תחזית ליגה א' דרום

סוף סוף זה קורה!! הליגה הכל כך מעניינת חוזרת!! ליגה א' דרום חוזרת ואיתה התחזית השבועית. והפעם אוהד רון מארח את אורן יצחקוב יו"ר קרית גת, האלופה מאשתקד, וכבר השבוע מרמורק מול יפו אשקלון מול עמישב. שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-09-2014
  • 20:15

השבוע החלטתי לארח את אורן יצחקוב, יו"ר קרית גת, האלופה הגאה שדרסה את הליגה אשתקד כאות כבוד על העונה המדהימה שעשו בליגה א' אשתקד, שהעונה פתחו את העונה עם 2 ניצחונות מ 2 משחקים. יצחקוב שנחשב לאיש עסקים ודמות מוכרת בדרום, מכיר את ליגה א' והעונה קבוצתו בליגה הלאומית ורוצה לייצג בכבוד את העיר. יצחקוב טוען ש: "הקבוצה הולכת לעונה לא פשוטה אך מאתגרת בליגה הלאומית. לא נשתולל עם התקציב וננסה להתמודד עם תקציב שפוי ומאוזן. אני בטוח שעם הרוח של המועדון, תמיכת הקהל הגדול והעבודה הטובה של הצוות המיקצועי אנחנו נעמוד במטרה שלנו". ולמי ששכח יצחקוב מחזיק בשיא העונתי עם 6 ניחושים.

יצחקוב, שמכיר את רוב הקבוצות מאשתקד, ינסה לחזות מה יהיה השבוע....

 

 

אוהד רון מארח את אורן יצחקוב...(צילום: ארז נעמן ואיתמר מורז)

 

ונעבור למשחקים:

מכבי שעריים-הפועל כפר שלם.

מכבי שעריים בנו קבוצה חזקה מאד בעיקר בהגנה ובקישור האחורי. לדעתי יש להם בעיה בהתקפה כפי שראינו בשבוע שעבר מול קרית מלאכי. מנגד כפר שלם בנו קבוצה חזקה לא פחות, שמאוזנת בכל חלקי הקבוצה. לדעתי מכבי שעריים ינצחו.

אורן יצחקוב: אני חושב ששערים זאת קבוצה מצויינת אך המגרש שלהם לא מתאים להם וזה מה שיפגע להם בהצלחה העונה. אם הם רוצים לעלות העונה הם חייבים לשחק במגרש אחר. לשערים יש 3 שחקנים הכי טובים בליגה בעמדות שלהם, דורון רוזנקוביץ בשער, קובי נחמיאס מגן שמאלי וגיא עובדיה באמצע. ביחד עם המאמן ארז בנודיס, הם קבוצה מצויינת שצריכה לקרוא תיגר על העליה. כפר שלם מצד שני היסטורית היא קבוצה של סיבוב ראשון. אני חושב ששעריים ינצחו.

 

הפועל מורשה רמת השרון- מכבי קרית מלאכי, רמת השרון, 14:00

לדעתי זה משחק עונה לשתי הקבוצות כבר במחזור הפתיחה. משחק על 6 נקודות. אני בטוח שקרית מלאכי יודעים את זה אבל לא ברור אם רמת השרון מודעים לכך. משחק בין שתי קבוצות שילחמו על הירידה לדעתי, אבל מלאכי עם הרבה נסיון של ליגה א' ינצחו את המשחק ויתחילו במסע ההיחלצות מתחת לאפס ..מלאכי ינצחו.

אורן יצחקוב: שתי קבוצות שאני פחות מכיר למרות שיש מספר שחקנים שלנו במלאכי כמו אבישי בניטח. אבל בגלל שהמשחק ברמת השרון,אני הולך על תיקו. 

 

קובי נחמיאס, "השחקן אולי הכי טוב בליגה בעמדה שלו " (צילום: רפי נחמיאס)

 

הפועל אזור-מכבי ב"ש, אזור, 14:00

שתי קבוצות שניפגשו שבוע שעבר במסגרת הגביע. וכל מי שחשב שזה יהיה משחק קל, התבדה ובגדול. אזור אומנם נראים יותר מוכנים אבל ב"ש לא מוותרים וכמעט הפתיעו את אזור שבוע שעבר. השבוע בליגה חוקים משלו. אזור ינצחו ולא יתנו לב"ש סיכוי לחזור למשחק. אזור ינצחו.

