המלכה מוכנה למשחק העונה

שער נצחון אדיר של מוטי מלכה עם פצצה מהאויר לרשת של אורי מכלוף המצוין העניק להפועל מרמורק נצחון 0:1 יקר על באר שבע.מכלוף הציג יכולת נהדרת בשערה של באר שבע ואף עצר בעיטת עונשין מ11מטר של טל איילה(45)אך נכנע לפצצה האדירה של מלכה שהותירה את הפער מקרית גת על 4 נק' שבוע לפני משחק העונה ביניהן.

  • על ידי: אלי אמסלם
  • 29-03-2014
  • 14:55

לאחר נצחון החוץ במחזור החולף בחוץ על קרית מלאכי ארחה הפועל מרמורק ללמשחק מוקש את קבוצת התחתית העיקשת מכבי באר שבע שהגיעה ל"איצטוני" מעודדת לאחר שני נצחונות רצופים שהעניקו לה המון בטחון באמבקי התחתית. ארז בנודיס נאלץ להסתדר ללא ה"סקורר" חנן פדידה ששהה בימים האחרונים ליד מיטת אחותו המאושפזת במצב קשה בבית החולים "אסף הרופא".

פדידה הגיע בתחילת המשחק לתמוך בחבריו אך עזב את האיצטדיון לאחר דקות אחדות וחזר לבית חולים לשהות ליד מיטת אחותו.

 

אוהדי מרמורק. יגיעו בהמונם לתמוך בקבוצתם במשחק העונה מול קרית גת.( צילום:רמי גרידיש)

 

המגן יוסי אמר הודח בפעם השניה מסגל הקבוצה ועזב את מתחם האיצטדיון לאחר שנודע לו כי הוא לא בסגל. איתם שמאי הצעיר שערך הופעת בכורה מוצלחת במדי הקבוצה מול קרית מלאכי,קיבל בצדק את הקרדיט ופתח שוב בעמדת המגן הימני.

דרור ויצמן ואלירו אפריאט שחקני באר שבע שהתחילו את העונה במרמורק, זכו לקבל פרחים משחקני מרמורק ועידוד מהקהל שלא שכח את תרומתם לקבוצה.

 

שחקני שתי הקבוצות עולים אל כר הדשא.( צילום:רמי גרידיש)

 

 איתם שמאי ואלירן אפריאט במאבק על הכדור. המגן הצעיר של מרמורק ביכולת נהדרת שבוע שני ברציפות.(צילום:רמי גרידיש)

 

כבר בדקה הראשונה הגיעו האורחים מבאר  שבע להזדמנות נהדרת לאחר שכדור ארוך של הגנת באר שבע הגיע לחגי יצחק שנותר בודד מול גלברט, יצחק בעט חזק ברגל שמאל היישר לגופו של גילברט המזנק שהדף לקרן שלא נוצלה.

באר שבע היתה מסוכנת בדקות הפתיחה כשמרמורק מנגד פתחה בצורה אנמית את המשחק. בדקה 25 כדור ארוך של שמעון לוגסי לעברו של חגי יצחק,שהעביר לאלירן אפריאט שבעט מ 20 מטר כדור שנהדף לקרן.

 

 

 עידן חג'ג מוביל התקפה של מרמורק. משחק טוב של הקשר שנמצא בכושר מצוין.( צילום:רמי גרידיש)

 

 טל איילה מטווח את שערה של באר שבע. משחק טוב של הקשר למרות החטאת בעיטת העונשין מ 11 מטר.( צילום:רמי גרידיש)

 

בדקה 32 מרמורק ניסתה בפעם הראשונה למצוא את המסגרת לאחר כדור קרן של אפי מלכה , שנהדף ע"י הגנת באר שבע היישר לטל איילה שבעט חזק מ 25 מטר החוצה.

3 דקות חלפו ושוב כדור קרן של אפי מלכה, הגנת באר שבע הרחיקה פעם ראשונה, מלכה הגביה שוב ועידן חג'ג נגח  את הכדור מעל שערו של מכלוף.

 

 דור סבן וניר חזות באים בטענות לעברו של השופט דור ג'ואריס על שריקתו לפנדל. ( צילום:רמי גרידיש)

 

בדקה ה45 כדור עומק של אפי מלכה לעברו של מוטי מלכה שחלף על פני אור לוי בלמה של באר שבע שנאלץ להכשילו,השופט דור ג'ואריס הורה ללא היסוס על הנקודה הלבנה, והראה ללוי את הכרטיס הצהוב. טל איילה לקח את בעיטת העונשין מ 11 מטר, בעט לפינה הימנית של מכלוף שקרא נכון את הבעיטה זניק והדף היטב את הכדור, וגואריס שרק מיד  לסיום המחצית הראשונה.

