תחזית מחזור ליגה א' צפון: אברהמי מארח את סתיו שחם

אסי אברהמי מארח והפעם יו"ר הפועל כפ"ס, הקבוצה שהעפילה בחזרה למקום הראוי לה, הליגה הלאומית. לפי סתיו, כפ"ס לא תעשה הנחות לכפר קנא, וטבריה תפגוש את יפו בגמר המחוזות. מה הוא חושב על המחזור הקרוב?

  • על ידי: אסי אברהמי
  • 24-04-2014
  • 17:59
השבוע בחרתי לארח את אחד מיושבי הראש החזקים בליגה א' צפון, איש הייטק שמחזיק בכמה חברות הייטק בארץ בחו"ל, אני מדבר כמובן על יו"ר הפועל כפ"ס סתיו שחם. בהשכלתו הינו רואה חשבון, בנוסף סתיו נחשב לאתלט ומשתתף בתריאטלונים רבים בארץ. בציעורתו היה שותף להצלחה של נבחרת ישראל בשחיה.
 
"ליגה א' זאת ליגה רומנטית", אומר סתיו, "עם כדורגל פיזי מעניין ומותח. משחקים בליגה הזאת את הכדורגל האמיתי כמו פעם. ואין לי ספק באופן אישי שאני אתגעגע לתקופה היפה הזאת.  ואני מאד שמח שהכרתי את מרבית הבעלים של הקבוצות בליגה א' צפון כי הכרתי אנשים אמיתיים, חברים, ושטובת הכדורגל לנגד עינהם".
 
מי ינצח בפלייאוף בצפון ומי בדרום?
"בצפון תגיע עירוני טבריה בגמר מול הדרום. בדרום תגיע מכבי יפו לגמר. אם כי צריך לשים עין על בית"ר כפ"ס, הם בתקופה טובה. ואני מאמין שיפו תנצח ותגיע לגמר מול הקבוצה מהלאומית. ומשם השמיים זה הגבול".
 
אסי אברהמי וסתיו שחם
 
ונעבור לתחזית:
 
מכבי כפר כנא-כפר סבא 
 
אסי אברהמי - איקס
כפר סבא כבר הבטיחו את עלייתם לליגה הלאומית ולדעתי יורידו מעט את הרגל מהגז ,הרבה לחץ השתחרר אצל הירוקים שעמדו במשימה וחזרו אחרי עונה אחת בלבד לליגה הלאומית מנגד כפר כנא שאחרי ההפסד למגדל העמק בשבוע שעבר ירדה אל מתחת לקו האדום, חייבים נקודות בכל מחיר , עוד הפסד של כפר כנא והיא תהיה כבר עם רגל וחצי בליגה ב, לדעתי יגמר תיקו.
 
סתיו שחם - הפועל כפר סבא תנצח
מבחינתו למרות שאנחנו כביכול סיימנו את העונה, אנחנו נהיה ספורטאים עד הסוף. וננצח את שני המשחקים שנותרו לנו. על מנת שהליגה  תסתיים בצורה תחרותית והוגנת. ומלבד זאת הפועל כפר סבא רוצה לנצח כל משחק וכל אימון. 
 
עודד קוטר. זקוק לנקודה (צילום: יח"צ)
 
קריית אתא-מגדל העמק
 
אסי אברהמי - איקס
קרית אתא למעשה זקוקה לעוד נקודה אחת כדי לשרוד בליגה ולדעתי השבוע היא תשיג אותה , עונה מאכזבת מאוד לאתא שתתרכז בהכנות לעונה הבאה , אסור שמקום כמו קריית אתא ייקלע למאבקי תחתית כאלה, מגדל העמק של בוסקילה מגיעה אחרי ניצחון גדול על כפר כנא, מאור ג'נח פורח לקראת המאני טיים והקבוצה תשחק בפליאוף העליון השאלה הגדולה באיזה מקום היא תסיים, המקום השני חשוב מאוד ונותן יתרון ביתיות ומגדל תקווה להשיג אותו.
 
סתיו שחם - מגדל העמק ינצחו
מגדל העמק זאת קבוצה חזקה מאד עם שאיפות גדולות בפלייאוף. והם לא יפספסו את ההזדמנות. אני חושב שרפי בוסקילה עושה עבודה נהדרת במגדל. שחר סימן טוב שחקן מצויין שגדול על הליגה. וביחד עם מאור ג'נח יש להם התקפה מצויינת. וגם אבי עמוס בשער שוער מצוין.
 
מכבי דליית אל כרמל-הפועל הרצליה
 
אסי אברהמי - 1
לא להאמין שהרצליה כבר במקום ה-7 ,הקבוצה שרק לפני חודש עוד הייתה במקום הראשון הדרדרה אל מחוץ לפליאוף העליון מנגד דליה למרות ההפסד בצור שלום מגיעה בכושר טוב יותר המקום השני חשוב מאוד אייל עמר שלדעתי יזכה בנקודות.
 
