תחזית עונתית: ליגה א' דרום

הרגע לו כולם חיכו כבר הגיע. אשקלון החזקה תיקח את כל הקופה (של העירייה)? מרמורק תשבור תוכנית חיסכון? האם שעריים תטרוף את הקלפים? איך טסלפפה יחזור לליגה א'? ומי תהיה המפתיעה, מי התגלית, ואיזה מאמן ילך הבייתה ראשון? תחזית העונה לפניכם

  • על ידי: ארז נעמן
  • 17-09-2014
  • 21:44

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו בלחיצה כאן

 
זהו, הנה זה בא. ליגה א' דרום, אולי הליגה המעניינת ביותר בארץ, סוף סוף מתחילה, ואיזו ליגה הולכת להיות לנו, ללקק את האצבעות. מרמורק מביאה ניחוח חדש לליגה, כשגם שעריים לא נשארה מאחור והשקיעה מעל מיליון שקלים כדי להפוך את הקבוצה שלה לתחרותית, אשקלון והעירייה ינסו להעפיל בקלות כצפוי, שיכון המזרח וכפר שלם יגיעו להציק, וקביליו יפו? היא מתכננת משהו שאולי נעלה עליו בהמשך.
 
כמו בכל שנה, אנו מביאים לכם את התחזית השנתית בתקווה שבעוד קצת יותר משמונה חודשים נביט בה ונראה שהצלחנו לפחות בקצת. אז מי תעלה לליגה הלאומית? מי תנשור לליגה ב'? מי יהיה התגלית? למי צריך לשים לב? איזה מאמן יסיים את דרכו ראשון? ומי יהיה מלך השערים? הכל בתחזית השנתית של אתר גולר, אך קודם כל נתחיל עם הקבוצות.

 

הפועל כפר שלם

עזבו: בניאן רועי, דור דוידי, מוחמד חטארי, שי נסים, עמית קמחזי.
הגיעו: אורי קרגולה, רן פרג'פור, ליאונרדו אמסיס, עדי בויטר, יובל אשכנזי, בר אריאל, חן מזרחי, אדיר פטש.
 
חניכיו של שוקי סדיס ינסו שוב להגיע למקום החמישי, אליו הם מנסים להעפיל בשנתיים האחרונות, אך תמיד מועדים ברגעי הסיום. עם אורי קרגולה וצ'יקו דננבאום בחד, קשר אחורי נפלא כמו שרוןם ברנשטיין, יובל אשכנזי שנכנס קצת לעניינים בסוף העונה שעברה, בנוסף לטל משען הנפלא ואיתן אהרון הבלתי נגמר, לכפר שלם בהחלט יש מה למכור העונה.
 
תחזית: מקום 7-5, אם יגיעו לפלייאוף שוקי סדיס מאמן העונה.
 
קרגולה. ימשיך להרשית גם בכפר שלם (אביחי חיים)
 

הפועל אזור

עזבו: רפי סגל, יניב בן ישי, חיים כנפו, ירדן פינטו, זיו יוחאי, דרב אשגריי, נוי ויצמן.
הגיעו: רון למל, יהב עטר, אלירן מגול, אמבה סטוטאו, קורול גולקוב, בן חיון, חנה עזרא.
 
לאחר שהצליח לשמור על רוב הסגל שלו, שי מאור רוצה לעשות עוד צעד אחד קדימה. בשלוש השנים האחרונות המאמן של אזור נמצא במגמת עליה מתמדת. בשנה הראשונה הוא עלה מליגה ב' לליגה א', בעונה שלאחר מכן הוא הגיע לגמר הפלייאוף, ואשתקד הוא עלה לגמר המחוזות. אם שי ימשיך בקצב הזה, זה אומר שהעונה במקרה הגרוע הוא יעצר מול הקבוצה מהלאומית. אלירן מגול שב לזרועותיו של שי, בפעם האחרונה זה נגמר בעלייה. מה יהיה הפעם? ימים יגידו. אם יצליחו לשמור את חן לוי בריא ובכושר, מדובר בשחקן הטכני ביותר בליגה, שיכול לשנות משחקים במהלך אחד. האבידה של רפי סגל יכולה להיות קריטית במאבקים בליגה, ויטלי גנון יצטרך לקחת יותר אחריות בהתקפה.
 
