ליאור סילוק: "המטרה? להישאר בליגה"

ברמת השרון מנסים לחשוב איך לצאת מהסחף השלילי שכולל ארבעה הפסדים רצופים. המנכ''ל ליאור סילוק אומר:" חסר לנו ניסיון כי יש לנו קבוצה יותר מדי צעירה".

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 21-10-2014
  • 12:16

מנכ''ל הפועל רמת השרון, ליאור סילוק, לא ציפה שהקבוצה שלו תפתח את העונה שלה בליגה הלאומית בצורה כזאת. השחקנים עד כה לא הביאו את היכולת הצפויה מהם וגם סך הנקודות אשר עומד על 6 בלבד מעמיד את הקבוצה בסכנת ירידה וכמו שזה נראה כרגע היא תיאבק על מקומה בליגה. למרות זאת, במועדון לא נלחצים ואחרי שצירפו את שבחון לפני שבועיים , צורף השבוע גם מיכאל זנדברג כאשר עוד חלוץ זר על הכוונת.

רמת השרון סוחבת עימה ארבעה הפסדים ועם המטען הזה היא תארח בשישי את הרצלייה במחזור השביעי. האם היא תצא לדרך חדשה? ליאור סילוק מנסה להסביר:"  קודם כל מבחינה מקצועית המצב לא הכי טוב אבל מהרגע הראשון של העונה ידענו שתהיה עונה קשה, ידענו שנלך לעונה פיננסית. כאשר קיבלנו את הקבוצה בתחילת הליגה היו לה חובות ויש לנו היום תקציב מינימום וידענו שזה לא יהיה קל. אני מאמין במאמן שלנו, בחיים שאבו, ובשחקנים שיש לנו סגל צעיר וטוב. העברתי עכשיו את מיכאל זנדברג בבקרה ויוסי שבחון עבר גם כן בשבוע שעבר, לאט לאט נתגבש מבחינה מקצועית ונעמוד במטרות".

 

ומה הן?

" יש לנו מטרות גם מבחינה כלכלית, שהקבוצה לא תהיה חייבת שקל לאף גורם, שחקנים, ספקים וכדומה. מבחינה מקצועית אני מאמין שנעמוד במטרה שלנו שהיא להישאר בליגה".

 

ליאור סילוק, "בליגה הלאומית הכל יכול להיות" (צילום: יח"צ)

 

אתה חושב שיכולתם להיות היום עם יותר נקודות?

"אני חושב שכן, לא ברור מה קרה לנו מול לוד בדקה האחרונה, אזובל היה קרוב לנצח את המשחק ובשניה האחרונה ספגנו שער לא מחויב. היה לנו גם משחק עם בית"ר תל אביב בבית שהפסדנו 1-0, היינו צריכים להיות היום עם עוד 3 נקודות אבל אני מאמין שנביא את זה במקומות אחרים".

 

מה לא עובד אצלכם?

"חסר לנו ניסיון כי יש לנו קבוצה יותר מדי צעירה, עכשיו אולי דברים יראו טוב יותר עם הצירוף של זנדברג. אנחנו מחפשים עוד חיזוק לחוד, אולי מישהו זר זה יהיה, יש כמה על הכוונת ואני מקווה שנשתפר".

 

איך אתה מתרשם מהעבודה של חים שאבו?

"הוא מאמן מצוין שלא מתאים לליגה הזאת, לא קל לאמן היום ברמה''ש עם תקציב נמוך ושחקנים רבים שעלו מהנוער, זה לא הקבוצה האידיאלית שחיים רצה לאמן מבחינה מקצועית אבל אני מאמין שהוא השנה יביא השפעה על השחקנים. חיים בתוך שנה- שנתיים יאמן בליגת העל".

 

מול טבריה ספגתם הפסד רביעי ברציפות. משבר?

"יש בעיה כרגע אין ספק בכך. למרות זאת, בטבריה לא לקחנו הפסד בחשבון, בחצי הראשון היינו אמורים לכבוש לפחות פעמיים ונענשנו בחצי השני בעקבות כך. ספגנו שער מהגבהה שפגעה במגן וחדרה לרשת  מכלום, שחקנים צעירים שמקבלים גול אז הביטחון יורד להם"

הרצליה  מחכם לכם ביום שישי .

"אני מאמין שנגד הרצלייה אנחנו נשתפר בעמדות שלא היינו טובים בהם במשחקים האחרונים, יש לנו 4 הפסדים רצופים ונקווה לעצור את הסחף. יהיה לא פשוט אבל הרצליה תגיע לבית שלנו אז אנחנו אמורים לנצח כל קבוצה אצלנו. גם לוד עם תקציב עתק באו אלינו עם כוכבים וכולם ראו שהם היו צריכים את עזרתנו בשביל לנצח".

 

יש חשש שתסתבכו בתחתית ותיאבקו על הירידה עד לסיום?

"בליגה הלאומית הכל יכול להיות. הליגה תהיה צפופה ושוויונית, אבל אני מקווה שלא ניאבק בתחתית כל העונה ושנבטיח הישארות הרבה לפני סיום העונה הסדירה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. כבר אמרו וצדקו "הקבוצה המיותרת בליגה" (יוחאי 21-10-2014, 12:23)
  2. תרשמו רמת השרון פלייאוף עליון (אוהד 21-10-2014, 13:51)
  3. חוסר מזל וחלוץ טוב המצב יהיה הרבה יותר טוב (יוני 21-10-2014, 14:18)
  4. כנסו (רמת שרוני 21-10-2014, 15:29)
    נגד ביתר תל אביב הינו צריכים לקבל 6 . חיים מאמן מצוין שיגיע רחוק