"אין משחק קל, כל הקבוצות חזקות מאד"

סוהייב פריג', קשרה של מ.ס. כפר קאסם בראיון אישי מספר לנו על המשחק האחרון מול אזור. על ויקטור גניש המאמן, על הליגה וכמובן מה השאיפות של כפר קאסם העונה: "להיות בצמרת ובע"ה לעלות ליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-09-2014
  • 12:08

סוהייב פריג', רק בן 24, אבל משחק כבר מספר שנים בליגה א' ונחשב לאחד הוותיקים בליגה. פריג' גדל במחלקת הנוער של מכבי פ"ת והיה שותף לסגל של הבוגרת, שיחק במכבי יפו, בבני לוד מהלאומית, ועכשיו עונה שנייה בכפר קאסם. סוהייב משחק העונה בקישור ובמשחק האחרון מול הפועל אזור הוא היה מהמצטיינים על המגרש, ואומר בצניעות: "כולם היו מצויינים מול אזור, זה היה ניצחון קבוצתי. לא חושב ששחקן זה או אחר היה מצטיין, הקבוצה ניצחה"

לגבי פתיחת העונה, סוהייב טוען: "אין משחק קל בליגה הזאת. הליגה מאד קשה. צריך לעבוד קשה מאד באימונים כדי לנצח משחק. כולם ראו ששיחקנו נגד נס ציונה בגביע, ניצחנו אותם, ושבוע לאחר מכן בליגה היה משחק חדש וקשה יותר ושונה מאד, והפסדנו אותו. הליגה מאד חזקה, וכל משחק צריך לבוא מרוכזים ומוכנים לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר כדי לחזור עם ניצחון".

 

סוהייב פריג', "אין משחק קל. כל הקבוצות חזקות מאד" (צילום: ארז נעמן)

 

ביום שלישי ניצחתם את אזור, היית מצויין. והיית מאד פעיל במשחק הזה: "במשחק נגד אזור לקחתי על עצמי הרבה אחריות. הגעתי מאד מרוכז למשחק הזה. היה לי מאד חשוב לנצח אותו. אזור קבוצה טובה מאד אבל אנחנו הגענו מוכנים למשחק ואני שמח מאד שניצחנו אותו. אני מקווה שנמשך לשחק ככה גם נגד שיכון המזרח".

 

מה אתה חושב צפוי במשחק מול השיכון השבוע? "כל משחק קשה מאד בליגה. בייחוד משחק חוץ. נבוא לשיכון נשחק כמו גברים ואני בטוח שנחזור מרוצים מהמשחק עם שלוש נקודות".

 

מה המטרות של כפר קאסם העונה? "המועדון תמיד שואף להיות בצמרת הגבוהה. להילחם על מקום בפלייאוף, ומי יודע אולי בע"ה נפתיע- ונעלה ליגה".

 

איזה קבוצות חזקות יש בליגה? ממי אתה חושש? "אני לא חושש מאף קבוצה. אומנם יש הרבה קבוצות חזקות בליגה. ואני לא חושב שיש קבוצות חלשות. מבחינתי כל משחק אני מגיע מול הקבוצה הטובה ביותר".

 

מה אתה חושב על המאמן שלך, ויקטור גניש? "גניש הוא קודם כל בחור טוב, בחור נשמה טובה, איכפת לו מהשחקנים ועושה כבוד והכי חשוב משרה ביטחון לשחקנים. התאמנתי אצל הרבה מאמנים, וויקטור גניש הוא מהיותר טובים שאימנו אותי".

 

מילה לסיום: "חג שמח לכלום. ושיהיה לנו בהצלחה במשחק שנהיה מבסוטים בחג"

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן אוהבים אותך ביפו (יפואי 28-09-2014, 13:52)
  2. שחקן טוב ואחלה בנאדם בהצלחה (אוהדים הכפר 28-09-2014, 14:01)
  3. קבוצה מאוד טובה כפר קסם (ר.א 28-09-2014, 16:15)
    אבל השיכון צריכה לעבור אותם בלי בעיות במיוחד בבית .בהצלחה לכולם במיוחד לשיכון תעשו לנו נחת לפני כיפור אני סומך על כהן צדק יעשה סדר במישחק ילה שיכוניה בהצלחה(:
  4. רק אנחנו ננצח אותם (שיכון המזרח 28-09-2014, 17:02)
  5. רק ניצחון (שיכוניה 28-09-2014, 20:18)
  6. לפני שנתיים (אוהד 28-09-2014, 20:22)
    נתנו לנו בראש במבחנים כפר קסם .עכשיו צריך להחזיר להם על הנצחון ההוא ילה שיכוניה רק ניצחון בהצלחה
  7. אוהד (כפר קאסם 28-09-2014, 22:00)
    שיכון אל תשכחו את הנצחון והעלייה אני בתור אוהד של כפר קאסם שמעו את זה בשלישי באים לחזור עם 3 נקודות לא תעשה נקמה ממשחק המבחנים והעלייה הלאא כפר קאסם
  8. שיכונייה מלחמה (שיכונייה 29-09-2014, 20:49)
    יאללה שיכונייה המשחק ביום שלישי אוהדים להגיע אש בעיניים