קוטר: "נבוא להילחם כמו גברים", רבינוביץ:" איבדנו את כוח ההרתעה"

ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 יערך הדרבי של הקריות באיצטדיון העירוני בקרית אתא בין קבוצת עירוני קרית אתא לבין קבוצת מכבי צור שלום , משחק תחתית מאוד חשוב לשתי הקבוצות שנלחמות על החיים שלהם בליגה

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 10-04-2014
  • 11:49

בסיבוב הקודם זו הייתה מכבי צור שלום שיצאה עם ידה על העליונה כאשר ניצחה 2-1 במגרשה הביתי. ניצחון של קרית אתא יבטיח לה עונה נוספת בליגה, בצור שלום ינסו לקחת 3 נקודות מאוד חשובות בדרך להישארות ולהתפלל שיריבותייה מהתחתית יפשלו ויאבדו נקודות חשובות דבר זה יקנה עונה נוספת לקבוצה מהשכונה.

 

לאן פנינו מועדות השבוע? בצד של המארחים מאמן הקבוצה עודד קוטר יודע שזה משחק הכי חשוב שלו העונה, לאחר ההפסד לחדרה במחזור האחרון: "להפסיד בצורה שהפסדנו בשבוע שעבר בחדרה זה בושה ולא משקף את מה שהקבוצה שיחקה במשחקים האחרונים , מיד בסיום המשחק אמרתי לשחקנים שירימו תראש ולהמשיך הלאה".

 

מרגישים מאז שהגעת הצלחת להחדיר לשחקנים את החשיבות של המשך העונה ועם זאת יש סממנים של חוסר יציבות במחזורים האחרונים אצלכם למה זה קורה בעצם?

ני חושב שחוסר יציבות מאופיין ברובו אצל קבוצות תחתית , המטרה שלי הייתה בקבוצה לייצר יציבות , ברוב המשחקים מאז הגעתי שיחקנו טוב".

 

הרבה אנשים קוראים למשחק מול צור שלום "הדרבי של הקריות" מרגישים את זה? או שמדובר בעוד משחק ?

"אני מאוד מכבד את מכבי צור שלום אבל לימדו אותי פה שיש חשיבות למשחק הזה , אבל הפעם הסיפור שונה כיוון ששתי הקבוצות רוצות להישאר בליגה וזה קרב שיכריע רבות".

 

עודד קוטר. "ברוב המשחקים מאז שהגעתי שיחקנו טוב" (צילום: לילך וייס)

 

אפשר להגיד שזה המשחק שיקבע את העונה שלכם?

"המטרה שלנו בסוף המשחק הזה היא להישאר בליגה ונבוא ונלחם כמו גברים אמיתיים , ובמהלך האימונים השבוע זה מה ששדירתי לשחקנים שלי".

 

"אולי עוד מוקדם לשאול אבל בכל זאת, במידה וקרית אתא יישארו בליגה יש קולות שמגיעים לגביי ההשקעה של מיקי קופל שמתכוון להשקיע סכומי עתק כדי להחזיר את קבוצה לליגה הלאומית, מה הסיכוי שזה יקרה?

"אני לא מתעסק בזה כרגע, אני מאוד מקווה שזה יקרה מגיע לקבוצה כמו קרית אתא להגיע לליגה הלאומית אני יודע שיש כוונה להשקיע אבל כרגע אני מסתכל רק על ההישארות בליגה תסתיים העונה ונשב ונראה לאן נושבת הרוח".

 

בצד השני של המתרס, מאמן הקבוצה דני רבינוביץ מכין את צור שלום לקראת המשחק שככל הנראה יבטיח מעשית את ההישארות בליגה. "אני מאמין שאם ננצח את 60% שנשארנו בליגה", אומר המאמן, "המשחק מאוד חשוב לנו אבל חשוב לזכור שאנחנו גם תלויים בתוצאות של היריבות שלנו בקרבות התחתית".

 

השנה ניצחתם ארבעה משחקי חוץ האם זוהי נקודות החוזק שלכם העונה?

"כן זוהי בהחלט נקודת החוזק שלנו העונה אני לא יגיד שאני מאוכזב מכך אבל אם זאת אני חייב לציין שהבית שלנו הוא כבר לא "המבצר" שלנו וזה מעיד על כך שאיבדנו את כח ההרתעה שלנו".

 

רבינוביץ'. "אעשה הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגה א'" (צילום: לילך וייס)

 

ההתקפה שלכם לא מתפקדת השנה וכבשתם 24 שערים  מספר נמוך ביחד עם קבוצות כמו עראבה והפועל דלית אל כרמל , איך אתה מכין את החלק ההתקפי למשחק שכזה?

"בסופו של דבר הכל בכוח הרצון והמחשבה של השחקן בזמן התנועה אני מאמין שביום שישי הקרוב השחקנים יתנו 200% על המגרש".

 

יוצא לך לחשוב על איך הקבוצה הגיעה למצב עגום שבו אתם נלחמים על החיים שלכם בליגה , מה אתה אומר לעצמך?

"בהרבה משחקים השנה הצגנו כדורגל טוב ולא לקחנו את הנקודות ואני מאוכזב מכך, אבל נקודת האור היא שהיו משחקים ששיחקנו חלש וידענו לאסוף תנקודות בנוסף שאננות ובלאגן בתוך חדר ההלבשה הקשו עלינו".

 

האם מפחידה אותך המחשבה שהקבוצה תרד לליגה ב' , זה יכול להיות גזר דין מוות לקבוצה כמו צור שלום?

"קיים פחד לרדת ליגה, אני כבר 30 שנה במועדון הזה ואני אומר לך שבאופן אישי לי יכאב מאוד אם הקבוצה תרד אני מבטיח לעשות הכל כדי שהקבוצה זו תישאר עוד שנה בליגה א'".

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמעון תור'מן (שמעון תורג׳מן 15-04-2014, 19:31)
    שמעון תורג׳מן ימלשין