אוהד רון מארח את יוסי אלקובי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 26

אוהד רון מארח והפעם את יו"ר עירוני בת ים, יוסי אלקובי, שהפתיע אותי כשאמר לי שהליגה חלשה ביותר השנה. אך מעבר לזה יוסי חושב שקרית גת תעלה ליגה לאחר ניצחון על מרמורק. ובתחתית באר יעקב ואילת ירדו..מעניין לראות מה יוסי חושב על המחזור כולו..

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-04-2014
  • 18:31

יוסי אלקובי, יו"ר בת ים, איש עסקים מצליח, ולמי שלא יודע הוא גם יו"ר אירגון אומני העץ והרהיטים בישראל מטעם משרד התעשיה והמסחר. ללא ספק איש חשוב ומוערך אצלנו.

שאלתי את יוסי מה הוא חושב על הליגה שלנו והוא השיב: "הליגה חלשה השנה לעומת שנה שעברה וזאת בגלל המצב הכלכלי של בעלי הקבוצות שלא יכולים לעמוד בהוצאות השוטפות, ספונסרים לא מגיעים וההתאחדות לא תומכת מספיק".

 

שאלתי אותו מי תעלה ליגה העונה: "נראה שקרית גת דוהרת קדימה ותעלה ליגה. יש להם יציבות כלכלית ומועדון מאד שקט, לא שומעים מהם יותר מדי על בעיות ולא שומעים תככים כמו בשאר הקבוצות"

 

מילה על בת ים: "אנחנו בבת ים מתיימרים להישאר בליגה וקצת מעבר לזה יהיה בונוס, והכל בגלל המצב הכלכלי הלא מזהיר"

 

 

אוהד רון מארח את יוסי אלקובי, יו"ר עירוני בת ים. (צילום: שלמה אשר חיים ואיתמר מורז)

 

ונעבור למשחקים:

מכבי באר יעקב- בני אילת, באר יעקב, 14:00

לדעתי מדובר בשתי היורדות שלנו, וחבל. באר יעקב יורדת בגלל בעיות כלכליות, אילת יורדת למרות שלטעמי יכלה לעשות יותר ולהישאר בליגה. באר יעקב ינצחו וישאירו לעצמם סיכוי להילחם עד סוף העונה, למרות שלדעתי הם כבר לא ישארו בליגה א' השנה. הימור שלי: באר יעקב ינצחו.

יוסי אלקובי: תיקו. לדעתי באר יעקב ירדו ליגה ביחד עם אילת. המשחק לא יתעלה לרמה גבוהה ולדעתי לא בטוח שיכבשו שערים במשחק הזה. ולכן יסתיים בתיקו.

 

הפועל אזור- מכבי שעריים, אזור, 15:00

שתי קבוצות חזקות. אזור קבוצה מאד חזקה בטח כשמדובר במשחק בית. מכבי שעריים עם אפקט החלפת המאמן והחזרת איריס מנחם לקווים יש תחושה של סדר בקבוצה הזאת. ולכן ההימור שלי:  ששעריים ינצחו.

יוסי אלקובי: אזור ינצחו. אזור יותר טובים יותר חדים ויש להם מאמן מצויין. לדעתי אין להם חומר שחקנים כזה טוב אבל הם מצליחים ויש להם שקט כלכי שהמועצה עוזרת. שעריים מועדון נחמד עם היסטוריה. 

 

אילן אלפסי, רק בשביל אנשים כמוהו מגיע ליפו ניצחון. (צילום: אביחי חיים) 

 

מכבי יפו- נס ציונה, שכונת התקוה, 15:00

מכבי יפו מנצחת את הקבוצות הקטנות ומול הגדולות היא לא עומדת בלחץ. מצד שני לנס ציונה יש סגל של קבוצה גדולה אבל משהו שם לא מתחבר למן פתיחת העונה. יפו בבית צריכה לנצח קבוצה כמ נס ציונה אבל לדעתי הם שוב יאכזבו. הימור שלי: תיקו.

יוסי אלקובי: יפו ינצחו. נס ציונה נמצאים במצב לא טוב ולא ברור לי מה קורה במועדון הזה. יפו יבואו יותר נחושים וינצחו את המשחק הזה. יש שם בעלים בשם אילן אלפסי, הוא יו"ר מדהים ואחד הכי טובים שיש, הוא מאוד לויאלי למערכת ובגללו הם ינצחו.