תחזית: מקומות 5-3, אזור מצוינת, מאומנת היטב וטקטית. המגרש יקלקל גם לה וגם לשאר הקבוצות. עם כל הכבוד לעבודה הנפלאה של שי מאור, הוא לא יכול להתמודד עם המיליונים של מרמורק ואשקלון.
 
שי מאור. שמר על רוב הסגל - ימשיך להתקדם?

 

הפועל הוד השרון

עזבו: יותר מדי, נסתפק בגארי שפורקין, רן שפיר, חן בקשי, דניאל זמרי, איתי מנחם, ועוד ועוד ועוד..
הגיעו: אופיר חלוואני, דניאל אברהם, ירדן ינטו, דן פוזננסקי, דורון דריי, עידן גמליאל, קובי בדש, עדן בן מנשה, מתי אפללו, תומר חבר.
 
חניכיו של נועם שוהם חולמים רק על דבר אחד: להישאר בליגה א' עונה נוספת ואולי, רק אולי, לנסות בעונה הבאה לחלום קצת יותר גבוה. ההפסד המשפיל למרמורק בגביע יכול לפגוע בביטחון, אך בהוד השרון מבינים ששתי הקבוצות אולי באותה ליגה ברישומים של ההתאחדות, אך על המגרש הסיפור שונה לגמרי, מרמורק עדיפה בהרבה. לשוהם אין כלים להפתיע העונה ולסיים בחלק העליון של הטבלה, אך הוא בהחלט יכול להשאיר את הקבוצה בליגה.
 
תחזית: 10-12, הישארות בליגה תהיה הצלחה כבירה.
 

נועם שוהם. אם יצליח להישאר, עשה את שלו

 

בית"ר כפ"ס

עזבו: יוני רביבו, אדיר קרן (פרש), פיני מתנה, מיסר גאמוס.
הגיעו: רועי הררי, אסף רז, רון נסרי,אחמד מנסור, אלון סהר, נאור אלדד.
 
בבית"ר כפ"ס, הקבוצה המפתיעה של העונה שעברה, היו קונים בהחלט את אותו התסריט כמו אשתקד, רק אם אפשר לדלג על החלק שהקבוצה הייתה בסכנת ירידה בשלב מסוים בעונה, שהסתיימה בגמר הפלייאוף. כפ"ס החזירה הבייתה את המגן הנפלא רועי הררי, וגם את השוער אסף רז, בנוסף לשמירה על רוב הסגל מאשתקד מלבד שינוי מהותי בדמותו של יוני רביבו שעזב את הקבוצה לאחר שלא הסתדר כספית. כפ"ס רוצה פלייאוף עליון, והיא מסוגלת לעשות את זה.
 
תחזית: מקומות 6-4, בגלל סירוטקין, בגלל אלעד כהן, בגלל שפשוט יש להם מזל. 
 
חיים סירוטקין. המשימה נהיית קשה משנה לשנה
 

הפועל אשקלון

עזבו: ריאל אדליי, קרלוס צ'קנה, שניר סופר, אלון יופה, ליעד אלמליח, כפיר אייזנשטיין, אופיר חמו, חיים מלכה, עדן נחמיאס.
הגיעו: אוהד אדלשטיין, עוז יפרח, שי רביבו, לירון שירי, או עלוא, ליאור ראובן, עידן שדה, דייב פינטו, שניר מכלוף, מתן טולדנו, פיני בן עזרא, יעקב בן חמו, לירז ארזי, יאיר אזולאי.
 
