"אום אל פאחם לא תתפרק"

כך הצהיר יו"ר מכבי אום אל פאחם בריש גלי לגבי השמועות על פירוקה של הקבוצה. "יש ספונסר מבאקה אל גרביה, בעל עיתון בעיר שמעוניין לרכוש את הקבוצה, ברגע שזה יקרה אצא סופית מחיי הכדורגל"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 13-10-2014
  • 17:32

אולי אנו עדים לתפנית בעלילה בנוגע לעתידה של מכבי אום אל פאחם. בימים האחרונים היה נראה שאום אל פאחם בדרך לפירוק ולא נמצא שום פיתרון. בשעות האחרונות, אנשי אום אל פאחם מצאו "ספונסר", בעלי עיתון מבאקה אל גרביה שמעוניים לקנות את המועדון מידיו של היו"ר הנוכחי, אבו רג'ה. "אום אל פאחם לא תתפרק", מדגיש. "נכון שזה קשה ואף מכביד עליי מאוד קשיה של הקבוצה, אך אני בטוח שנמצא פיתרון על מנת שאום אל פאחם תמשיך בליגה א' צפון".

 

יו"ר מכבי אום אל פאחם, אבו רג'ה, יצליח להציל את הקבוצה לפני פירוק? (באדיבות ONE)

 

מחמוד אבו רג'ה, חשף לאתר גולר 1 שבימים אלו מתבצעות בדיקות בנוגע לרכישת הקבוצה. "איש עסקים ובעל עיתון מכובד מאוד בבאקה אל גרביה, מעוניין לרכוש את הקבוצה. אנחנו יודעים שיש לקבוצה חובות גדולים בסך מיליון ש"ח, מה שמעט מקשה על ביצוע העסקה אך זה נראה רציני מאוד. קשה לי לסחוב את העגלה לבד, אנשי אום אל פאחם לא רוצים שהקבוצה תפורק ועושים ככל שניתן אני מקווה שנצליח להשאיר את מכבי אום אל פאחם על מפת הכדורגל בליגה א'".   

הוסף תגובה
תגובות
  1. אום אל פאחם התפרקה מזמן...הפועל,מכבי,אל האלי...הכל התפרק (נו באמת 13-10-2014, 17:39)