קביליו יפו מחפשת רוכש: "לאנשים נמאס מהכפיות טובה"

האם הקבוצה שהחלה כקבוצת אוהדים תעבור לידיו של איש עסקים אמיד? על פי האסיפה הכללית, מסתמן שזהו סוף עידן בקביליו. במועדון לא מכחישים את הסיפור: "אנחנו בודקים מספר אופציות"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 30-01-2014
  • 12:45

האם זהו הסוף למיזם האדיר שנפתח לפני שש שנים? בקביליו יפו לקחו החלטה שמשתמעת לשני כיוונים, יכול להיות שיחפשו רוכש לקבוצה, או לחילופין, תהיה הנהלה חדשה, כשההנהלה הקודמת לא תמשיך.

 

במועדון סיפרו: "היתה אסיפה כללית ובה הודיעה ההנהלה כי לא תמשיך. עכשיו יוחלט אם לערוך בחירות להנהלה חדשה או למצוא רוכש/משקיע. אלו האופציות".

 

אוהדי יפו. סוף לקבוצת האוהדים? (צילום: אביחי חיים)

 

ולמה ההנהלה לא ממשיכה? "לאנשים נמאס מהכפיות טובה, שבע או שש שנים ביחד, רצים והכל נופל עליהם. זה פוגע לאנשים בעבודה ובחיים הפרטיים, לאנשים קשה". 

 

במועדון הוסיפו: "אבל זה לא משהו סופי וגמור, הכל נתון לשינויים. אין מי שייקח את זה מבפנים, יש את האנשים הקרובים שזה טל, אריה ואילן ושמיל, אבל הם לא יכולים לבד, הם סוחבים את יפו כבר הרבה זמן לבדם. כשאומרים לאנשים אחרים קחו את הקבוצה, תביאו ספונסר, הם מקבלים רגליים קרות".

 

דובר קביליו יפו, רון עמיקם, מסר את התגובה הרשמית של המועדון: "העמותה מחפשת פלטפורמה ניהולית-פיננסית אחרת להחזיק את הקבוצה החל מהעונה הבאה, כך שאין סיבה לדאגה או לבהלה. הקבוצה לא נסגרת ולא מתפרקת, להיפך: מצבה מצויין וההנהלה הנוכחית שתסיים את תפקידה בסיום העונה, מתנהלת כרגיל וכך גם כל ההתחייבויות שלה. זו בסך הכל מעבר לשלב ב' של המיזם: תחילה הקמנו את המועדון מחדש ועכשיו מבשילה הדרך להעלות אותו מדרגה. מחלקת הנוער מתחילה לייצר שחקנים והישגים, הקבוצה משחקת בתל אביב, ואין זמן מתאים מזה כדי להמשיך הלאה. לכל חורשי רעתנו הייתי ממליץ לחכות. מכבי יפו ימשיך לדבר".

הוסף תגובה
תגובות