אייל עמר: המטרה שלנו היא מקום שני, צור שלום? יבואו להילחם

מאמן מכבי דלית אל כרמל לפני המשחק מול קבוצת התחתית (שישי 15:30): "מאחל להם שיישארו בליגה, אבל בשישי אנחנו באים לנצח". על ההפסד המפתיע לחדרה: "השופט התרגש מהמעמד והרחיק לנו 3 שחקנים, המגרש באום אל פאחם מלא בורות וחורים". וגם: מה הוא אומר על סגירת המגרש בדליה ועל טבריה שממשיכה לאבד נקודות?

  • על ידי: שמעון תורג'מן
  • 17-04-2014
  • 11:33
מאמן מכבי דלית אל כרמל, אייל עמר, עובר בימים אלה את רגעיו החשובים ביותר בקריירת האימון; הוא וקבוצתו החדשה מדורגים במקום השני בליגה א' צפון וכשאנחנו שלושה מחזורים לתום העונה הסדירה, המאמן זוקף לזכותו ארבעה ניצחונות רצופים והפסד מפתיע במחזור האחרון ללא אחרת מאשר הפועל חדרה, אותה אימן בעבר. 
 
"היה שיפוט מאוד חלש במשחק הזה וחבל", הסביר עמר את ההפסד לאקסית, "אני בדר"כ לא נוהג לדבר על שופטים, אבל נראה לי שהשופט התרגש מהמעמד. בנוסף לכך, שיחקנו באצטדיון באום אל פאחם, כר דשא מלא בורות וחורים, באמת שאין לי מושג איך מאשרים מגרש כזה בליגה הלאומית. בלי קשר ולמרות זאת, באסיפה שעשיתי אחרי המשחק, באתי בטענות רק לשחקנים שלי על תצוגת המשחק שלהם".
 
אייל עמר. "המטרה היא המקום השני" (צילום: לילך וייס)
 
ההחלטה להעביר את המשחק מול חדרה מהאצטדיון בדלית אל כרמל לאום אל פאחם, הכעיסה את המאמן: "זו שערוריה, ההחלטה לסגור את המגרש בדליה הגיעה בכלל מהתפרעות אוהדים של אוהדי הפועל דליה, יצא שגם נפגענו מכך שלא היה לנו מגרש ביתי וגם ניאלץ להתמודד במשחק הקרוב מול צור שלום, בלי טל בויס, תמיר חשאן ורוקן והבה שהורחקו בכרטיס אדום מול חדרה, דבר שלא נותן לנו נחת רוח וזה מאוד יקשה עלינו".
 
ואם במשחק המסקרן שבו תארח צור שלום את מכבי דליה (שישי, 15:30) עסקינן, עמר התייחס לחשיבות ולמטרה שעומדת בפני קבוצתו, מקום שני בטבלה ויתרון ביתיות בפלייאוף: "כאשר הגעתי לדליה, ידעתי וגם הבהירו לי בהנהלה שהמטרה בסוף העונה היא המקום השני, כי היה ברור ששום קבוצה לא תהווה יריבה להפועל כפ"ס. עם כל הכבוד לצור שלום ולמרות שיהיה קשה, אנחנו באים לקחת שלוש נקודות. הם יבואו להילחם ומי שמכיר אותם יודע שאצלם אף פעם לא קל, המגרש הקטן יעשה לנו בעיות ואנחנו חסרים את שלושת המורחקים שלנו, אבל אני מכין את הקבוצה לקראת כל התרחישים. אני מאחל לצור שלום שיישארו בליגה, אבל ביום שישי אני רוצה את הנקודות".
 
אחרי מכבי דליה, רודפת עירוני טבריה שסובלת בחודש האחרון מחוסר מזל ו"הורדת הילוך" באיסוף הנקודות. עמר התייחס ליריבה שלו בקרב על המקום השני: "טבריה קבוצה טובה, קבוצה ביתית עם חומר שחקנים טוב, אבל הם לא יציבים כמונו. הבעיה שלהם השנה היא שהם איבדו נקודות במשחקי החוץ וזה השפיע מאוד, כי קבוצה צריכה לדעת לקחת נקודות גם בחוץ".
 
אייל עמר הגיע למכבי דליה במחזור ה-22 ממ.ס גבעת אולגה. מאז, השיג 4 ניצחונות רצופים (טבריה, כרמיאל/צפת, אסי גלבוע והפועל דלית אל כרמל) וספג הפסד בודד בלבד, כאמור, מול חדרה. 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אייל עמר מרמה הוא העדיף לשחק בפאחם ולא בנשר בגלל איכות המגרש (שלומי 17-04-2014, 13:35)
    הוא העדיף לשחק במגרש מגעיל כי במשחק טכני דליה קצת פחות טובים מחדרה במיוחד כשחן חג׳ג׳ בספסל, ומה שהוא לא אומר זה שדליה דחו את המשחק בכוונה ליום ראשון כי הם רצו לנוח עוד יומיים כי הם שיחקו את הדרבי ביום שלישי.עמר מסלף כמו תמיד
  2. בצור שלום לא לוקחים נקודות אנחנו דרוכים לקרב (דליה צור שלום מחכים לכם בקוצר רוח בנרות 17-04-2014, 14:51)
  3. זה מכבי דליה חשבתה שזאת הפועל דליה כנראה (למס 2 17-04-2014, 15:33)
    עד עכשיו בשנים לקחנו את כל הנקודות במגרש שלכם מכבי דליה 4 רמות מכם תסתכל בטבלה אבל בהצלחה
  4. תגובה ל- 1 שלומי (אוהד דליה 17-04-2014, 19:34)
    קודם כל תהיה מנומס ותתיחס בכבוד לאנשים מכובדים, המגרש בדליה נסגר מכבי הגישה בקשה לבית המשפט בחיפה וביום חמישי בשעה 12 ביהמ"ש החליט על המשך סגירת המגרש, דליה רצו לשחק בנשר, והיה אפשר לשחק רק ב13:45 וההתאחדות לא הסכימה לכן נאלצו לשחק באום אלפחם.
  5. דליה מנצחת בצור שלום (עמיר 17-04-2014, 19:36)
    דליה במשחק רגיל יכולה לתת 3-0 לצור שלום, תתנהגו יפה אחרת נתן לכם תבוסה בבית ונוריד אתכם ליגה, ראו הוזהרתם. לא להרגיז אותנו. תתייחסו בכבוד.
  6. מחזיקים אצבעות למכבי דליה (כפר כנא 17-04-2014, 19:37)
    בהצלחה למכבי דליה, אוהבים אתכם
  7. תירשמו X 1 במשחק הזה דליה לא מנצחת!!! (אוהד 17-04-2014, 21:53)
    המגרש בצור שלום קטן מידות וקשה לשחק שם.
  8. מאמן גרוע ופחדן הרס את אולגה ויהרוס גם את דליה (אייל עמר התגלה הבלוף 18-04-2014, 22:20)
    מאמן שנוא שאף שחקן לא אוהב אותו