היורדת מהליגה הלאומית מסתמנת כקבוצה האימתנית ביותר. עם מאמן שמביא עמו עבר מפואר בליגת העל, תקציב שיא בליגה א' של יותר משלושה מיליון שקלים, ושחקנים שהם קצת מעל הליגה, באשקלון רוצים לצלוח את העונה הזו בקלות ולהעפיל מהמקום הראשון בחזרה למקומם הטבעי, ללא משחקי פלייאוף "מיותרים" מבחינתם. כל דבר פרט עלייה של אשקלון יהיה כישלון חרוץ, מבלי לספר סיפורים על הכנה לקויה וכדומה. אשקלון צריכה לעלות, כל מקרה אחר יהיה מקרי בהחלט.
 
תחזית: מקומות 2-1, בחמש השנים האחרונות (אולי מלבד מכבי יבנה) הקבוצה העשירה ביותר עלתה, ככל הנראה יהיה מאבק צמוד עם מרמורק ושעריים, אך אשקלון חייבת לזכות במקום הראשון, יש לה את כל התנאים להצליח.
 
יובל נעים. פחות מעלייה - כישלון (רפי נחמיאס)

 

הפועל מורשה

עזבו: יותר מדי, נסתפק באורן סממה, אורן רותם, אביב קפלן, טל טובים, אל אלמשעלי, טל פטרושקה, דניאל קריטי.
הגיעו: קורל אזולאי, בן אטיה, אסמלש טקלה, מאיר דרעי, מישל נחמיאס, בר נימני, בן פלאח, ספיר צלביאנסקי, גיא רוזנבלום, אלון לוי.
 
שוב, כמו הוד השרון, מורשה רוצה רק להישאר העונה בליגה. אם להיות כנים, הסגל שנבנה במורשה יכול במקרה הטוב להגיע למבחנים על ההישארות, והפאניקה בפיטוריו של חיים לוי עוד לפני שנבעטה השריקה הראשונה, לא מוסיפה לאיש במערכת. מורשה תיאלץ להיפרד העונה שוב מליגה א', ספק אם תצליח לחזור שוב.
 
תחזית: 14-16, מישהו חייב לרדת.
 
מאיר דרעי. יצטרך לסחוב את התקפת מורשה
 

הפועל מחנה יהודה

עזבו: רן אליאס, תומר שפט, שי פטלק, רפי עמרן, רמי אור חסון, יונתן איילו, טל עמית, תום רפאל, ארז ללוז, איתי נגר.
הגיעו: דין רפאלי, עינב סעד, שון רפאלי, רז גנץ, אסי משיח, דור סנקר, עידן סער.
 
מחנה יהודה הייתה אחת מהקבוצות המפתיעות של העונה שעברה כשהצליחה לסיים במקום טוב באמצע ואף בשלבים מסויימים איימה לכבוש את המקום החמישי שהיה מעניק לה מקום בפלייאוף העליון. העונה מחנה יהודה תסתפק בהחלט בהישארות בליגה, והיא גם תעשה את זה. 
 
תחזית: 14-11, עונה נוספת בליגה – זו המטרה של מחנה.
 

הפועל מרמורק

עזבו: טל איילה, יוסי אמר, עידן חג'ג', מוטי מלכה, דרור ניר, פבל קומרקוב, פרדי ציון, מישל רוס, אביחי ממן, אפי מלכה, אור אלקבץ.
הגיעו: קובי חסן, ליאל זגורי, אלירן ג'ורג', אופיר עזו, רגב וולק, יוסי פליקס, אסף קריספיס, עומרי עטיה, גמליאל פרץ, משה סולימנוב, עומר מולאי, דור אלקבץ.
 
אולי הקבוצה המעניינת ביותר העונה. לאחר שאייל גולן ואלדד פרי לקחו את זכויות הניהול בקבוצה מחנן עדני, השקיעו כספים רבים ועשו מהפיכה בסגל, שום דבר לא יתקבל במרמורק מלבד עלייה לליגה הלאומית. בהנהלה טוענים שמדובר בעונת התאקלמות, והקבוצה מיועדת לעלות ליגה בתוך שנתיים. עם זאת, אף בעל בית לא משקיע שני מיליון שקלים כדי להישאר בליגה א'. קובי חסן ואופיר עזו יובילו את הקישור, זגורי, פליקר ומולאי יהיו אחראים על כיבוש השערים, ומרמורק תהיה חייבת לעלות ליגה, ומהמקום הראשון. פלייאוף שיסתיים בלא כלום ייחשב לכישלון חרוץ, לא פחות.
 
תחזית: 2-1, בגלל הכסף, בגלל הקהל, בגלל הרגש.
 
ניסן יחזקאל. רק עלייה תתקבל אצל הבעלים

 

מ.ס כפר קאסם

עזבו: זיו אוסון, דוד תירם, מג'די חלילה, ניסים אליהו, אורן בן לוי, פאדי זידאן, רז קדושים, עבדלרחים סרסור, רווה אייזנקוט. 
הגיעו: עלי מחאג'נה, גיא אבן, עאמר מנסור, גל מסיקה, רפי סגל, עומרי נווה.
 
עם סגל מרשים, תקציב גבוה והרבה רוח גבית, ינסה ויקטור גניש להוביל את מ.ס כפר קאסם לעונה טובה מבחינתה, שזה אומר מינימום פלייאוף עליון. אוהדי כפר קאסם וההנהלה מודעים לכך שיהיה מאוד קשה לעלות ליגה השנה, אך אל תתפלאו אם תגיע פתיחה מסחררת שתגרום לחבר'ה בכפר להכניס עוד את היד לכיס ולהנחית כמה "תותחים", שיכולים לסחוף את כפר קאסם לעונה מדהימה. המציאות בדרך כלל מוכיחה אחרת בכל הנוגע לכפר קאסם, שגם השנה תצטרך להסתפק במקום טוב באמצע.
 
תחזית: 8-6, סיפורה של כפר קאסם בשני מספרים. לא שחור לא לבן.
 
גיא אבן. תוספת כוח משמעותית לכפר קאסם
 

מ.ס שיכון המזרח

עזבו: תומר עיני, אלירן מגול, בני שרקט, איציק קדושים, איתן שלום, אסי אסולין, דוד ביטון, משה משען.
הגיעו: רועי אליהו, דניאל בלומנפלד, חי גרדני, חן עשהאל, יותם פנסו, אביב קורדובה, אלנתן סלמי, חן פיטוסי, דניאל קריטי, סולי צמח, יאיר כהן צדק, מאור מרציאנו, עמרי בן חנינה.
 
הסוס השחור של הליגה העונה. עם שחקנים ותיקים בליגה א' וכמעוז החדש של שחקני יפו לשעבר, שיכון המזרח הולכת בגדול השנה. למרות שבקבוצה הסימפטית מראשון לציון מנסים להנמיך ציפיות, לכולם ברור שנבנתה כאן קבוצה שתקרא תיגר על הפלייאוף העליון. היא גם תצליח להעפיל אליו.
 
תחזית: 6-5, הישג מדהים של השיכון כבר בעונת החזרה לליגה א'.
 

מכבי קביליו יפו

עזבו: גיא אבן, אורי קרגולה, גיא שוסט, אבי צבאג, יאיר כהן צדק, רוסלן ברסקי, רועי הררי, עלי מחאג'נה, מאור מרציאנו, עומר פרץ, סולי צמח, מאור קנדיל, טל שמעיה, קווין פריינטה, עמוס גניש, משה ביטון, רועי אלקריף.
הגיעו: טל מעבי, אלכס באסוק, ליאוניד קרופניק, מאור אסור, שי מוטאי, אביחי ממן, אביב עזריה, שיר רוי, איתי שבו, אדיר חליפה, ניסים אליהו.
 
