"מאושרים שהגענו לרגע הזה, באים לקחת שלוש נקודות"

במרמורק יש תכונה גדולה לקראת משחק העונה מול עירוני קריית גת. "היה שלב שחשבנו שהכל אבוד, והנה אנחנו כאן, עדיין בתמונה" אמרו במועדון. פדידה ערך שני אימונים השבוע ויש סיכוי שיישחק. בנודיס? "הוא עוד לא דיבר על המשחק, בעיקר היה חשוב לו שנשמור על הפער כדי שלמפגש מול קריית גת תהיה משמעות", אמרו במועדון

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 02-04-2014
  • 16:20

ההכנות למשחק העונה בעיצומן. בקרב אוהדי הפועל מרמורק ההתרגשות בשיאה וגם אצל השחקנים, למרות שהם משתדלים להתעלם מההמולה מסביב ולהתרכז במשחק. אפילו סיפור הנחש עם יוסי אמר מקבל זווית שונה לפתע, כשכל העיניים נשואות אל עבר יום שישי, המאני טיים של מרמורק.

 

"כמו כל משחק רגיל, אנחנו באים לקחת שלוש נקודות", אומרים במועדון, "אנחנו בסך הכל מתכוננים לעוד משחק, באים במטרה לנצח".

ארז בנודיס הביא את שחקניו למצב שהם יכולים לפתוח את המירוץ לעלייה מהמקום הראשון מחדש. השבוע, כך מספרים במועדון, הוא אינו משדר לחץ ובעיקר מראה נינוחות לקראת המשחק החשוב ביותר של מרמורק השנה.

 

"המאמן רוצה שנבוא ונהנה מהמשחק, ובעיקר שנשחק כדורגל טוב. בינינו אנחנו מדברים על זה שהנה, הגענו למשחק עונה, משחק שיש חשיפה לשחקנים, זה מה שבנודיס ייחל לו, ידענו שאם נעשה תיקו מול באר שבע או נפסיד חלילה, זה לא יהיה ככה", אמרו שחקנים בקבוצה.

 

שחקני מרמורק חוגגים. ניצחון יפתח את המאבק (צילום: רפי נחמיאס)

 

"יש חיבור ממש טוב במרמורק בין השחקנים לקהל וביניהם לשחקנים, יש בינינו חיבור מצוין, אנשים שמדברים על מוטי מלכה וטל איילה, אומרים שהחיבור נפגע כשהם הגיעו, זה ממש לא נכון. שום דבר לא השתנה, להיפך. הם רק נתנו לנו יותר דרייב להצליח".

 

במרמורק שמו בשבוע האחרון את הכדורגל בצד כששחקני הקבוצה וראשי המועדון מתרכזים בתפילות למען החלמתה של אורטל, אחותו של חנן פדידה, שנמצאת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא. "פדידה ערך איתנו שני אימונים השבוע ואנחנו מאמינים שהוא יישחק למרות המצב הקשה, ננסה לנצח גם בשבילו".

הוסף תגובה
תגובות