אורן יצחקוב: ב"ש בזמן האחרון החליטו שהם משחקים בליגה א'. מפתיע אותי שהם חזרו וכמעט השוו לאזור מ 3:0 ל 2:3 בשבוע שעבר. אזור שמרו על הסגל שלהם חוץ מהשוער יניב בן ישי  ורפי סגל. יש להם על הקווים את שי מאור שהוא שועל בליגה הזאת והוא לא פראייר בכלל. מה שיהיה לרעת אזור זה שהם משחקים פעמיים בשבוע מול אותה קבוצה, וקשה לנצח אותם פעמיים. אבל למרות הכל, אני מאמין שאזור ינצחו. ואני מניח ששי מאור שמר להם מספר הפתעות ממשחק הגביע האחרון. אזור ינצחו.

 

בית"ר כפ"ס-מחנה יהודה, לויטה, 14:00

שתי המפסידות ממשחקי הגביע בשבוע שעבר. כפ"ס נראו טוב אך הפסידו לאשקלון ומחנה נראו רע בהפסד ליפו. מחנה קיבלו "סטירה" בגביע וכמו שאני מכיר את האנשים שם הם יפיקו לקחים, ויבואו מוכנים למשחק מול כפ"ס. כפ"ס ישחקו את המשחק הרגיל שלהם, במגרש הגדול בלויטה, ואני לא רואה את מחנה מחזיקים מעמד מולם. לדעתי כפ"ס ינצחו.

אורן יצחקוב: ראיתי את כפ"ס מול אשקלון. סירוטקין צריך להצדיע לו על בניית הקבוצה בצלמו ובדמותו. הם שיחקו כדורגל יפה מול אשקלון. לדעתי כפ"ס ינצחו את מחנה. הם ידברו השנה חזק. אלעד כהן, דוס סנוס ואלעד שיק יסחבו את הקבוצה לצמרת הגבוהה.

 

האם שעריים תחגוג גם מול כפר שלם? (צילום: רפי נחמיאס)

 

מ.ס. שיכון המזרח- הפועל הוד השרון, שכון המזרח, 14:00

שתי קבוצות שעלו לליגה א' השנה. הוד השרון נראו רע מאד שבוע שעבר מול מרמורק. נראה היה שהוד השרון שיחקו עם קבוצת הנוער מול מרמורק כי היה הבדל רב מדי בין שתי הקבוצות. שיכון המזרח עם עופר טלספפה על הקווים נראים מוכנים לליגה. הם עשו הכנה טובה לליגה. אין סיבה שהשיכון לא ינצחו את הקבוצה של הוד השרון שאני מקווה שיופיעו למשחק ולא יושפלו כמו שבוע שעבר..שיכון המזרח  ינצחו.

אורן יצחקוב: שתי קבוצות שאני פחות מכיר. שיכון המזרח עושה רושם שבקיץ עשו עבודה טובה. להוד השרון יש מאמן טוב בדמות נועם שוהם אבל אני מאמין שהשיכון ינצחו. יש להם גם מאמן טוב בדמות עופר טלספפה ולכן אני מאמין שינצחו.

 

הפועל אשקלון- עמישב פ"ת, אשקלון 15:00

אשקלון הקבוצה הכי מושקעת בליגה ועם תקציב ענק, פוגשת את הקבוצה שיודעת להתגונן הכי טוב בליגה ולעקוץ. לדעתי אשקלון יקבלו שיעור ראשון בליגה א' כאשר קבוצה שנחשבת  "קטנה" מליגה א' תבוא לאשקלון, תסתגר רוב דקות המשחק, ותוציא תוצאה טובה. הימור שלי עם ריח של הפתעה. תיקו עם הכי מעט דקות של כדורגל.

