אוהד רון מארח את אריק גילרוביץ: תחזית ליגה א' דרום מחזור 28

אוהד רון מארח והפעם החלטתי לארח את אריק גילרוביץ, אחד המאמנים הבכירים שאימן גם בליגות הנמוכות שאימן בליגה הלאומית ואפילו את ר"ג בגביע אירופה. אריק חושב שקרית גת תחגוג עליה. יפו ואזור לא ינצחו השבוע. שווה לראות מה אריק חושב על המחזור הקרוב.

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-04-2014
  • 20:26

אריק גילרוביץ למי שלא יודע ספר כבר 4 עליות בקריירה שלו ולא מעט קבוצות שהשאיר בכל הליגות כולל בלאומית. אימן השנה בהפועל ר"ג והשיגה איתה הישג מכובד בליגה האירופית כאשר קבוצתו, בצמד מפגשים מול קבוצת צמרת בפורטוגל ספגה רק שער אחד בפנדל. המאמן היחידי עד כה בארץ, שהשיג נקודות בליגה האירופית עם קבוצה מהליגה השנייה.

 

עוד אימן את הפועל ראשל"צ ובית"ר ת"א/רמלה בליגה הלאומית. ידוע כמקצוען שמרבה לשתף שחקנים צעירים ללא פחד ושלא מתפשר על יושרו המקצועי שלא תמיד הולך יד ביד עם תרבות הכדורגל בארצנו. המאמן היחידי בארץ בליגה הלאומית ששיחק ללא זרים ושיחק נטו כחול לבן (בבית"ר ת"א/רמלה).

 

אוהד רון מארח את אריק גילרוביץ...

 

שאלתי את אריק מה הוא חושב על ליגה א, אריק השיב: "זאת ליגה נהדרת ומעניינת. צמרת הליגה הזו לא נופלת מקבוצות התחתית בליגה הלאומית. הדבר שהכי חורה לי היא העובדה שיש רק עולה אחת לליגה הלאומית. זה עוול אדיר שנלחמתי לגביו לא מעט שנים, אם זה בשליחת מכתבים להנהלת ההתאחדות ואם זה פגישות עם ראשי ההתאחדות. העוול הזה חייב להיות מתוקן וכמה שיותר מהר. לעלות קבוצה אחת מתוך 16 קבוצות זו יריקה בפנים לכל בעלי הקבוצות והאוהדים שמשקיעות כסף, זמן והרבה רצון. מקווה שנראה את העוול הזה מתוקן במהרה. אגב, זה לגבי כל הליגות, גם ב' וג'".

 

אריק גילרוביץ, מאמן מצויין עם רקורד בגביע אירופה. (צילוםף יח"צ)

 

ונעבור למשחקים, שימו לב כל המשחקים יחלו בשעה אחידה ביום שישי בשעה 15:00:

 

מכבי ב"ש- בני אילת.

אילת ירדה ליגה. ב"ש גם במצב לא הכי טוב. השבוע פגשתי אנשים מב"ש ואמרו לי שהם לא מתאמנים כמו שצריך. למרות זאת ב"ש קבוצה טובה ואיכותית יותר מאילת. הימור שלי: ב"ש תנצח.

 

אריק גילרוביץ: התוצאה הכי קלה לניחוש. בני אילת ירדו סופית ומולה תתייצב בבית קבוצת תחתית שצמאה לנקודות. נצחון ברור בהפרש שערים לקבוצה מהנגב. תוצאה שתסבך את כל הקבוצות שמעליה.

 

בית"ר כפ"ס – מחנה יהודה

מחנה יהודה לטעמי היא הפתעת העונה. קבוצה עם תקציב נמוך אך רואים שהנהלה שם עובדת נכון. כפ"ס מנגד נמצאת בכושר אולי הטוב בליגה. קבוצה שגם להנהלה שלה מגיע מילה טובה על השינויים שעברו שהכל היה לטובת המועדון. כפ"ס בבית קבוצה חזקה יותר ממחנה ולכן ההימור שלי: כפ"ס תנצח.

 

אריק גילרוביץ:בית"ר כפ"ס היא הלהיט של הליגה מאז שסירוטקין מאמן אותה. מקבוצת תחתית מובהקת בסכנת ירידה הוא הפך אותה למועמדת לגיטימית לפלייאוף העליון שעוד "בטעות" יכולה לעלות לליגה הלאומית...מולה תתייצב מחנה יהודה בכושר טוב ובהחלט הפתעה נעימה העונה בשנתה הראשונה בליגה א'. האינטואיציות שלי אומרות על נצחון ביתי לכפ"ס.

