טענות בקריית גת לשופט: "אין לו מושג"

שופט המשחק בין קריית גת למחנה יהודה, אמיר וינוגרד, עשה מספר טעויות לטענת אנשי הקבוצה, כשגם במחנה לא חסכו ביקורת: "נתן פנדל על כלום" בקריית גת היו קצת יותר חריפים: "שופט חלש מאוד, שתי הרחקות הזויות"

  • על ידי: ארז נעמן
  • 31-01-2014
  • 22:27

קבוצות מפסידות שבוכות על טעויות שיפוט זה דבר אחד, קבוצות שמנצחות ועדיין באות בטענות לשופט, זה כבר דבר שלא ראינו ושמענו הרבה זמן. למרות זאת, אם לשפוט על פי טענותיהם של שחקני קריית גת, אפשר לומר שהם סבלו מכמה טעויות שיפוט, שאמנם לא עלו להם במשחק, אבל הן בהחלט פוגעות בקבוצה לטווח הרחוק. אם תהיתם מה קורה בצד המפסיד, גם שם באו בטענות לשופט על הפנדל המפוקפק.

 

בקריית גת אמרו לאחר המשחק: "יש צילום של המשחק. יהיה אפשר לראות בדיוק על מה הוא המציא. אין לנו מושג על מה הוא נתן צהוב ראשון לארנון טמיר. הקוון אמר לו באוזנייה להוציא צהוב למספר 26 בצהוב השני, כשהוא ראה שאין 26 הוא פשוט הוציא לארנון, הוא גם לא יודע על מה הוא הוציא".

 

אמיר וינוגרד מצביע על הנקודה הלבנה (צילום: עדי טרובק)

 

הביקורת לא נרגעה: "הם כל המשחק פירקו לנו את הרגליים והוא פשוט נתן לזה יד. האדום של דור בכלל הזוי, מאבק על מיקום ברחבה והוא נפל ואמר שדור נתן לו אגרוף. אלקבץ ואגרוף זה לא הולך ביחד, שערוריה".

 

שחקן מקריית גת הוסיף: "השופט איבד את המשחק והתחיל לשלוף כרטיסים לכל הכיוונים. אין לו מושג, זה שופט חלש מאוד. למזלינו הצלחנו לנצח וזה לא השפיע על התוצאה".

 

זדה מודה לשופט בסיום (צילום: עדי טרובק)

 

גם במחנה יהודה ביקרו את השיפוט: "השופט היה מבוהל. גם נתן להם פנדל שלא היה ולא נברא, ואם כבר הרחיק את הבלם שלהם, למה לא שרק לזכותנו פנדל? זו עבירה ברחבה לכל דבר".

הוסף תגובה
תגובות