פינת הסקאוט: מיקי יאזו

הפינה האהובה ממשיכה והפעם מתארח בפינה מיקי יאזו, מגנה השמאלי הצעיר של מגדל העמק, ששורף את הקו העונה. יכולת טכנית גבוהה, מהירות וכושר גופני הם רק חלק מהתכונות שלו

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 09-12-2013
  • 09:44

האמת, הייתי צריך כמה מחזורים כדי להכיר את הצעירים המבטיחים החדשים שנחתו העונה בליגה א צפון, אחרי שבעונה האחרונה שמות שעקבתי אחריהם כמו ניר אברג׳יל, שחף הלמן ועוד עשו את קפיצת המדרגה והיום משחקים בליגה גבוהה יותר, הליגה הלאומית, כעת השחקן הראשון שצד את עיניי העונה מגיע ממגדל העמק.

 

כבר שני משחקים שאני צופה בקבוצה ומשפשף את העיניים, המגן השמאלי של רפי בוסקילה, מיקי יאזו ,פשוט מזכיר לי מאוד את טאלב טאווטחה המגן הלאומי ממכבי חיפה ולא חברים, אני לא מדבר על התספורת הדומה וגם לא על מבנה הגוף הצנום, אני מדבר על היכולת הטכנית, על המהירות עם הכדור ועל הכושר הגופני הגבוה שמאפשר ליאזו גם לתקוף וגם להגן.

 

ליאזו יכולת מרשימה מאוד במונחים של ליגה א', יכולת שלא תשאיר את יאזו הרבה זמן בליגה הזאת. מתחקיר קצר שערכתי עם אנשי כדורגל ועם שותפי לתוכנית היציע הצפוני ברדיו קול רגע זיו אמויאל, הבנתי שמדובר בשחקן שסיים מחלקת נוער אצל איזי שירצקי בקריית שמונה ולא מצא את מקומו בקבוצה של ברק בכר.

 

מיקי יאזו (משמאל). "מזכיר את טאלב טוואטחה בגלל הרבה תכונות" (צילום: אורי דוד)

 

יאזו הוא שחקן שעוד בנערים דובר עליו כעל הבטחה גדולה והשנה התנדנד בין ליגה לאומית לליגה א' ולבסוף החליט להגיע לחממה במגדל העמק, לדעתי לעונת מעבר. בייחוד העונה שמאמנים מהלאומית ואפילו מליגת העל מחפשים שחקנים צעירים ורעבים ולא יקרים, במגרשים של ליגה א,

 

יאזו בעיני הוא אחד השמות החמים שעוד ידובר עליהם במהלך העונה. שחקן נפלא שיודע לתקוף מצויין וגם להגן, מסירה מדויקת ומהירות הן רק חלק מהתכונות הטובות שלו. אם יידע לחזק את עצמו נכון ולעבוד לפי תכנית מסודרת יוכל להתקדם מהר מאוד קדימה, מה גם שמגן שמאלי בכדורגל הישראלי זו עמדה מבוקשת מאוד, קצת חוסן מנטאלי ועבודה אישית בחדר כושר ותזכרו איפה שמעתם לראשונה את השם מיקי יאזו.

הוסף תגובה
תגובות