מכבי באר יעקב מתפרקת! וזה סופי!!

מכבי באר יעקב החליטה להתפרק עקב הבעיות הכלכליות. עו"ד מוטי שליו, המשמש כמפרק הקבוצה, החליט אמש לא לרשום את הקבוצה בהתאחדות ולמעשה לפרק את הקבוצה הבוגרת. מוטי העביר את הפעילות של מחלקת הנוער לידי המתנס בבאר יעקב.

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-08-2014
  • 09:49

עכשיו זה סופי!!  מכבי באר יעקב לא נרשמה לליגה ולא מתכוונת לבקש ארכה. הקבוצה שכבר במהלך העונה שעברה הועברה לניהול מפרק, והורדו ממנה 9 נקודות ליגה מה שבעצם הוריד אותה ליגה, הכריזה סופית על פירוק הקבוצה. 

 

מפרק הקבוצה, עו"ד מוטי שליו, קיבל את ההחלטה לפרק את הקבוצה, לאחר שלא קיבל את הכספים שהובטחו לו מעונה שעברה מהמועצה המקומית ולכן החליט שאין זכות קיום לקבוצה הבוגרת בגלל כל הבעיות הכלכליות שלה. 

 

אבי דבח, מי  שניסה בכל כוחו להשאיר את הקבוצה, בתגובה: "יום עצוב בשבילי אבל בטח יום שמח מאד למספר אנשים. אני שמח שהמפרק החליט כן להשאיר את מחלקת הנוער והעביר אותה לניהול המתנס המקומי. אני מאמין ששנה הבאה נבנה קבוצה חדשה בבאר יעקב. קבוצה בריאה ומסודרת.  " 

 

יש לציין שהמפרק חוקר את התנהלות הקבוצה בשנים האחרונות מבחינה כלכלית מכיוון שהושקעו בקבוצה במשך שנים רבות כספים רבים ולא ברור היכן הם נעלמו... פרטים בקורב..

 

היו זמנים טובים לבאר יעקב. חבל שמפרקים....(צילום: אלירן ברנשטיין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באיזה מחוז באר יעקב היו אמורים להשתבץ? (שאלה למערכת 12-08-2014, 11:26)
    וכתוצאה מכך מי יעלה במקומה?
  2. באר יעקב (באר יעקוב 12-08-2014, 13:10)
    תשאלו את איזי חמו איפה הכסף הוא פירק את הקבוצה חבל
  3. באר יעקב (איזי חמו 12-08-2014, 13:19)
    איזי חמו אתה ההיתה המנהל איפה הכסף אתה הבטחתה לשחקנים שכר גבוה למרות שידעתה שאין כסף רציתה לעלות ליגה והצלחתה אבל זה פירק את הקבוצה זה לא היה שווה ההיתה משקיע בנוער יותר חשוב ובשחקני בית ןבקצת רכש וההיתה עולה ליגה והיה לך קבבוצה להרבה שנים
  4. חבל (durd 12-08-2014, 15:57)
    חבל מודיעין תעלה ליגה