סתיו שחם - תיקו 
שתי קבוצות חזקות ששוות ברמתן. לשתיהן יש שאיפות פלייאוף ולדעתי יסתיים המשחק ללא הכרעה. יש לציין בדליה את ענן נאסר אלדין שהוא שחקן מצויין שיכול להכריע משחקים לבדו. ואני צופה לו עתיד ורוד.
 
אייל עמר. רוצה את המקום השני (צילום: לילך וייס)
 
גבעת אולגה - צור שלום 
 
אסי אברהמי - איקס
צור שלום ואולגה מגיעות אחרי ניצחונות גדולים מאוד אולגה בדרבי וצור שלום על דליה , אולגה למעשה כבר נשארה בליגה והמשחק הוא קריטי עבור צור שלום שתעשה הכל כדי לנצח הבעיה שהיריבות הגדולה בין שתי הקבוצות תעשה את העבודה ויהיה משחק אגרסיבי מאוד.
 
סתיו שחם – אולגה
או וואה, משחק חזק. לדעתי אולגה ינצחו. המגרש הביתי שלהם הוא ממש מבצר. ואולגה קבוצה חזקה וטובה.
 
עראבה – חדרה
 
אסי אברהמי - 2
הפסד לא צפוי לחניכיו של רון קלר בדרבי, מכה גדולה לחדרה שהייתה עד הדרבי בכושר הטוב בליגה , למזלה של חדרה הם פוגשים את עראבה שכבר ירדה לליגה ב' ואין לה על מה לשחק ואין שום סיבה בעולם שחדרה שרוצה מאוד פלייאוף עליון לא תנצח.
 
סתיו שחם - הפועל חדרה ינצחו 
חדרה היא אחת הקבוצות החזקות בליגה. עראבה ירדו ליגה וחדרה רוצים פלייאוף ואני חייב לציין שיש לחדרה צוות שחקנים שאפשר להגדיר אותם לוחמים על המגרש ואם ימשיכו ככה הם יגיעו רחוק.
 
רפי בוסקילה. הקבוצה מתכוננת לפלייאוף, בתקווה לעבור לפחות שלב אחד יותר מהעונה שעברה (לילך וייס)
 
בית שאן - הפועל דליה 
 
אסי אברהמי - 1
משחק חסר חשיבות עבור בית שאן אבל סופר חשוב עבור דליה שנלחמת על חייה, בית שאן בבית לא תרצה שכל הליגה תדבר עליה עם תפסיד לדליה ,לדעתי בית שאן תילחם למרות שאין לה על מה לשחק וגם תנצח,הפסד של דליה יסבך מאוד את העניינים בתחתית.
 
סתיו שחם - לדעתי יסתיים בתיקו 
הפועל דליה נלחמת על חייה בליגה. בית שאן סיימו את העונה וחושבים על העונה הבאה. ולכן יסתיים בתיקו.
 
עירוני טבריה - אסי גלבוע
 
אסי אברהמי - 1
הגיע הזמן שטבריה תחזור לנצח ויפה שעה אחת קודם, משהו לא טוב עובר על הקבוצה של מוריס אוזן מאז קיבל פנייה לא רשמית לאמן את בית שאן. אני לא יודע אם יש קשר בין הדברים אבל טבריה פשוט לא מצליח לנצח ובשבוע שעבר זה נגמר בהפסד לכרמיאל, בבית מול אסי גלבוע זה לא יהיה קל אבל טבריה צריכה יותר את הנקודות.
 
סתיו שחם - טבריה ינצחו 
יש להם שאיפות חזקות מאד בפלייאוף. ואם אבי מלכה היה משחק אז אולי דעתי היתה שונה אבל בלעדיו אסי גלבוע זו לא אותה קבוצה.
 
כרמיאל – נהריה 
 
אסי אברהמי - איקס
כרמיאל מגיעה בתקופה נהדרת ,הקבוצה של בוזורגי משחקת מצויין וממעטת לספוג שערים עכשיו כשהלחץ על השחקנים מתחיל להשפיע מעניין לראות כיצד יתמודדו. תאמינו או לא, כרמיאל רחוקה ערב המחזור רק 3 נקודות מהמקום השני. השבוע מצפה לה משוכה קשה בדמות נהריה שהיא קבוצה עיקשת מאוד ולא תוותר, התחושה שלי שכרמיאל תתקשה לנצח אחרי כל המחמאות ותסתפק בנקודה.
 
סתיו שחם - תיקו 
שתי קבוצות חזקות עם שאיפות רבות אך שתיהן חזקות ושוות ברמתן.  
 
