בן סולומון:"טוב שקבוצה כמו באר יעקב ירדה ליגה. הלוואי ויתפרקו"

קשרה המצויין של הפועל אזור, איציק בן סולומון ממשיך עונה נוספת בקבוצה ומאמין: שבע"ה נעלה ליגה. שי מאור מאמן מצויין. מאיר סלם והנהלת אזור נותנים שקט לשחקנים להוכיח את עצמם. באר יעקב? טוב שירדו הלוואי ויתפרקו" ראיון מעניין..

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 08-07-2014
  • 16:05

איציק בן סולומון, אחד הקשרים הטובים בליגה א' דרום, מי שפתח את העונה אשתקד בבאר יעקב ובאמצע העונה עבר להפועל אזור סיכם לעונה נוספת בקבוצה. "סגרתי באזור רק בגלל מאיר סלם ושי מאור, שני אנשים מאד יקרים לי. צריך להבין, אזור זה המועדון אולי הכי ביתי בליגה א' ומנוהל בצורה יוצאת מהכלל והנהלה נותנת שקט לשחקנים".

 

איציק חושב ששי מאור מאמן מצויין וחושב: "חייב לציין שהפועל אזור זכתה לעוד צ'אנס להנות ממאמן מקצועי, צעיר ותוסס כמו שי מאור שעוד ידבר חזק מאד בעתיד. שי זה אחד המאמנים הכי גברים שאימן אותי ואני לא חושב שיש עוד אחד כמותו בכדורגל הישראלי. שי הוא אחד הווינרים הגדולים שהיכרתי. הוא אחד שעוזר ותומך בשחקנים שלו לכל אורך הזמן"

 

"שי מאור, מאמן מצויין שעוד יגיע רחוק" (צילום: אביחי חיים)

 

אשתקד פתחת את העונה בבאר יעקב. והם ירדו ליגה. מה אתה חושב עליהם? 

"אני שמח שהם ירדו ליגה. כי ההתנהלות שם היתה שקרית ונבזית. אני מאד כועס עליהם כי הם שיקרו אותי. עד היום חייבים לי כסף מהעונה שעברה ואני לא יודע איך או אם בכלל אקבל כסף".

 

מה בדיוק היה?

"באמצע העונה שעברה כשהיינו בצמרת ולא קיבלתי כסף כל העונה, היו"ר אמר שמי שרוצה ללכת יכול ללכת ללא תמורה והוא יקבל את כספו עד השקל האחרון. כלומר את כל מה שמגיע לו. ולמרות זאת לא קיבלתי כלום. הלוואי ויתפרקו אנשים כאלה כמו שניהלו את הקבוצה אסור להם להתקרב לכדורגל."

 

לעומתם באזור בנו קבוצה חזקה העונה. מה אתה חושב? 

"כן. גם אני חושב. מה שעשו באזור טוב זה שהם השאירו את התשתית של שנה שעברה. רוב הסגל הוכיח את עצמו והיינו מצויינים אשתקד, וזה יתרון גדול לפחות בפתיחת העונה על פני קבוצות אחרות. אנחנו אמורים להיות מגובשים יותר ומחוברים יותר"

 

מה המטרה השנה בקבוצה?

לעלות ליגה בלי שום ספק אבל הכל מלמעלה"

 

מי לדעתך היריבות שלכם העונה?

"במרמורק מדברים חזק בתקשורת. בשעריים פחות מדברים ויותר עושים, יש שם מאמן מצויין כמו ארז בנודיס, שהוכיח את עצמו אשתקד ואני בטוח שהם ילחמו בצמרת. וכמובן מכבי יפו שתמיד תרוץ בצמרת"

 

 

מה נאחל לך לסיום?

"שבע"ה תתקשר אלי שבוע לפני סוף הליגה ותברך אותי על העליה.."

 

שיהיה בהצלחה!

 

 

 

איציק בן סולומון, קשרה המצויין של אזור. (צילום: איתמר מסלאווי )

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו אזור (קונטה 08-07-2014, 16:19)
    אי אפשר לעלות ליגה במגרש כזה! תבינו את זה כבר. כל שנה אזור משחקים בחוץ יותר טוב מאשר בבית. כנ''ל לגבי שעריים, אי אפשר לשחק טוב במגרשים כאלה.
  2. צודק. עדיף שיסגרו את באר יעקב (שחקן באר יעקב 08-07-2014, 17:14)
  3. זה לא בגלל המגרש זה בגלל שאתם נמושות ומגעילים (יפואי 08-07-2014, 17:26)
  4. אחלה איציק שחקן נשמה ,אדון יפואי אתה יכול לבוא לאזור ולהתחבר לנו (אזור בנשמה 08-07-2014, 18:03)
    אל תשכח את השיניים בבית
  5. י מאור מאמן מצוין (יוסי 08-07-2014, 18:10)
  6. כולם בורחים מיפו (אזוריה 08-07-2014, 21:04)
    חחחחחחחח
  7. לבן סולומון (אחד שיודע 11-07-2014, 22:36)
    כמה שאתה טיפש....... כל החברים שלך שעזבו הכסף בדרך לחשבון בנק שלהם מביטוח לאומי יא חמור. איך רואים שאין לך שכל ואתה בנאדם רע כמו מי שהביא אותך!!!!!!!