אטלי הורחק ל- 8 משחקים, ז'ינו, סעדון וליאב לוי הורחקו ל 4 משחקים

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל שדן אתמול במהומה הרבתית שאירעה בסיום המשחק מול שעריים,פרסם היום את החלטתו לנוכח הארועים החמורים בסיום המשחק: מאמן הקבוצה אילן אטלי הורחק ל 8 משחקים בפועל, שלושת השחקנים שהורחקו בסיום המשחק נענשו בהרחקה ל 4 משחקים

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 30-01-2014
  • 18:37

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, דן אתמול במהומה הגדולה בסיום משחקה של בני אילת מול מכבי שעריים, החליט היום להרחיק את מאמן הקבוצה אילן אטלי ל 8- משחקים בפועל וקנס כספי של 1000 ש"ח.  אדר ז'ינו, אוהד סעדון וליאב לוי שנטלו אף הם חלק במהומה, הורחקו ל 4 משחקים בפועל וייעדרו בחודש הקרוב ממשחקי הקבוצה שנמצאת במקום האחרון בליגה ובדרך הבטוחה לליגה ב'.

 

כזכור, אילת ספגה שער חובה לא מחוייב במציאות עמוק בתוספת הזמן, מטעות חמורה של השופט רמי חייקה, שהעביר הוצאת חוץ לטובת שעריים, לאחר התמהמהות של שחקן אילת, ובעקבותיו ספגה הקבוצה הדרומית שער חובה שהשאיר אותה עמוק במקום האחרון.

 

 

 תחילת המהומה בסיום המשחק מול שעריים. ( צילום: יח"צ)

 

אילן אטלי התייחס להחלטת בין הדין, ולהמשיך עבודתו בקבוצה: "בגלל שההחלטה נדחתה עד שעתיים לפני האימון, אני יעביר את המשחק מחר מול נס ציונה מהיציע, אשב ביום ראשון עם שמעון אבו ונקבל החלטה בהתאם.מסתמן כי אני ימשיך בקבוצה עד תום העונה וננסה לעשות את הכל בשביל לשרוד בליגה. יצאתי בזול, וזאת בעיקר בשל העובדה כי השופט עשה טעות חמורה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות