נור סרסור: "בואו נתרכז בכדורגל. ומי שטוב שינצח"

נור סרסור, קפטן כפר קאסם מדבר על הבלגן שהיה בקרית גת ומבקש לא לשפוט את כל הקהל של כפר קאסם בגלל כמה שעשו בעיות. לגבי רוביל, אחיו, הוא אומר :"רוביל שחקן ששיחק כמעט בכל הנבחרות של ישראל, ועם כל הנסיון שלו יש לו גם רגעי משבר"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 22-12-2013
  • 12:28

נור סרסור, קפטן מ.ס. כפר קאסם, רוצה להרגיע את האווירה לאחר כל העליהום שעשו על קבוצתו מיום שישי ועד היום. נור רוצה לפרגן לקרית גת על כך שניצחו במגרש אבל מבקש "בואו נתרכז מכדורגל. לא מתאים, לערב כדורגל ופוליטיקה. יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים יהודים ולא מסתכלים יהודים או ערבים. אין אפליה אצלנו".  לגבי המשחק, נור מוסיף : "מה שהיה במשחק אסור שיהיה. מצד שני הקהלים. אני מצפה שהמשטרה תעצור את כל מי שעשה בלגן במשחק."

 

נור, מי שנחשב לסמל של כפר קאסם בשנים האחרונות הוא גם אח של רוביל סרסור. רוביל כזכור ספג כרטיס אדום לאחר שקיבל יריקה וקללות. למרות זאת, נור לא כועס על אף אחד ואינו מאשים אף אחד. הוא טוען: "אני מצפה שקבוצות יתרכזו בכדורגל ולא מעבר לכדורגל. מי שטוב שינצח על המגרש. שיהיה לו בהצלחה. אני מאחל לקרית גת בהצלחה מכל הלב, הם קבוצה מצויינת ושיתרכזו רק בכדורגל."

 

הקפטן של כפר קאסם, נור סרסור. רוצה להיתמקד בכדורגל. מי שטוב שינצח על המגרש. (צילום: רמי גרידיש)

 

על הסיפור עם רוביל, נור מוסיף: "רוביל, אחי, הוא ספורטאי בלב ובנשמה. והוא שיחק בליגת העל הרבה שנים ובכל הנבחרות של ישראל הוא שיחק. הוא ייצג את הנבחרת בכבוד ומתחילת השנה הוא לא קיבל אפילו צהוב אחד. ולכן אני מאמין שהוא לא התכוון לעשות את מה שעשה. הוא מצטער על זה. ולמרות שיש לו נסיון רב במשחקים, לגיטימי שלכל שחקן יש נקודת משבר ונראה לי שזה מה שקרה עם רוביל כי מתחילת העונה הוא לא קריבל אפילו כרטיס צהוב. רוביל מתרכז רק בכדורגל".

 

מילה על הקבוצה: "אני מבטיח לכולם שיש לנו את הקבוצה הכי טובה בליגה ויש לנו את הקהל מספר אחד בארץ. ולראיה הגיעו 1000 צופים לקרית גת לא זכור לי עוד קהל שהביא כל כך הרבה אנשים.  ואני מקווה שהקהל ימשיך לתמוך בקבוצה בפן החיובי". 

 

לגבי הבלגן שהיה בסיום אמר הקפטן: "צריך לזכור שגם לבית"ר ירושלים יש קהל אדיר של כ-10 אלפים צופים כמעט בכל משחק וגם להם יש 100 אוהדים שעושים שם רע לקבוצה. וגם ביפו יש קהל גדול שחלק עושים נזק, אז גם אצלנו יש קהל גדול שאחד או שניים עשו אולי קצת נזק אבל אותם צריכים להעניש ולא את כל הקהל המדהים והטוב שלנו.  אני מציע לקהל שלנו להמשיך לדחוף ולעודד אותנו כי הוא שווה הרבה נקודות. ובלי הקהל אנחנו לא נעלה ליגה."

 

"אני רוצה שכולם לא ישפטו את כל הקהל של כפר קאסם בגלל אוהד אחד או שניים שעשה קצת בעיות. יש הרבה מכובדים וקהל איכותי לכפר קאסם. שישפטו את הקהל לפי הקהל הטוב והאיכותי. אני מבקש שכל יושבי הראש יתאחדו למען הפסקת הגזענות במגרשי הכדורגל".

 

 

הוסף תגובה
תגובות