"אצלנו בבית יהיה קשה לכל הקבוצות"

צחי אילוז מאמן גבעת אולגה מתכונן לנהריה מחר. מיכה מלכה מאמן נהריה הוסיף:" אני מאמין שלא נפסיד את המשחק הזה".

  • על ידי: יוני וייס
  • 18-09-2014
  • 12:04

ליגה א' צפון תצא לדרך ביום שישי עם מפגש בין גבעת אולגה לבית''ר נהריה אשר יחל בשעה 13:00 בצהריים ויפתח את משחקי היום. שתי הקבוצות מגיעות למשחק אחרי שעברו בסוף השבוע החולף דרמה בגביע המדינה, האחת יצאה ממנו מרוצה ומאושרת, גבעת אולגה שניצחה בפנדלים את כרמיאל צפת, בעוד השנייה מנהריה יצאה מאוכזבת אחרי הדחה בפנדלים למכבי דלית אל כרמל.

 

במועדון של צחי אילוז סיימו את תקופת ההכנה בראש מורם ובתחושה שאפשר העונה לעשות דברים יפים חרף הסגל הצעיר. המטרה הברורה שלהם היא עדיין רק לשרוד בליגה אבל במועדון של פחימה ישנה תקווה שאפשר להשיג אף יותר מכך.

מאמן הקבוצה, צחי אילוז, התייחס להכנות: "ההכנות לנהריה לא התחילו השבוע אלא מזמן. אני שמח שהצלחנו לשמור על מירב הסגל שהתחיל את תקופת ההכנה. אנחנו מאד מגובשים, השחקנים עבדו בצורה רצינית והשקיעו המון בזמן הזה. אנחנו לא מוכנים במאה אחוז כי אנחנו מכוונים לכך שנתחבר ככל שהזמן יעבור. אולגה היא קבוצה חדשה עם 16 שחקנים חדשים שיצטרפו והדבר הכי חשוב במצב כזה זה החיבור והגיבוש בין השחקנים, לשם כיוונתי. אני שמח שלפחות בנושא הזה הצלחתי לשמור כמו שצריך. השלד נשמר בקיץ. פתחנו ברגל ימין בגביע, זה היה חשוב לביטחון ובמיוחד לקבוצה צעירה כזאת לקראת ההמשך".

 

צחי אילוז, אצלנו בבית יהיה קשה לכל הקבוצות (יח"צ)

 

מה אתה לוקח מהניצחון בגביע ?

"אני לוקח את החצי הראשון, עישנו עבודה מאד יפה בו, הגענו להרבה מצבים והיינו מאד מאורגנים מבחינה הגנתית. מבינה התקפית השילובים עבדו בצורה טובה, הגענו למצבים ועם קצת יותר ריכוז יכולנו לסיים את המשחק בחצי הראשון. כמו כן אני לוקח גם את כל הנושא של ה-ביחד, בפנדלים ובהארכה היינו מלוכדים ומגובשים. אני מקווה שהדברים האלה ילכו וישתפרו. הניצחון היה חשוב לנו, זה נתן לנו הרגשה טובה לקראת נהריה. הליגה זה הלחם והחמאה ועם כל הכבוד לגביע כולם פה יודעים שהמטרה היא רק הליגה ואני מקווה שנפתח ברגל ימין".

 

מה אתה יודע על נהריה?

"נהריה זאת קבוצה מאד צעירה, בסגנון שלנו. מאד עקשנית שמשחקת סגור ויוצאת למתפרצות. זה מה שהצלחתי להבין ממשחקי ההכנה שלהם, הם ברמה שלנו ובעתיד נלחם איתה על אותם מקומות. אני מקווה שננצח והשחקנים שלי ימשיכו את העבודה הטובה שהם עושים בחודשיים האחרונים. המשחק מול נהריה יהיה אצלנו בבית ואנחנו שמים דגש על זה כי אנחנו רוצים לשמור עליו. אצלנו בבית יהיה קשה לכל הקבוצות".

