תחזית ליגה א' צפון: אסי אברהמי וגל פליאן

אסי אברהמי מארח והפעם בחרתי לארח את גל פליאן, קפטן מכבי תל אביב בשיא הקריירה שעובר בארגון השחקנים ועושה המון למען הליגות הנמוכות. יהיה מעניין לדעת מה הוא חושב

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 11-04-2014
  • 09:17
השבוע בחרתי אורח מיוחד אחד שבא לעשות למען שחקני הליגות הנמוכות הוא בעצמו היה שחקן מצוין ואפילו קפטן מכבי תל אביב בשיא הקריירה שלו, אני מדבר על גל פיליאן שהיום עובד בארגון השחקנים ולקח לעצמו פרויקט להכניס את שחקני ליגה א לארגון השחקנים ולדאוג לתנאים שמקבלים שחקני ליגת העל כי אין הרבה הבדל בים השחקנים.
 
פיליאן יליד העיר טבריה ודמות מוכרת מאוד במרכז עבר את כל נבחרות ישראל והיום כאמור הוא עובד בשבילכם השחקנים ורק לאחרונה החתים את כל שחקני מכבי יפו מהדרום ‬והכניס אותם לארגון ואתם שחקנים יקרים בצפון אתם הבאים בתור , פליאן החל לעקוב מקרוב אחרי המתרחש בצפון וסיפק לי כמה תוצאות מעניינות מאוד ולא הסתיר את חיבתו לקבוצה מהכנרת העיר בה גדל.
 
אסי אברהמי וגל פיליאן
 
כפר סבא - מגדל העמק
 
אסי אברהמי - איקס
איזה משחק , הקבוצה הטובה בליגה פוגשת יריבה קשה מאוד , מגדל של בוסקילה עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון והיא קבוצה שיכולה לנצח כל אחת במשחק נתון , סגל השחקנים במגדל מצוין ולאחרונה בוסקילה משחק התקפי מאוד אמנם בשבוע שעבר מגדל סיימו בתיקו אבל הם בטח לא יוותרו לירוקים מכפר סבא שמגיעים גם הם אחרי תיקו , אני צופה משחק טקטי מאוד אם נטייה להפתעה ממגדל.
 
גל פיליאן -1-1 תיקו
כפר סבא חשובה מאוד ללאומית יש לה קהל עצום אבל למגדל יש את שחר סימנטוב שידליק את חבריו לדעתי יסתיים תיקו.
 
מכבי כפר כנא- הפועל הרצליה
 
אסי אברהמי - 2
תומר אסולין הכניס רוח חדשה בהרצליה והשחקנים הפנימו שאם לא יתעוררו הפלייאוף יברח להם מהידיים בשבוע שעבר הרצליה לא נפלה מהמוליכה וסיימה בתיקו לדעתי אסולין יחגוג ניצחון ראשון בהרצליה ניצחון שיסבך מאוד את כפר כנא בתחתית הבוערת
 
גל פיליאן - 2-0 כפר כנא
כפר כנא בבית היא קבוצה שונה , שמסתכלים על הטבלה רואים שלכפר כנא אין מקום לטעויות בטח לא בבית למרות שהרצליה פייבוריטית כפר כנא תנצח בבית.
 
תומר אסולין. ניצחון ראשון בהרצליה? (צילום: לילך וייס)
 
קריית אתא - צור שלום
 
אסי אברהמי - 1
דרבי על 6 נקודות , אתא של קוטר לדעתי טובה יותר ולמרות חוסר יציבות , ניצחון ואז הפסד היא תדע לקחת את הנקודות למרות שקל זה לא יהיה צור שלום גם הם חייבים נקודות ויילחמו עד הסוף אבל אתא בבית לטעמי טובה יותר ותנצח.
 
גל פיליאן - 0-0
תיקו משעמם , שני המאמנים יפחדו להפסיד ויסתפקו בנקודה שתסבך עוד יותר את קבוצותיהם בתחתית.
 
מכבי דליית אל כרמל - חדרה
 
אסי אברהמי - 1
שתי הקבוצות שלדעתי בכושר הטוב ביותר בליגה מצד אחד רון קלר שעושה קסמים בחדרה והוא ממוקם כרגע במקום שמוביל לפלייאוף העליון מצד שני אייל עמר שרושם רק ניצחונות בדליה והחיבור שלו פשוט מדהים , דרבי המאמנים המוצלחים כרגע בליגה לדעתי דליה צריכה יותר את הנקודות כי היא לא מתכוונת לוותר לכפר סבא על המקום הראשון , משחק בהחלט סופר מעניין בו כל תוצאה אפשרית אני הולך עם דליה.
 
גל פיליאן-2-1 דליה
מכבי דליה קבוצה טובה יותר ולמרות מסע ההתאוששות של חדרה , דליה תנצח , חדרה תבוא לשחק פתוח אבל לצערה תפסיד.
 