אורן יצחקוב: אשקלון יש את השילוב הקדוש של כדורגל. שזה: שחקנים טובים, מאמן טוב והנהלה מעולה. איתן, דרור, עומרי וחנוך שמובילים את הקבוצה בתמיכת ראש העיר איתמר שמעוני. מצד שני עמישב בנויים למשחקים כאלה והם יודעים לעמוד בצורה מאד טקטית מול קבוצות עדיפות מהם. אשקלון התחילו להתאמן מאוחר ולכן הם עדיין לא מחוברים והם צריכים עוד זמן להגיע לקבוצה שהם צריכים להיות. אשקלון המטרה שלה זה לצבור נקודות גם ביכולת לא גבוהה. יש להם סבלנות ואני חושב שעמישב ישחקו ללא השוער שמורחק ויהיה להם קשה להוציא נקודות. ולכן אשקלון ינצחו.

 

הקהל של מרמורק, רוצה לעלות לליגה הלאומית. (צילום: רפי נחמיאס)

 

מכבי יפו- הפועל מרמורק, שכונת התקווה, 15:15

שתי קבוצות שנראות אולי הכי טוב בשלב זה של העונה. יפו משחקים חזק, עובדים על כל המגרש, ולא מפסיקים לרוץ. מרמורק עם קובי חסן כבעל הבית על המגרש יכולה לנצח כל קבוצה. יש למרמורק את ההתקפה הכי טובה בליגה. משחק של הגנה מול התקפה. לרוב ההגנה מנצחת.... הימור שלי: יפו ינצחו.

אורן יצחקוב: איזה משחק!!  אם לא היה לי משחק נגד בני יהודה באותה שעה הייתי הולך לראות את המשחק הזה. מכבי יפו השנה עשו סוף סוף סדר. יפו בשנים האחרונות איבדו את הצניעות, ולא הפנימו שהם לא יכולים להתמודד מול הכסף הגדול ששולט היום בכדורגל, אם נרצה ואם לא. נראה שבונים שם יחד עם צחי טיאר קבוצה לטווח ארוך והמטרה שלהם ממה שהבנתי זה להיאבק על העליה לעונה הבאה. כלומר לבנות על צעירים ולהתמודד איתם  שנה הבאה. אני מאמין שזה יעזור להם כבר העונה והם ידברו חזק בצמרת. מצד שני מרמורק שלאורך השנים חנן עדני דיבר על תקציב שפוי ושחקן לא שווה יותר מ 5 אלפים שקל, השנה הם הביאו את כל מי שזז. יש להם סגל חזק מאד עם מאמן בכיר וקהל תומך. משחק של משולש  ולכן אלך על תיקו. 

 

סקציה נס ציונה-מ.ס. כפר קאסם,

שתי קבוצות שנפגשו שבוע שעבר במשחק הגביע. כפר קאסם ניצחה אומנם בהארכה אך עדיין ניצחה, וזה ייתן לה ביטחון מול נס ציונה- שתחפש להפתיע בבית. לדעתי יסתיים כמו בגביע, תיקו ב 90דקות.

אורן יצחקוב: משחק של תיקו . אבל אני אלך על ניצחון של כפר קאסם רק בגלל רוביל סרסור החלוץ הכי טוב בליגה. כשרוביל בריא הוא החלוץ הכי טוב בליגה ואי אפשר לעצור אותו. כפר קאסם ינצחו! 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשקלון טוב לנו תיקו ביפו (אשקלון 18-09-2014, 22:04)
  2. עופר טסלפפה מאמן טוב.. (מושון 18-09-2014, 22:31)
    הצחקתם אותי. הוא המאמן הכי גרוע בליגה א׳. בקושי עלה עם קטמון שהיו אמורים לדרוס את הליגה ואז שנה אחר כך הוריד אותם עם שחקנים לקבוצה של אמצע טבלה
  3. היום כולם להגיע ולראות ניצחון גדול (יפואי 19-09-2014, 08:13)
  4. בשעה טובה! יאלה ביתר חיים בכפר (איציק הגדול 19-09-2014, 10:41)
    בהצלחה גדולה היום אוהבים אתכם
  5. מרמורק בהצלחה (אדום עולה 19-09-2014, 12:26)
  6. 7 מ8 יפה (שערוקי 19-09-2014, 20:13)