זה כבר לא סוד שמכבי יפו עוברת בכל עונה את המהפכה שלה, אך השנה יש הרגשה של משהו שונה באוויר. צחי טיאר החל את האימונים כמעט חודש לפני שאר הקבוצות, בחר שחקנים בפינצטה והצליח ליצור שילוב מצוין בין צעירים לוותיקים, שילוב שמחץ את מחנה יהודה כבר במשחק הראשון. כעת, במחזור הפתיחה מול מרמורק, תוכל יפו לראות לאן פניה מועדות העונה. גם הפסד יכול להתקבל על הדעת, אך תבוסה יכולה לקחת את יפו למקומות שהיא לא ציפתה להם. עם תקציב של קצת יותר מ-800 אלף שקלים, ביפו מקווים להתברג בפלייאוף העליון ואולי, עם קצת רצון וקצת יכולות, סוף סוף להעפיל לליגה הלאומית. משחק העונה הראשון, כבר במחזור הראשון.
 
תחזית: מקומות 4-2, בגלל המסורת, בגלל טיאר, בגלל שאם יפו תצליח בפתיחה, אלפסי יכניס את היד לכיס.
 
צחי טיאר. ימדד במבחן התוצאה
 

עירוני עמישב "אלי" פ"ת

עזבו: תמיר פור, בר אלסברי, דניאל ביטון, ארמון בן נעים, אורון חסון, משה סולימנוב, עדי סלוניקי, גל מסיקה, גל צרויה, אלון לוי.
הגיעו: גיא שוסט, בן בריגה, מוחמד חטארי, לי זלייט, אביב אבועזיז, יוני רביבו, עמית שמש, אלירן שערי.
 
בשקט בשקט בנת העמישב פתח תקווה את אחת הקבוצות המעניינות בליגה. קבוצה שיכולה וכמובן תעשה הרבה צרות לכל הקבוצות, בעיקר לקבוצות הגדולות. עם מגרש ביתי שמאוד קשה לפתח בו משחק כדורגל, שחקנים יצירתיים והגנת ברזל בהנהגתו של מורד מגמדוב הוותיק, עמישב בהחלט יכולה להיות סוג של הפתעה העונה, אם כי ההתמקמות שלה במרכז הטבלה כבר לא מפתיעה, הגיע הזמן לעשות צעד אחד נוסף ולצאת מהבינוניות.
 
תחזית: מקומות 7-5, כי יש קבוצות רבות שטובות ממנה. מקום בפלייאוף יהיה סנסציה.
 
מגמדוב. הכי חשוב במערך של עמישב 
 

מכבי שעריים

עזבו: יאיר אזולאי, שלום בן שבת, אוראל גבאי, מתן גנון, ברק ורד, אביב קורדובה, עדן שאשא, נועם תרועה, רועי סבג, אלירן שערי, חזקי טייה, מאיר דרעי, יותם זיגדון, עומר הלוי.
הגיעו: יוסי אמר, אבי יוסף, דודו בן שושן, חן מנצורי, דורון רוזנקוביץ', קובי נחמיאס, חיים מלכה, זיו מלסה, חגי יצחק, גיא עובדיה, שהב פאשאי.
 
למרות שבהנהלת הקבוצה מתעקשים שתקציב המועדון נע סביב ה-700 אלף שקלים, לא נלאה אתכם, מדובר בקבוצה חזקה מאוד, בין הטובות בליגה א' דרום, מועמדת עיקרית לעלייה, והתקציב? אולי יותר ממה שמספרים. עם זאת, זה עדיין לא התקציבים של מרמורק ואשקלון, אך לשעריים יש יתרון אחד מהותי מאוד על שאר יריבותיה לצמרת, היתרון הוא בעמדת המאמן. ארז בנודיס שועל וותיק בליגות הנמוכות, הביא שחקנים שהוכיחו את עצמם, שוער העונה בשנתיים האחרונות, קיצוניים מהירים, הצליח להשאיר את עידו יוסף ועוז ברנדוויין המצוינים, ציון אזולאי קיבל אחריות, ושעריים נראית בשלה לעלייה מאי פעם. הבקשה שלהם? תנו לנו שקט.
 
תחזית: מקומות 5-3, מהמקום הראשון שעריים לא תעלה ככל הנראה, אם כי לא נתפלא אם זה יקרה. בכל זאת, מקומה הריאלי של שעריים הוא הפלייאוף העליון.
 
בנודיס. בא לעלות, לא פחות (רפי נחמיאס)
 

סקציה נס ציונה

עזבו: מתי אברהם, דניאל אונגר, אור הרשקוביץ', עמיחי יעקב, חן כהן, אושרי מולה, בר לייבה, מור יעקב.
הגיעו: יניב בן ישי, ברק ורד, סהר לוי, רואי סנדורי, תמיר פור, אביתר יגוני, אמרה פסיל, ניר שרון.
 
כשהיא חמושה במאמן חדש (איציק עובדיה) וסגל שחקנים טוב מאוד, הסקציה רוצה לקרוא תיגר על הקבוצות "הגדולות" של הליגה ואולי למצוא מקום טוב באמצע. כל מיקום מעל המקום השישי יהיה הפתעה גמורה מבחינתה של נס ציונה, שתבנה את עצמה לשנים הבאות. הבאתם של ברק ורד ורואי סנדורי הם הצהרת כוונות, כשגם תמיר פור ויניב בן ישי הוותיקים יעזרו במאבקים הקשים שצפויים לנס ציונה השנה. אביתר יגוני הצעיר שהגיע מהפועל תל אביב הוא קשר מוכשר מאוד שאם יקבל את הביטחון מהמאמן יכול להיות אחת ההפתעות הגדולות העונה.
 
תחזית: 8-10, זה מה שנס ציונה מסוגלת.
 
איציק עובדיה. קבוצה בינונית פלוס
 

מכבי קריית מלאכי

עזבו: יותר מדי שחקנים, אלה שנשארו נשארו עבור הסמל.
הגיעו: גיא אסרף, ליעד פרץ, אבשלום ביטון, רועי סבג, דרסו לקאו, אבישי בניטח.
 
והרי לכם היורדת הבטוחה השנייה לליגה ב'. בצער רב וביגון תיאלץ העונה ליגה א' דרום להיפרד מאחת הקבוצות שהכי מזוהות עם הליגה, קבוצה של עיר, עם קהל תומך שהולך עם קבוצתו לכל מקום, פשוט חבל. מלאכי תתחיל את העונה עם מינוס 9 נקודות ואנו מתקשים לראות אותה חוזרת לליגה עם פור שכזה, לבטח בסגל דליל כמו שלה שמונה 17 שחקנים בלבד.
 
תחזית: מקום אחרון. בצער רב.
 
אוהדי קריית מלאכי. עונה אחרונה בליגה א'
 

מכבי ב"ש

עזבו: אדם תנעמי, מור סולומון, חגי יצחק, דרור ויצמן, שי מלכה, צחי מכלוף, שלומי זיתון, טל מורדוך, שמעון לוגסי, ליאל זגורי, ניר חזוט.
הגיעו: ראובן עובד, ברק בוקובזה, אביאל נגר, יחיאל נתן, אבי מסיקה, עמית נגר, עילאי פישמן, נדב גואטה, גל ארגמני.
 
למרות שעזבו את הקבוצה מספר שחקנים משמעותיים, מכבי ב"ש נהנתה מההפקר ותשחק עונה נוספת בליגה א' במקום של עירוני בת ים, לאחר שזו החליטה לסגור את הקבוצה. ב"ש תנסה לשרוד את העונה הזו בליגה ואולי בהמשך לחלום על דברים קצת יותר גדולים. הישארותו של אלירן אפריאט בקבוצה תעזור לב"ש להילחם על ההישארות, אך ספק אם היא תעשה זאת. החיזוק של ראובן עובד אמור לסייע לקבוצה להישאר בליגה.
 
תחזית: 16-13, אולי שוב מבחנים.
 

מאמן העונה: עופר טסלפפה

לאחר שכולם דיברו על מרמורק ואשקלון ושעריים, הגיע טסלפפה וטרף את כל הקלפים עם הקבוצה הסימפטית שבנה בשיכון המזרח. עופר הביא את השחקנים המתאימים לנקודות המתאימות, הקהל שב למגרשים ושיכון המזרח מסיימת באופן מפתיע במקום הרביעי בליגה ואף צולחת את חצי גמר הפלייאוף מול הפועל מרמורק. אולי זה דמיוני, אך אם מישהו יכול להפתיע העונה, זה רק עופר.
 
עופר טסלפפה. מאמן העונה?

 

כדאי לשים לב ל: איתי אוחיון מהוד השרון

החלוץ שכבש בעונה שעברה 29 שערים במדי הקבוצה בליגה ב' ולמעשה סחב אותה כמעט לבדו למקום בו היא נמצאת היום, סובל מפציעה טורדנית ממנה הוא מחלים בימים אלה ממש, ויהיה מעניין איך אוחיון בן ה-24, שכולם חשבו שיעשה קפיצת מדרגה ללאומית, יתמודד העונה מול בלמי ליגה א'. מול ליגה ב' היה לו קל, פה כבר העבודה קצת יותר קשה.
 
איתי אוחיון. כדאי לשים אליו לב

 

כדאי לשים לב 2: אביתר יגוני מנס ציונה

הקשר הצעיר שהגיע מהפועל תל אביב, היה אחד הפקטורים המשמעותיים של קבוצת הנוער האדומה בעונה שעברה. יגוני הגיע לנס ציונה במטרה להתחשל ויום אחד לשוב להפועל תל אביב שחקן טוב יותר. שימו לב אליו העונה, מדובר באחד הקשרים האיכותיים שיש לנו, שעשוי להתפתח גם לאחד השחקנים הטובים בארץ.
 

מאמן ראשון שיפוטר: ויקטור גניש – כפר קאסם

המועדון מהמגזר השקיע כספים רבים כדי להביא שחקנים בכירים מאוד לקבוצה, אך ביחד עם אותם שחקנים מגיע גם אגו גדול ומי שמכיר את כפר קאסם יודע שהקבוצה יכולה להצליח ובאותה מידה גם להתרסק בשנייה. מעין מנגנון הרס עצמי שגרם לה אשתקד להחליף מאמן ושחקנים ואת כל העולם, כשכל מה שהם צריכים להחליף זה את הגישה למשחק. גניש לצערנו ישלם את המחיר במהרה, כשבכפר קאסם יבינו שהשקיעו כספים לשווא בליגה שבה מתמודדות אשקלון ומרמורק.
 
ויקטור גניש. נקווה בשבילו שבכפר קאסם שינו גישה

 

מלך השערים: יוסי פליקר

החלוץ שהגיע מבת ים יודע את העבודה, רק צריך להניח לו את הכדור במקום הנכון. במקרה שלו, עם קשרים איכותיים כמו קובי חסן וליאל זגורי, פליקר יקבל הרבה כדורים השנה לתוך הרחבה, שם הוא בין המסוכנים בליגה. אם בבת ים הוא כבש מעל 15 שערים בחצי עונה, במרמורק השנה הוא יכול להגיע לכמות כמעט כפולה, אם רק ימנע מפציעות.
 
יוסי פליקר. מלך השערים?
 

תגלית העונה: אדיר חליפה

החלוץ הנוסף של עירוני בת ים, שזכה לקבל מעט דקות אצל טליאס אשתקד, הוא בין החלוצים החדים והטובים בליגה. את זה צחי טיאר ראה, עכשיו צריך רק לטפח את הכישרון. אדיר מאסיבי, עם כוח פריצה נפלא ומשחק ראש מצוין, כשגם הסיומת שלו מצוינת אך עדיין דרוש שיפור משמעותי. חליפה צריך ביטחון, וביפו הוא מקבל וימשיך לקבל אותו. בגיל 20 הגיע הזמן שיעשה את הפריצה שלו, ואין זמן ומקום יותר טוב לעשות את זה בו. 
 
