציע, אמר בסיום: "זה עוד משחק בדרך הארוכה שלנו. שמח שניצחנו ובצורה משכנעת כזאת. מסתכלים קדימה ומקווים להמשיך במסלול הניצחונות"

 

(צילום: פזי שינדלר)

 

הוסף תגובה
תגובות