"יש פוטנציאל גדול בכפר כנא ויש מקום לשלוש קבוצות"

שוער העבר טארק עבאס ינהל את הקבוצה החדשה מועדון ספורט כפר כנא, ולא יסתפק בפחות מעלייה

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 15-09-2014
  • 08:58

"המטרה שלנו היא לאחד את כל שחקני הבית תחת קורת גג אחת, להחזיר את השמחה לאוהדים ולכפר", אומר סגן ראש המועצה המקומית כפר כנא, טארק עבאס, שיחד עם מג'ד עוואודה, אחראי על המיזם החדש בכפר כנא, שנקרא מועדון ספורט כפר כנא, שבשנה הקרובה ישחק בליגה ג', תחת הדרכתו של שחקן העבר ואסים עבאס.

בעקבות המהפך שחל במעצה המקומית בבחירות האחרונות, עם בחירתו של מוג'הד עוואודה, עלה קרנם של אנשי מכבי, לאחר שנים של שליטה של משפחת טהאה, שמזוהה עם הפועל כפר כנא. המועצה המקומית תסייע מן הסתם למיזם החדש, אבל גם אנשי עסקים מקומיים נרתמו לסייע.

בכפר כנא מתגוררים כ- 23.000 תושבים ובעונה הקרובה ישחקו לא פחות משלוש קבוצות: הפועל הוותיקה בליגה ב', בית"ר בליגה ג' והקבוצה החדשה. "רצינו ללכת על איחוד, דיברתי עם יתר הקבוצות, אבל לצערי נתקלנו בהתנגדות. כל אחד רוצה לשמור על הצביון שלו", אומר עבאס, "אני מאמין שבעתיד זה יקרה, אני עדיין אופטימי".

 

טארק עבאס, שוער עבר במכבי כפר כנא,  לא אוהב לשמוע את אלה שטוענים שהקבוצה החדשה הוקמה על הריסות מכבי כפר כנא, שירדה מליגה א'. "לא יודע למה הם התפרקו, לא הייתי מעורב בהחלטה, אני יכול להגיד שהחלטנו להקים את הקבוצה החדשה בלי שום קשר למצב של מכבי, כבר לפני חודשיים נרשמנו בהתאחדות", הוא אומר.

 

שלוש קבוצות בכפר כל כך קטן, הקהל לא מגיע, יש בכלל הצדקה?

"אין קהל וזה נכון כי לא היה לאוהדים עם מי להזדהות. אין שחקני בית והאוהדים לא יבואו בשביל הרכש. בהפועל היו 2-3 שחקני בית,  אבל זה בכלל לא מספיק. אני חושב שיש פוטנציאל גדול בכפר כנא ויש מקום לשלוש קבוצות".

 

פעם מכבי שיחקה בליגה הארצית והיו המון שחקני בית

"נכון, אבל בשנים האחרונות, גם מכבי וגם הפועל לא שמו לב לשחקני הבית. מחלקת הנוער התדרדרה וככה לא בונים חומה".

-

השחקנים יקבלו אצלכם כסף

"בליגה ג' אין כסף, אני מעדיף לקרוא לזה דמי כיס".

 

אם לא תעלו ליגה זה יהיה כישלון?

"שיחקנו משחקי אימון נגד קבוצות מליגה ב' וניצחנו אותן כך שהמטרה תהיה לעלות עם שילוב של כמה שיורת שחקני בית. נכון להיום יש לנו 7-8 שחקני בית בהרכב ואנחנו בהחלט מרוצים".

הוסף תגובה
תגובות