 

מהצד השני תגיע למשחק נהריה והמאמן שלה מיכה מלכה סיפר :" אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, אין אף שחקן מאשתקד שנשאר פה. הרבה חבר'ה צעירים, הגעתי לפה לפני שלושה שבועות אבל בסה"כ אנחנו עובדים מאד קשה ומאד  רוצים להיות קבוצה טובה בליגה. רוב השחקנים שלנו בני 19-21 , אני מאד מקווה שבהמשך נוכל לצרף אלינו עוד 3-4 שחקנים ותיקים יותר".

 

מה תצטרכו לשפר?

"אם נעשה משחק כמו נגד דליה אני אהיה מרוצה כי המשחק הזה היה בידיים שלנו, טעויות שיפוט מנעו מאיתנו ניצחון. עשינו משחק טוב, יצאתי מרוצה מהמשחק הזה. אולגה זאת קבוצה חזקה מאד בבית שלה, אני מודע ליכולות שלהם. נעשה הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות משם. בכדורגל אין הפתעות , מי שיעבוד קשה וישמע להוראות יצליח במשימה".

 

איזה סוג של משחק נראה לדעתך?

"זה משחק ראשון, אולגה בבית תרצה כמובן לנצח. אני נערך בהתאם, אני לא יודע אם הלחץ עליהם במשחק הזה אבל ברור שבבית שלהם יהיה לנו קשה. אני מאמין, כמו בשבת שכולם נתנו את הנשמה, שעם עמידה טקטית נכונה יהיה בסדר. לאולגה יש חלק קדמי מאד חזק והיא קבוצה די מאוזנת, התכוננו היטב, אני מאמין שלא נפסיד את המשחק הזה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהבים אתכם באים כולם לעודד ולדחוףףף (אש בגיבעה 18-09-2014, 15:16)
  2. נהנתי בכרמיאל תמשיכו ככה (שגיא 18-09-2014, 15:25)
    בבית אצלנו אי אפשר יהיה לעצור אתכם בהצלחה
  3. לא הבנתי (מתעניין 18-09-2014, 17:27)
    אולגה שמחים שהצליחו לשמור על השלד משנה שעברה או שאולגה צירפו 16 שחקנים חדשים?
  4. נרגילות ובחורות בושה וחרפה כנסו (שחקן 18-09-2014, 18:41)
    אימונים בושה מאמן בושה מאשר לשחקנים לעשן נרגילות ולהביא בחורות במחנה אימון עאלק (מחנה בושה ) מאמן שלא יגיע בחיים לכלום בושהההההה
  5. יודעים מי אתה כנס חזרה לחור שלך (״שחקן מתוסכל ״ 19-09-2014, 21:34)
    ותפסיק להמציא דברים אז מה אם לא רצו אותך בקבוצה
  6. היה מחנה אימון מצויין !!תאכל את הלב (שחקן בקבוצה 19-09-2014, 21:36)
    כמה אתה בן אדם קטן שממציא דברים תתבייש
  7. לא רוצים אותך אז אתה מלכלך כל הזמן (השוער המתוסכל (ללא ידיים) 19-09-2014, 21:42)
    בסוף תהיה גם אפסנאי ....
  8. אולגה אימפריה כנסו (אלירן 19-09-2014, 21:44)
    לא להאמין שיש לנו קבוצה שכיף לראות
  9. צחי אילוז -קוסם- (פרשן 19-09-2014, 21:50)
    ראיתי את הקבוצה בכרמיאל ושמעתי מה התקציב של הקבוצה אני פשוט מוריד את הכובע , מעניין מה יהיה בהמשך איתם
  10. צחי אילוז הקוסם היזדקקת לחסדים של השופט כנס (אבי 19-09-2014, 23:18)
    קוסם עאלק אם לא השופט אתה לא מנצח את הקבוצה הכי חלשה בליגה אוליי אתה השפן שהקוסם מוציא !!!