 

מכבי יפו – מ.ס. כפר קאסם

מכבי יפו שוב הפסידה וחוזרת הביתה למשחק מול כפר קאסם שחייבת לנצח כדי לשמור על מקומה שמביא אותה לפלייאוף. יפו למרות שאין לה על מה לשחק למעט אירוח המשחק הראשון בפלייאוף, תבוא כדי לנצח את המשחק. הקהל של יפו לא ייתן לה לא לנצח ויוביל אותה לניצחון על כפר קאסם. הימור שלי: יפו ינצחו.

 

אריק גילרוביץ: ליפו נשאר רק להתכונן למשחקי הפלייאוף לאחר עוד עונה מאכזבת ומולה כפר קאסם נלחמת בשיניים להשאר שם. מאז שגניש לקח את הקבוצה נראה שהקבוצה התייצבה וצפוי משחק מעניין של שתי קבוצות טובות עם חומר שחקנים טוב. ההימור שלי: תיקו

 

אוהדי יפו. בכל משחק בכל מצב גם כשלא צריך נקודות הקהל הזה רוצה ניצחון. (צילום: רפי נחמיאס)

 

עירוני בת ים – מכבי עירוני "חמי יואב" קרית גת

קריית גת תגיע למשחק מול בת ים בידיעה שניצחון שלה והיא יכולה לחגוג באופן רישמי את העלייה. בת ים אומנם מרשימה אותי במשחקים האחרונים ומציגה כדורגל חיובי עם הרבה שערים. למרות שבת ים יכולה לנצח את קרית גת לא נראה לי שהם יעשו את זה ולא תהרוס לקריית גת את החגיגות השבוע. הימור שלי: קריית גת תנצח.

 

אריק גילרוביץ: עירוני בת ים גם היא מהקבוצות שמבלות יותר בים מאשר באימונים. את תפקידה להעונה היא סיימה מזמן. מולה תתייצב העולה החדשה לליגה הלאומית שצריכה לנצח על מנת שזה יהיה פורמלי. קריית גת על שלל כוכביה שגם בסגל הנוכחי היא קבוצת מרכז טבלה בליגה הלאומית, תנצח את בת ים ותחגוג עלייה באופן רשמי. נצחון חוץ לקריית גת.

 

הפועל אזור –סנקציה נס ציונה

נס ציונה דרסה את שעריים 6-0 שבוע שעבר. והאמת היא לא במשחק כל כך גדול. אזור זה לא שעריים. ואזור לא יתנו לנס ציונה לחגוג עליהם. אני מאמין שאזור יחזרו לעצמם דווקא במשחק הקשה מול נס ציונה למרות שהרבה משחקים אזור לא בפוקוס וקצת מורחקים וקצת פצועים. הימור שלי: אזור ינצחו.

 

אריק גילרוביץ: לאזור קבוצה נהדרת וזהו משחק אימון מצויין עבורה לקראת משחקי הפלייאוף אותם היא הבטיחה עוד ממזמן. מולה תתייצב נס ציונה לאחר שתי נצחונות יפים על יפו ושעריים, אולם היא עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה. תיקו זועק לשמיים

 

אוהדי מרמורק, רק תביאו ת'דרבי...(צילוםף רפי נחמיאס)

 

מכבי קרית מלאכי – מכבי עמישב פ"ת אלי

קרית מלאכי הרשימה שבוע שעבר כשניצחו את אילת באילת. עמישב זה לא אילת ולא נראה לי שקריית מלאכי ינצחו את מאמנם לשעבר. ולמרות הרצון העז להוכיח אני מאמין שהמשחק הזה יסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

אריק גילרוביץ: קרית מלאכי מנסה לחמוק מהתחתית בה היא מבלה את רוב העונה ומולה עמישב שבחודש האחרון מגמגמת בתוצאותיה. כשנראה שעמישב הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, חלה התדרדרות וכרגע היא נלחמת בעור שינייה להגיע לשם. הימור שלי: תיקו

 

מכבי באר יעקב – הפועל כפר שלם

באר יעקב חזרה עם ניצחון גדול שבוע שעבר מול עמישב. כפר שלם נגמר להם האוויר ולא רואים את הצעירים הנמרצים שלהם מרשימים כמו בתחילת העונה. וזה מחיר החוסר נסיון שכפר שלם משלמים. באר יעקב בבית עם יתרון גדול ויהיו חייבים לנצח כי אם לא ב"ש יברחו להם והבאר ירדו ליגה. הימור שלי: באר יעקב תנצח.

 

אריק גילרוביץ: באר יעקב במלחמת הישרדות להישאר בליגה מול כפר שלם שעדיין נשאר לה להילחם על הפלייאוף העליון. באר יעקב מגיעים לאחר שני נצחונת רצופים עם הרבה מוטיבציה ובד"כ כמו שקורה בחיים, מי שנלחם על הלחם תהיה לו עדיפות מול מי שנלחם על החמאה. הימור שלי: נצחון לבאר יעקב.