 

 איילה בועט את בעיטת העונשין .( צילום:רמי גרידיש)

 

 שחקני באר שבע מברכים את אורי מכלוף. משחק נהדר לשוערה של באר שבע.( צילום:רמי גרידיש)

 

 

מרמורק עלתה נמרצת יותר למחצית השניה ונטלה את היוזמה במגרש. בדקה ה48 הגביה המגן המוכשר איתם שמאי לרחבה ועידן חג'ג נגח את הכדור לידיים מכלוף. 10 דקות לאחר מכן ערך בנודיס את החילוף המנצח שלו מהמשחק מול קרית מלאכי,ושלח למערכה את מישל רוס הכשרוני במקומו של אלירן שחר. רוס הוסיף המון מחץ בהתקפת מרמורק שהחלה ליזום ולנוע לכיוון שערו של מכלוף.

 

 

 מפגש האקסים. דרור ניר במאבק על הכדור מול חברו דרור ויצמן חברו בתחילת העונה.( צילום:רמי גרידיש)

 

בדקה 68 טל איילה מצא באגף ימין את איתם שמאי, שהגביה היטב לרחבה ומוטי מלכה מ 10 מטר בעט מהאויר פצצה פנימה והעלה את מרמורק ליתרון. שער נהדר של מלכה לאחר מבצע קבוצתו נהדר.

 

 חגיגה של שחקני מרמורק לאחר כיבוש השער הנהדר של מוטי מלכה. ( צילום:רמי גרידיש)

 

 החגיגה נמשכת (  צילום:רמי גרידיש)

 

 מוטי מלכה באקסטזה. ( צילום:רמי גרידיש)

 

 החברה ביציע מאושרת .( צילום:רמי גרידיש)

 

 ארז בנודיס. עם הפנים למשחק העונה מול קרית גת.( צילום: רמי גרידיש)

 

 יהודה זגורי. יחפש נקודות במקום אחר. ( צילום:רמי גרידיש)

 

מרמורק המשיכה לייזום כששחקני באר שבע יצאוו מהמגננה והחלו לחפש שער שיויון.בדקה 72 מהלך קבוצתי של מרמורק הסתיים בבעיטה של מישל רוס החוצה. בדקה 75 איילה מצא בכדור עומק את מוטי מלכה, שהחזיר לו מצוין ואיילה בעט כדור אדיר אך מכלוף בזינוק נהדר הדף לקרן.

 

 אור אלקבץ וחגי יצחק  במרוץ אל הכדור. ( צילום:רמי גרידיש)

 

 טום גלברט. משחק נהדר לשוערה של מרמורק.( צילום: רמי גרידיש)

 

 טום גלברט גבוה מעל כולם. ( צילום:רמי גרידיש)

 

בדקה 80 הגיעה באר שבע להזדמנות נהדרת להשוות את התוצאה לאחר שחגי יצחק פרץ באמצע המגרש ומסר היטב לסהר שבתאי המחליף שבעט חזק ושטוח אך טום גלברט בעצירה נהדרת קלט את הכדור ושמר על שער נקי.

 

 טל איילה ומישל רוס מאושרים. ( צילום: רמי גרידיש)

 

 

 אור אלקבץ זוכה לחום ואהבה מאוהדי מרמורק. ( צילום:רמי גרידיש)

 

בדקה 83 מרמורק יכלה לסיים את הסיפור לאחר שאיילה הפעלתן מסר נהדר למלכה שמול אורי מכלוף בעט לגופו של השוער,הכדור ניתז אל קו השער אך הגנת באר שבע חילצה בשניה האחרונה. בדקה 88 באר שבע זכתה בכדור עונשין במרחק של 30 מטר, ניר חזות הגביה לרחבה וסהר שבתאי עלה גבוה מעל כולם אך נגח החוצה. 0:1 קטן גדול למרמורק בסיום שתצא בשישי הבא למשחק העונה מול קרית גת.

 

 אוהדי מרמורק חוגגים. (צילום:רמי גרידיש)

 

 שחקני מרמורק חוגגים. שבוע הבא משחק עונה בקרית גת. (צילום:רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות