חתימה טובה ליפו: יפו הביסה 0-3 את בית"ר כפ"ס

מכבי יפו חתמה את השנה עם ניצחון על בית"ר כפ"ס. שלושה שערים נכבשו לרשתו של אסף רז. אסף לוי עם צמד שערים מדהימים, ואדיר חליפה סגר את תוצאת המשחק. כמו כן, שי ביטון הורחק באדום. עידו שוקרון ואלון וייסברג הופנו בסיום המשחק לצילום בביה"ח עקב פציעה

  • על ידי: אביחי חיים
  • 30-09-2014
  • 21:53

מכבי יפו אירחה בצהרי היום (בשל אילוצי יום הכיפורים) את בית"ר כפ"ס למשחק סופר מרתק שתמיד כאשר שתי הקבוצות הללו נפגשות, שמח על כר הדשא. תוסיפו לכך את הפיקנטיות, אסף רז פוגש את האקסית מכבי יפו במגרשה הביתי, סירוטקין מול צחי טייאר ואוהדי יפו ביציעים ותקבלו משחק עם ציפיות רבות שאת האמת, אף פעם לא מאכזב בעיקר לא ברגעי המאני טיים של העונה שעוד נכונו לנו. כ-200 צופים "ברחו" מהעבודה על מנת לצפות במשחק בשכונת התקווה. 

 

אוהדי יפו, למרות השעה הלא נוחה יצרו אווירה ביתית. (אביחי חיים)

 

הפתיחה הייתה די מהירה. לא מעט שחקנים צעירים שיחקו היום על כר הדשא וראו זאת בקצב הנעת הכדור המהירה על המגרש. כ-6 דקות מהפתיחה, כפר סבא מאבדת את עידו שוקרון שנפגע מאדיר חליפה. סירוטקין כועס על הכניסה, אך נענה בהתעלמות מפני שופט המשחק. כמה דקות לאחר מכן, טל מעבי מצא מהאגף את ראשו של אדיר חליפה פנוי לגמרי בתוך הרחבה, אך האחרון נוגח לקורה הימנית. המשחק בקצב מהיר. יפו מניעה טוב את הכדור ונראה שהעבודה באימונים של צחי טייאר, עושה את שלה על כר הדשא. כפ"ס מתקשה לשחק את המשחק הרגיל שלה.   

 

עידו שוקרון, פציעה לא פשוטה. (אביחי חיים)

 

בדקה ה-25 ניסים אליהו בוחן לראשונה את אסף רז שעומד במבחן. יפו בדקות הללו הרבה יותר מסוכנת ורוצה לכבוש את השער הראשוון. בדקה ה-35 שי ביטון מורחק באדום בגלל זרק כמה מילים לא נאותות לעבר שופט המשחק: "הבאת את השריקות מהבית", לאחר גלישה מסוכנת של קרופניק שלא זכתה לשריקה מפי השופט. המשחק התחמם והפך להיות מסוכן לשתי הקבוצות. השופט לא שלט במשחק, ונתן לשחקני הקבוצות "להרביץ" חופשי מה שגרם פעמים רבות לעבירות מסוכנות שסיכנו את השחקנים. 

 

שי ביטון, יורד מהמגרש ומשאיר את כפ"ס ב-10 שחקנים. (אביחי חיים)  

 

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, יפו מצאה את הרשת. פעולה נהדרת של אסף לוי מהאגף הימני, שלח טיל אדיר לרשת העליונה השמאלית של אסף רז ומשם הכל ידוע. יפו עולה לראשונה על לוח התוצאות לעיני הקהל הביתי. לקראת סיום המחצית, אסף לוי השלים צמד נפלא עם עוד טיל לשער של אסף רז, והכדור נעצר רק ברשת. יפו חוגגת פעמיים, ואסף לוי שיחד עם ניסים אליהו, ניקו, ואף אלון וייסברג נותנים את הנשמה על כר הדשא וראו זאת היום. כפ"ס ירדה לחדרי ההלבשה די בהלם, כאשר שוקרון יושב על הספסל עם צידנית קרח. סירוטקין ניסה להרים את המצב רוח, ביקש יותר לחימה, יותר הקרבה ובעיקר יותר. למרות זאת, זה לא היה היום של בית"ר כפ"ס. 

 

אסף לוי חוגג פעמיים, מול אסף רז. (אביחי חיים)

 

המחצית השנייה לא עלתה לרמת כדורגל גבוהה. סירוטקין עוד ניסה יחד עם שחקניו לנסות ולתקוף את הגנת יפו בראשותם של גיל קין ליאוניד קרופניק וגם שוערה של יפו, גל טובלי, שצובר יותר ביטחון על קו השער, שהייתה מוכנה היום עשתה עבודה נפלאה לאורך כל המשחק. הוצאתו של אלעד כהן בישרה על סיפור המשחק כולו. יפו המשיכה לתקוף בדקות האחרונות של המשחק. בדקה ה-85 אדיר חליפה התרומם לנגיחה מהרמה טובה של אלכס באסוק (מחליף) אך לא הצליח להכניע את אסף רז. בפעם השנייה, זה כבר הלך טוב יותר.