 

אוהדי שעריים..האריה ישאג השבוע: רק תביאו ת'דרבי...(צילוםף איתמר מורז)

 

מכבי שעריים – הפועל מרמורק

הדרבי הגדול של הליגות הנמוכות. מי שלא היה בדרבי הזה לא ראה דרבי בחייו. שעריים נמצאים בכושר הגרוע ביותר שלהם העונה. ומרמורק חוזרים להציג יכולת מרשימה ולראיה הניצחון הגדול על יפו שבוע שעבר. על פניו זה נראה ניצחון ברור למרמורק אבל לדרבי הזה חוקים משלו. ואיך אומרים על האריה, כשהוא פצוע ,כולם יורדים עליו. אז האריה הזה משעריים ישאג ביום שישי. רק ניצחון. הימור שלי: שעריים ינצחו.

 

אריק גילרוביץ: דרבי מהסרטים! המון אמוציות ויריבות בין שתי הקבוצות. שתי קבוצות עם המון אוהדים ולמרות העדיפות הברורה בטבלה לטובת מרמורק, הרי שהכבוד ישחק כאן תפקיד מכריע. שחקני שעריים ירצו למחוק ומהר את התבוסה המחפירה 6-0 מהמחזור הקודם. מבחינת מרמורק הרי שהפסד לשעריים לא נמצא בכלל בלקסיקון ולכן המשחק יסתיים בתיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בעזרת השם ניצחון !!! (מרמורקי 17-04-2014, 20:32)
  2. אריק בוא לאמן אותנו. תותח (יפואי 17-04-2014, 21:12)
  3. אחלה גבר אריק (יפואי 17-04-2014, 21:13)
  4. אריק גבר אל תלך למקום פח ומגעיל כמו יפו (אזוריה 17-04-2014, 21:34)
  5. ב"ה? אתם הרי מוסלמים אז תגיד בעזרת אללה (תגובה ל-1 17-04-2014, 21:48)
  6. אורדון תחזור להפועל ר"ג (אורדון 17-04-2014, 22:35)
    שנה הבאה אנחנו שולחים את חזי שעשה לך כיפה אדומה בשביל גיא לוי. השטח נקי אורדון. תחזור חזרה
  7. גדול המאמנים! (עובד 17-04-2014, 22:55)
    איכותי, מקצועי, תותח על! איפה הוא ואיפה כל העאלק מאמנים
  8. גילירוביץ איש ענק ומאמן גדול (לופו 17-04-2014, 22:56)
    מביא איתו לאימון איטלגנציה שכל רמה אישיות איש ובנאדם לפני הכל . הבעיה שתמיד יש איזה עסקן כמו חזי יור של רג שהמניע שלהם לא טובת הקבוצה אלה אינטרסים אישים בילבד
  9. אין על אריק (אייל כהן הקטן 17-04-2014, 23:06)
    תלמדו להעריך את אריק הגדול עוד תראו אותו בליגת העל הקרירה רק התחילה
  10. סתם מאמן שכונה (יניב 18-04-2014, 08:44)
    שחושב שהמציא תכדורגל כמעט הוריד את רמת גן וביתר תל אביב ליגה ורוצה להרויח כמו מוריניו
  11. אריק אחד יחיד ומיוחד. הבעיה שאנחנו מדינה שכונה. (דודי 18-04-2014, 11:16)
    ולא מעריכים מישהו ברמה גבוהה שאפילו ברוב חוצפתו....... יודע לתת כבוד לאנשים שמסביבו.
  12. האריה ישאג חזק היום (האריה משעריים 18-04-2014, 11:25)
  13. שטיינברג (אמיר 18-04-2014, 12:01)
    אחלה אריק תותח לא מתאים לכדורגל פח אשפה שיש פה
  14. 4-0 לאריה השואג משעריים (לכל המרמוקים 18-04-2014, 12:06)
  15. איך קבוצה שמוציאה נקודה מ18 תנצח בדרבי (אוהד שעריים 18-04-2014, 12:58)
    כדורגל זה לא בלוף. לצערי מרמורק תנצח
  16. אזור לא תנצח? חחחחחחחח (מאיר 18-04-2014, 16:37)
  17. שעריים לעד (15 כנס 18-04-2014, 17:25)
    אתה אין לך אמונה אתה מבין מאיפה הבעיה? מה יש לך עכשיו לומר אחרי הנצחון..אההה? אוהד שעריים אעלקקקק
  18. פרשנות מעולה!!!!אריק מאמן מצויין.בנאדם ענק!!!!!! (יעקובו 18-04-2014, 20:10)
    פרשנות מעולה.איש מקצוע כמו אריק צריך להוביל מערכת מקצועית ברמות הגבוהות!!!!!!!
  19. כל הכבוד לאוהד רון. האריה משערים שאג חזק!! גדול (האריה משעריים 18-04-2014, 22:10)
  20. אתה מאמן חלש (לאריק 18-04-2014, 23:57)
    מאוד