איפה הכסף?

שחקני אסי גלבוע, לא קיבלו משכורת מהעשירי לחודש. גיא צרפתי ועמי גילברט מנסים מהסביר

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 26-10-2014
  • 21:05

 אסי גלבוע נחה בסוף השבוע ולא שיחקה את מחזור הליגה שלה בעקבות שהותה של כרמיאל צפת בגביע החובבים של אופ''א. משחק ההשלמה יערך ברביעי הבא ועוד לפני כן תארח אסי את נהריה למשחק במסגרת המחזור השביעי של ליגה א' צפון. השחקנים של ברוך ממן יגיעו למשחק אחרי הפסד ביתי ואחרי סאגת משכורות לא קטנה שעדיין לא נפתרה. חלק מהשחקנים התרעמו השבוע על הסחבת בשכר ובנוסף גם הקבוצה הובסה 5-0 לבית שאן במשחק אימון, אם תרצו אולי יש קשר בין הדברים? בכל אופן שחקן הקבוצה בארבע העונות האחרונות, עמי גלברט, התייחס לסאגה:" באופן אישי אני הייתי באילת בספורטיאדה בסוף השבוע. בכל מקרה, בכל מועדון יש איחורים מדי פעם ואולי עכשיו זה גם הגיע אלינו. אני שנה רביעית פה וגם אם יש כזה מקרה עכשיו אז אני רגוע כי יש לנו הנהלה שדואגת לכל הדברים האלה, אני שקט".

 

לאור הוותק שלך פה אולי מצפים ממך להרגיע את החדשים?

" אני לא זה שצריך להרגיע אותם, מי שיש לו שאלה צריך לברר תשובה מההנהלה. השחקנים צריכם לבוא לשחק כדורגל ולהתאמן. התפקיד הניהולי והכספי צריך לבוא מההנהלה ואנחנו עושים את שלנו, אנחנו נשבור את הראש על הכדורגל".

 

שחקני אסי גלבוע בזמנים טובים יותר....(ירון כהן)

 

 

ניסית לדבר עם ארז שטיין?

"היתי פחות מעורב במה שקרה אבל אני יודע שארז עושה מאמצים גדולים לתת משכורות בזמן. גם אשתקד זה היה כך, אין לי תלונות כלפי המועדון הזה בשום דבר. גם אם יש איחורים בשכר של כמה ימים אז זה לא משהו שצריך להדאיג אותנו במיוחד מועדון כמו אסי, שזה אחד המקומות הכי מסודרים בליגה א' אם לא הכי מסודר ושחקנים יכולים להעיד על כך. לא קרה שום דבר בגלל איחור כזה או אחר".

 

מה יהיה עם היכולת?

" בתקופה האחרונה זה נראה לא טוב כי אנחנו לא משחקים טוב .יש תקופות שדברים פחות הולכים טוב, לקחנו נקודות בתחילת העונה למרות שלא שיחקנו כדורגל יותר מדי טוב. ציפינו ליותר, הגענו למגרשים שקים, קבוצות הסתגרו מולנו והלך לנו קשה. נגד קרית אתא הפסדנו בבית כי הם שיחקו כדורגל טוב והפסדנו בצדק. הפסדנו לקבוצה מצוינת אבל שוב, יש לנו שחקנים חדשים שהצטרפו. יש פה קבוצה טובה ,  זה רק זמן עד שנתחבר ונציג כדורגל טוב ונשתפר. אני מקווה שנצא לדרך חדשה מול נהריה. זאת קבוצה שעושה תוצאות טובות וגם קבוצה שמקשה ומשחקת כדורגל טוב , אני מקווה שנחזור עם הנקודות".

 

גיא צרפתי סיכם:" בעיקרון לא קיבלנו משכורת ראשונה עדיין, היינו אמורים לקבל בעשירי לחודש ואמרו לנו שיש איחור קליל וביקשנו מאיתנו להמתין עד להיום. עד כה אין חדש, יש הרבה שחקנים שזה השכר היחיד שלהם שהם מחכים לו מהפגרה. זה מקשה עלינו , אני דיברתי עם ארז היום והבנתי שיש חוסר של תזרים כספי במועצה והם עובדים מאד קשה כדי לארגן את הכסף הזה. עושים מאמצים לשלם לנו בהקדם".

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאז שעלינו אתם קבוצה חלשה (עפולה 26-10-2014, 21:36)
  2. שהאוהדים שלכם יקנו את הקבוצה. חחחחח (עפולאי 26-10-2014, 21:55)
  3. ליגה ב (בית שאן 26-10-2014, 22:16)
  4. לארז שטיין היקר תתעסק בפוליטיקה לך לדני עטר ושים מפתחות (גלבועי בדם 27-10-2014, 05:56)
    מה לך ולכדורגל ? אם עם תקציב כזה נמוך אתה לא מצליח לנהל קבוצה אז איך אתה רוצה להיות ראש מועצה ? חלם בגלבוע .
  5. ביזיון (אנונימי 27-10-2014, 11:41)
    עצוב שבצורה הזאת פותחים עונה. אין על מי לסמוך בקבוצה הזאת. יש שחקנים עם התחייבויות וזו הלנת שכר לכל דבר.