- התחזית כשמה כן היא, תחזית בלבד ואינה מהווה המלצה.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם מרמורק האצילה שלנו לא עולה ליגה זו בושה וחרפה (פיצי שכטר 17-09-2014, 22:34)
  2. ביום שישי נראה אם מכבי יפו תיהיה הפתעת העונה או שבדיחת העונה (יפו עם אלף הפרצופים 17-09-2014, 23:13)
  3. שעריים (משה 17-09-2014, 23:14)
    שעריים החתימה גם בלם צעיר ומבטיח ממכבי תל אביב בשם דור שמיר.עושה רושם של הבטחה גדולה.
  4. שעריים (משה 17-09-2014, 23:32)
    שעריים החתימה בלם בן 20 בשם דור שמיר שהגיע ממכבי תל אביב.נראה כהבטחה גדולה.
  5. כתבה יפה (שערוקי 18-09-2014, 00:31)
  6. זה שלהם (חמקמקסים 18-09-2014, 01:27)
    איפה כולם נעלמו??
  7. שיכוניה ב. ה. צ. ל. ח. ה (יצחק כהן 18-09-2014, 01:51)
    בהצלחה. אוהבים אותכם
  8. שכחת לציין שאיל גולן הוציא כרטיס הוא חלוץ טוב (מרמורקי לבן 18-09-2014, 05:14)
  9. מרמורק עולים (דוד 18-09-2014, 06:36)
  10. איזה 2-4? (אוהד יפו 18-09-2014, 08:06)
    קבוצה של ילדים. בחיים לא 800 אלף, אולי 600. אם נגיע לפלייאוף יהיה הישג. העיקר זה להחזיר כיף
  11. בנודיס...יתרון??? (המן נעמן 18-09-2014, 08:43)
    חחחח מכור!
  12. לאוהד (ביתרי 18-09-2014, 08:52)
    אתה לא מתבייש לרשום מזל? 4 שניים מתמודדים על עלייה ואתה רושם מזל. אתה חושב שקבוצה בלי דרך ויכולת יכולה להסתמך רק על מזל תפרגן פעם אחת קשה לך?
  13. שעריים בגדול !!! (אייל 18-09-2014, 08:53)
    שעריים תבוא מאחור ותטרוף את כל הקלפים,יש בשעריים קבוצה מצויינת ,עזבו אותכם מכל התחזיות,השנה שעריים עולים !!!
  14. בהצלחה להוד השרון נשאר בליגה (הוד שרוני 18-09-2014, 08:54)
  15. הליגה חלשה אפשר לעשות את זה (מרמורקי אדיב 18-09-2014, 08:57)
    יאלללללללה
  16. גניש לא יפותר (סרסור 18-09-2014, 09:43)
  17. הניחוש שלי ( יועד 18-09-2014, 09:47)
    מרמורק, אשקלון, אזור, יפו, שעריים, עמישב, כפר שלם, ביתר כפר סבא. זה הסדר. בתחתית מורשה ובאר שבע יירדו לליגה ב
  18. לכתב ארז נעמן תיקון (אלמוני לא יפואי 18-09-2014, 10:27)
    התכונת לאילן אלפנסי להכניס יד לכיס כדי לשלם לשחקני העבר חובות לכל השחקנים תעביר לאילו
  19. לפי דעתי את קרית מלאכי צריך לשים בליגה ג' או בליגה הפלסטינית (שערוקי 18-09-2014, 12:40)
    יוסי אמר, אבי יוסף, דודו בן שושן, חן מנצורי, דורון רוזנקוביץ', קובי נחמיאס, חיים מלכה, זיו מלסה, חגי יצחק, גיא עובדיה, שהב פאשאי. בהצלחה
  20. הליגה הזאת לא בשבילנו (אשקלוני 18-09-2014, 12:55)
    הסגל שלנו לא סגור חסרים לנח 2 חלוצים ומגן ימני דרך אגב ליאור ראובן שוחרר!! בהצלחה אשקלונה עולים עולים ללאומית
  21. יאללה אזוריה מלחמה ( אזוריה 18-09-2014, 18:54)
    השנה עולים בדוק!
  22. מלחמה (מאיר 18-09-2014, 20:24)
    שעריים אששששששש מלחמה באש ובמים לעולם לא תצעדי לבד שעריים צה צה צה