מילה לסיום: אני מאד שמח שהפועל כפר סבא עלתה ליגה. היה לנו קשה מאוד. ליגה א' צפון היא ליגה חזקה וקשה. עם קבוצות טובות ולוחמניות. אני אישית מבטיח לשמור על קשר עם אנשי ליגה א' צפון ותמיד תהיה לי פינה בלב לעונה הזאת. 
 
מילה לאתרים: מאד נהנתי העונה לקרוא בגולר ובשאר האתרים המסקרים את ליגה א'. זה חשוב שיש סיקור בליגות האלה שיתנו במה לשחקנים צעירים ואלמוניים.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (מבין ענין 24-04-2014, 18:28)
    בתחזיות אתה חלש מרמורק נגד דליה להתכונן.אבל אתה אדם ענק שיהיה בהצלחה
  2. סתיו מכיר את אנשי יפו (יפואי 24-04-2014, 20:27)
    ויודע מה האיכויות
  3. מזל טוב לכפר סבא וגנטלמן אמיתי שחם (טבריה עולה 24-04-2014, 20:57)
  4. זה לא שחם זה שחר. יעקב סתיו שחם (טבריה עולה 24-04-2014, 20:57)
  5. זה יעקב סתיו שחם (ל 4 24-04-2014, 21:46)
    איש עם כבוד
  6. צור שלום ואולגה אחים הם על איזה יריבות מדובר בדיוק (אסי סחתיין מיליל כדורבנות רק הערה קטנה 24-04-2014, 22:57)
    להזכירך שצור שלום קבוצה של שקל וחצי עם מגרש ארגז חול ואולגה מינתה מאמן שנכשל בילדים אז תעשה אתה את החשבון לבד אלקובי או רביבו 1 אפס קטן וצור שלום נופשת בחוך קריית ים
  7. בוא אלינו יתעלה אותנו ליגה (בית שאני 24-04-2014, 23:41)
  8. סתיו גנטלמן אמיתי (מורדי ועקנין 24-04-2014, 23:58)
    אך חייבים לדעת מה התקציב שנה הבאה . כמה ישקיע מהבית והמטרה רק אחת וברורה לחזור כבר השנה לליגת העל .
  9. אסי אברהמי (חיים 25-04-2014, 00:00)
    פרשן בשקל לא מבין כדורגל
  10. רכש הראשון (ירוק עולה 25-04-2014, 00:33)
    בנאדם עם הראש על הכתפיים נאמן ואישיות מדהימה הרכש הראשון לעונה הבאה נסראלדין ענן כמו שכתבת הוא מכריע משחקים לבדו והוא החזיק את דליה בצמרת אז ילהה לויטה מחכה
  11. יאללה צור שלום אסור לרדת (קרייתי 25-04-2014, 05:21)
    בהצלחה
  12. אוהבים אותך בכפר סבא. רוצים ליגת העל (לסתיו שחם 25-04-2014, 10:42)
  13. אין שום יריבות בין אולגה לצור שלום.אברהמי התבלבלת... (אוהד אולגה 25-04-2014, 10:55)
    דווקא אולגה מאוד אוהבים את צור שלום
  14. סתיו - שנה הבאה דרבי בלאומית (כפר סבאי צהוב 25-04-2014, 17:04)
    אתה בחור יקר למרות שאני ביתרי בדם. בשנה הבאה בלאומית יהיה לך דרבי בין הפועל כפר סבא לביתר. בהצלחה לצהובים ולירוקים של כפר סבא.
  15. סתיו שחם - 6 טעויות (פנחס 25-04-2014, 18:52)
    מעריכים אותך מאוד, אבל גם העונה עשית הרבה טעויות. בנושא א.א.פאחם וההצהרות המוקדמות, בנושא המאמן שאמרת שהדרך חשובה - ואח"כ אמרת שרק התוצאה חשובה, שהשתקת ביקורות. תפיקו לקחים - בהצלחה בעונה הבאה בלאומית !
  16. 2/8 (משה 26-04-2014, 08:54)
    אסי אברהמי תיתבייש רק 2/8 אתה חלש ולא מבין כדורגל
  17. אברהמי תחליף מקצוע (משרות פנויות 26-04-2014, 11:39)
  18. מיכה יפרח הבעלים של קרית גת (עירוני קרית גת 26-04-2014, 18:54)
    עם כל הכבוד לשחם ויש כבוד מיכה יפרח שם אותו בכיס הקטן בקרוב מאוד נפגש בלאומית תבין מה זה אהבה אמתית לקבוצה אין דברים כאלה אז בהצלחה כפר סבא וקצת צניעות לא תזיק לכם היידה מכבי ודרך אגב אוהבים אותכם בתר כפר סבא בהצלחה בפלייאוף