 

אלעד כהן בחוץ, סירוטקין וויתר על המשחק. (אביחי חיים)

 

אסף רז, לא יכול היה לעשות דבר מול שחקני יפו. (אביחי חיים)

 

חור בהגנת כפ"ס, משאיר את חליפה לבדו מול אסף רז אשר כובש בקלילות את השלישי של יפו ואת השני ברציפות העונה. כמו כן, לקראת סיום המשחק אלון וייסברג יפו טועמת לראשונה את טעם הניצחון, לאחר שתי תוצאות תיקו במחזורים הקודמים.  כפ"ס לאחר שפתחה את העונה עם ניצחון, סופגת היום הפסד ראשון אך הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה זמן לתקן.      

 

אדיר חליפה חוגג את השלישי של יפו. (אביחי חיים)

 

גם מים צריך. (אביחי חיים)

 

צחי טייאר, ניהל את המשחק מצוין. (אביחי חיים)

 

סירוטקין בא בטענות לקוון המשחק. (אביחי חיים)

 

הספסל של כפ"ס, לא התאוששו מההרחקה. (אביחי חיים)

 

סויסה ואלברט, מחויכים לפני המשחק. אחרי? קצת פחות. (אביחי חיים)

 

אסף לוי, מצטיין המשחק. (אביחי חיים)

 

טובלי, ממשיך לצבור ביטחון. (אביחי חיים)

 

אוהדי יפו, מודים על הניצחון הראשון העונה. (אביחי חיים)

 

משחררים את השרירים. (אביחי חיים)

 

תמונת ניצחון. (אביחי חיים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פששש כמה קהל אלפים! (אזוריה 30-09-2014, 22:22)
    באזור היום היו יותר , מה אתם כל פעם אומרים יפו קהל גדול?
  2. יפו בתקציב של 1.5מליון שקל לא כוחות (ביג דיל 30-09-2014, 22:34)
  3. אם יפו יחתימו עוד חלוץ ברמה גבוהה הם יכולים להתמודד על העלייה (רק התקפי...רק לאומית ! 30-09-2014, 22:47)
  4. אזוריה (המעניש 30-09-2014, 23:02)
    תגיד, איפה זה בכלל אזור ?
  5. מה אתם מבלבלים בשכל (יפואיקו 30-09-2014, 23:22)
    יפו עם תקציב בינוני של אמצע טבלה העונה, ולהביא 300 צופים למשחק בשעה הזאת זה מכובד. לאוהדי אזור אין עבודה אז לא פייר...
  6. כל התכלית שלכם אזור, זה להזיק לנו (יפואי 30-09-2014, 23:52)
    יש אצלנו תמימות דעים שהגיע הזמן לשים את הסכסוך הזה מאחור, אבל כמו אבו מאזן, אין פה פרטנר לשלום. אתם לא רואים כלום מול העיניים חוץ מלנסות להזיק לנו.
  7. אוהבים אותכם יפו (אוהד מרמורקי 01-10-2014, 06:16)
    בהצלחה לכם אחים יקרים וגמר חתימה טובה. יש לכם קבוצה טובה ולוחמת שהלוואי ותסיים במקום הראוי לה ותעלה עמנו לליגת העל . אך עם כל הלחימה וההקרבה צריך לדאוג לעצמכם ולשחקני היריב כי זה המקצוע שלכם וצריך לדעת לשים את הגבול ולהבדיל בין משחק חזק למשחק נוקשה .
  8. יפו (רוברטו 01-10-2014, 08:51)
    שנתיים רצוף יפו מנצחת את כפ"ס בליגה גם בבית וגם בחוץ אבל במאני טיים בפלייאוף שנתיים רצוף מפסידה לה בבית וגם השנה זה יקרה אם כפ"ס תהיה בפלייאוף, אני מאמין שלא כי הקבוצה נחלשה מאוד.
  9. אולי צריך לחזור לשחק בחולון כי שם הגיעו כפול אנשים (הקהל של יפו לא אוהב את שכונת התקווה ??? 01-10-2014, 09:12)
  10. אילן כנס (הזדמנות פז 01-10-2014, 09:42)
    העונה היא מיוחדת, יש בסיס מעולה שיכול לעלות. צחי הוכיח שהוא לא פרייאר. תן לו להחתים עד למשחק הבא שחקן או שניים בעמדה שהוא יבחר
  11. זה שופט זה? ( יועד 01-10-2014, 11:42)
    הגיע הזמן לשלוח למשחקי ליגה א בעיקר בדרום שופטים טןבים ולא שופטים של ליגה ג כמו זה ששפט אתמול במשחק הזה
  12. אזוריה (הדוקטור 01-10-2014, 14:50)
    כמה קהל הבאתם ? יש לכם 50 אוהדים ? ולסיום איפה זה בכלל אזור ? יטוקמק
  13. בואו רגע קהל יקר... (אדום אדום 01-10-2014, 17:40)
    בליגת הפח הזאת אנחנו היחידים שמעל כולם תבינו רק אנחנו נעלה!!!! מי זה אנחנו אה??? מרמורקים !!!