"לא רוצה להתפשר, גם במחיר של לא לשחק העונה"

יקיר קרטה אחד מהשוערים הבכירים בליגה, מצא את עצמו העונה ללא קבוצה לאחר שהיה שוער במרמורק, הרצליה, אולגה: "לא מתרגש מהמצב, ושתגיע קבוצה עם הצעה טובה ועם כיוון נכון אז אני ילך".

  • על ידי: אביחי חיים
  • 23-10-2014
  • 16:04

יקיר קרטה, הינו אחד מהשוערים הטובים בליגות הנמוכות. הוא הציב לעצמו מטרה לעלות שלב ולהתקדם לליגה הלאומית, אך הוא לקח סיכון בכך שהקבוצות בליגה א' ימצאו שוער במקומו וזה מה שקרה. נכון להיום, קרטה קיבל מספר הצעות מכמה קבוצות בליגה, אך זה עדיין לא זה: "מספר קבוצות מליגה א' פנו אליי, פשוט ההצעה לא הייתה מספיק טובה/רצינית".

 

יקיר קרטה, מחכה להצעה הנכונה. (ארנון לוי)

 

סיכון גדול לקחת השנה. כמו כן, שחקנים עם ניסיון לא מוצאים את מקומם בקבוצות השנה מדוע?

"שמע, אני אחד השוערים הותיקים בליגה עם נסיון רב. אני יודע שלקחתי צ'אנס  לוותר על הצעות ולצערי כל הקבוצות מילאו את מכסת השוערים ונשארתי ללא קבוצה. זה חלק מהריזיקה שלקחתי. גם שחקנים אחרים ותיקים לא מוצאים את מקומם. אני לא יודע לתת תשובה חד משמעית, אבל זה בגלל שהם מיצו את הליגות הנמוכות ולא קיבלו הצעות גבוהות. ידוע שותיקים מעדיפים לרדת למטה, ולקבל משכורת יותר גבוהה לא אני. היום אני בשל ולא רוצה להתפשר גם במחיר של לא לשחק העונה".

 

העונה מתקדמת, אתה מאמין שתחזור למגרשים השנה?

"אני מקווה שתגיע הצעה ממישהו, שיתן לי צאנס ויאמין בי. אני לא מתרגש מהמצב, ושתגיע קבוצה עם הצעה טובה ועם כיוון נכון אז אני ילך. אני אוטוטו בן  26 , שייחקתי במרמורק, הפועל הרצליה וגבעת אולגה. בהפועל מרמורק זכיתי להיות שוער העונה, בהפועל הרצליה הובלתי את הקבוצה לפלייאוף עליון וכמעט הגענו לגמר, ובאולגה עזרתי לקבוצה לשרוד ולנצח 2 דרבים כך שיש לי קבלות ואני פשוט מחכה להצעה הנכונה שבטוח שהיא תגיע".

הוסף תגובה
תגובות
  1. תפרוש לקראטה (חחחחחח 23-10-2014, 16:20)