מוטי אוחיון. "שחקן מעולה"
 
אולגה- הפועל דליה
 
אסי אברהמי - 2
משחק ההזדמנות האחרונה. של דליה שמגיעה אחרי הפסד מרגיז מאוד בדרבי השבוע בדקה ה-97 דלייה חייבת נקודות כמו אוויר לנשימה ומול אולגה שכבר נשארה לדעתי בליגה תוכל להפתיע ולנצח.
 
גל פיליאן - תיקו 2-2
אולגה מלכת התיקו אם אני לא טועה צחי אילוז עדיין לא זכה בניצחון, דליה אחת המועמדות לירידה , מלחמה גדולה תספק נקודה לכל קבוצה.
 
עראבה - אסי גלבוע
 
אסי אברהמי - תיקו
אולי תצחקו עליי אבל אני לא רואה את אסי מנצחים את עראבה , למרות שעראבה כבר רגל וחצי בליגה ב עדיין היא מקשה על כל יריבה ואסי שנדמה כאילו בלי אבי מלכה פשוט לא אותה קבוצה , אסי מתקשה מאוד להבקיע ולא מצליחה לנצח בתקופה האחרונה החיסרון של מלכה הוא גדול מאוד ועראבה יכולה לגנוב פה נקודה.
 
גל פיליאן-4-0 לאסי
אסי גלבוע קבוצה הרבה יותר טובה ואחד המועדונים המסודרים בליגה א והיא לא תתקשה מול האלרונה בטבלה ותטייל לניצחון.
 
שלום עקיבא. פיליאן מאמין שצמד שלו יכריע (צילום: לילך וייס)
 
בית שאן - כרמיאל
 
אסי אברהמי - 1
למרות שהבאלגן התחיל בבית שאן ולמרות שבמשחק הבית האחרון היא הפסידה לנהריה אני כל משחק שייערך בבית שאן הולך עם המקומיים והרבה בזכות הקהל המדהים שלהם , קלוד דהן ינסה איכשהו להחזיר את הקבוצה למסלול הנצחונות כי הפלייאוף העליון בורח לו בין הידיים והשבוע יש לו יריבה ישירה על כרטיס לפליאוף , כרמיאל מגיעה בכושר נהדר אחרי ניצחון מרשים ואם שחקן אחד שהוא מעל הליגה עדי אלישע , משחק קשה לבית שאן אבל רק בגלל הקהל אני הולך 1.
 
גל פיליאן - 3-1 בית שאן
משחק פתוח מאוד כל תוצאה אפשרית הביתיות תשחק כאן תפקיד , לבית שאן שחקן אדיר בשם מוטי אוחיון והיא תזכה בנקודות.
 
עירוני טבריה - נהריה
 
אסי אברהמי - 1
 
כשבטבריה שמעו שכפר סבא הפסידו נקודות בשבוע שעבר הם אכלו את עצמם כח אם היו שומרים על הנקודות בבית מול בית שאן הפער היה מצטמצם ועדיין טבריה בכושר טוב , מוריס אוזן מחובר לשחקנים ולירום אלימלך בכושר הטוב בקריירה , נהריה עם אבי סבג המצוין היא קבוצה עיקשת שתעשה חיים קשים אבל אני הולך עם טבריה.
 
גל פיליאן - 2-0 טבריה
העיר בה גדלתי, העיר שאני הכי אוהב והלוואי וטבריה יהיה בליגת העל, אני עוקב אחרי הקבוצה ושמח מאוד בהצלחותיה וצדי פעם מגיע למשחקים, טבריה תנצח 2-0 מצמד של שלום עקיבא.

הוסף תגובה
תגובות
  1. התחזית-ותבדקו אותי (חדרתי-בדם 11-04-2014, 11:04)
    אתא- צור-שלום-איקס -2 בית-שאן-כרמיאל-2 טבריה- נהריה-איקס אולגה-דליה-2 אערבה-אסי-1 כפר-סבא-מגדל-1 כפר-קנא-הרצליה-2 דליה-חדרה-2
  2. תומר אסולין מאמן אפס היום מפסידים בכפר קנא (שחקן בהרצליה 11-04-2014, 11:34)
  3. אם ככה מתאמנים אצל אסולין, תחלמו לעלות ליגה, אימונים שכונההה של ילדים (הרצליה 11-04-2014, 11:44)
  4. בהצלחה ביום ראשון נגד חדרה חג שמח לכולם (קדימה מכבי דליה 11-04-2014, 11:57)
    חג שמח לכולם הבצלחה
  5. אסי אברהמי (יןסי 11-04-2014, 14:06)
    נא לדייק כפרסבא לחצו על הרצליה 80 דקות.
  6. מי יכול להגיד לי איפה תומר אסולין למד לאמן? בושה להרצליה בושה להנהלה (הרצליה 11-04-2014, 17:32)
    הייתי בכפר קנא מאמן אפס מאופס צועק על כל העולם ולא מבין שהוא האשם העיקרי
  7. לחדרתי בדם נחוש טוב אבל תחטי 2 תוצאות (מבין 11-04-2014, 17:39)
    כפר קנא מנצחים ומכבי דליה מנצחים