 

מכבי קרית מלאכי- עירוני בת ים, קרית מלאכי, 15:00

קרית מלאכי חייבת לנצח את בת ים. ולמרות ידידי, יוסי אלקובי, יו"ר בת ים, אני חושב שמלאכי ינצחו את המשחק הזה כי הם רק 3 נקודות מהקו האדום. וכאשר מלאכי צריכים לנצח הם מנצחים. כשיש לב בקבוצה אתה מנצח משחקים כאלה. ולמלאכי יש הרבה לב. 

יוסי אלקובי: בת ים ינצחו. אני מאמין שאנחנו ננצח. אנחנו קבוצה יציבה יותר ואם פיני יוכל לשחק אז אין לי ספק שאנחנו ננצח. פיני זה כוח בלתי נלאה בליגה הזאת ואני מקווה שננצח.

 

כפ"ס חוגגים. נקווה שהכדורגל ינצח השבוע. (צילום: רפי נחמיאס)

 

בית"ר כפ"ס- עמישב פ"ת אלי, לויטה כפ"ס, 15:00

המשחק הזה מזכיר לי את האימונים שהמאמן היה מחלק אותנו לשתי קבוצות הגנה נגד התקפה. גם כאן, כפ"ס מסמלים עבורי את ההתקפה....במשחקים שכאלה ההגנה תמיד היתה מנצחת אבל במגרש הגדול של לוויטה יהיה להם קשה להסתגר ולצאת למתפרצות שזה המקסימום שעמישב יכולים לעשות. ואולי זאת הזדמנות טובה למאמן עמישב לראות איך קבוצה אמיתית משחקת כדורגל אמיתי. הימור: הכדורגל לא ינצח ויסתיים בתיקו.

יוסי אלקובי: תיקו. עמישב התאוששו לקראת הסוף למרות ההפסד בשבוע שעבר. עמישב קבוצה נחמדה. כפ"ס קבוצה שמניעה כדור ויש להם מאמן שדוגל בזה ואני אוהב את זה. ולכן תיקו ישקף את המשחק.

 

הפועל מחנה יהודה -הפועל כפר שלם, מחנה יהודה, ע"ש רצאבי זכריה ז"ל, 15:00

מחנה יהודה הוכיחה שהיא קבוצת כדורגל מצויינת בניצוחו של שרון מרציאנו שעושה עבודה מדהימה במחנה. מנגד כפר שלם שיחקה שבוע שעבר מול אזור וחזרה להראות יכולת טובה אך הרבתה להחמיץ. הימור שלי: כפר שלם ינצחו. 

יוסי אלקובי: כפר שלם ינצח. יש להם כמה שחקנים מצויינים מבני יהודה. יש לה כוח. איך אומר לי אם הם רוצים הם מנצחים כל קבוצה פשוט יש עצלות. 

 

שחקני מרמורק חוגגים. האם הם יחגגו בקרית גת? (צילום: רפי נחמיאס)

 

מכבי "חמי יואב" קרית גת-הפועל מרמורק, קרית גת, 15:15

איזה משחק!! ניצחון וגם תיקו של קרית גת ואפשר להכניס את השמפניות למקרר.. מרמורק עושה עונה גדולה אבל הרבה נסיון אין לשחקנים שלה. מנגד קרית גת ששחקניה משופעים בנסיון במעמדים כאלה יודעים שאסור להם לפספס וזה סוג של לחץ. ולכן אני חושב שיסתיים בתיקו. 

יוסי אלקובי: קרית גת ינצחו. משחק מטורף. אבל מרמורק לא רעים, יש להם התקפה מסוכנת. יש להם התקפות מתפרצות מצויינות אבל לדעתי קרית גת חיייבים את הניצחון והם יעשו זאת ויעלו ליגה".

 

מכבי ב"ש- מ.ס. כפר קאסם, וסרמיל, 15:30

ב"ש במסע התאוששות מרשים, והם משחקים בבית - מגרש שלא קל להוציא משם נקודות. כפר קאסם כבר חשבתי שסיימה את העונה ולפתע הגיע ויקטור גניש והם במרחק נגיעה מהפלייאוף. משהו טוב עובר על הכפר ויש להם הרבה התלהבות ורצון להגיע להצלחה גדולה. הימור שלי: תיקו.

יוסי אלקובי: תיקו. אם ב"ש לא ינצחו הם ירדו ליגה או שיגיעו למבחנים. ולכן אני אומר שיסתיים בתיקו. התחילו בסערה השקיעו רבות אך משום מה קצת נעלמו, למרות שלאחרונה הם קצת חוזרים למסלול...

 

מילה לסיום על הליגה: "ליגה חלשה" .

 

שיהיה בהצלחה!!

 

הוסף תגובה
תגובות