הפועל רובי שפירא חיפה : "מגנים ומוקיעים התנהגות אלימה"

לאחר התקרית האלימה שפורסמה אמש כאן באתר, עמותת האוהדים 'עיר הפועלים' הוציאה הודעה רישמית בדף הפייסבוק שלה : "אנו בעמותת עיר הפועלים המנהלת את קבוצת הכדורגל הפועל רובי שפירא חיפה, לוקחים אחריות, מוקיעים ומגנים כל התנהגות אלימה"

  • על ידי: אדיר נמרוד כץ
  • 29-10-2014
  • 16:24
אמש דווח כאן באתר, על התנהגות מבישה מצד שתי הקבוצות ששיחקו במחזור השני של ליגה ג שומרון, במשחק בו אירחה הפועל רובי שפירא חיפה את הפועל טירת כרמל.
 
ידוע שבכדורגל יש אמוציות וריבים, אך מה שהיה אתמול היה חציית קו אדום. קללות ומכות שלא הובילה לשום מקום מלבד שם רע לשתי הקבוצות. עמותת האוהדים 'עיר הפועלים' או בשמה הפועל רובי שפירא חיפה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הבהרה רשמית של העמותה בנוגע לאירועי המשחק אמש מול הפועל טירת כרמל, אתמול, במהלך המחצית השנייה של המשחק ובעיקר בסיומו התפתחה קטטה המונית בין שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות. במהלך הקטטה נרשמו תקריות מכוערות של אלימות פיזית ומילולית שאסור שיקרו במגרש הכדורגל או מחוצה לו. האשמה לתקרית מוטלת גם עלינו. כחלק מהחוזה, סגל השחקנים והצוות חתומים על סעיף מיוחד של קוד אתי התנהגותי אליו הם מחויבים. כאמור, אין לתקריות מהסוג הזה מקום בקבוצתנו, זוהי אינה דרכנו.

אנו בעמותת עיר הפועלים המנהלת את קבוצת הכדורגל הפועל רובי שפירא חיפה, לוקחים אחריות, מוקיעים ומגנים כל התנהגות אלימה. אנו מתחייבים לעשות בדק בית בתוכנו ולטפל בתקרית החמורה בדרך הראויה ביותר".

 

יש גם קצת דברים טובים מהמשחק אמש, שחקנה של רובי עוזר להוציא שחקן פצוע של טירת כרמל. (אדיר נמרוד כץ)

 

לפי כך, נראה שבקבוצה עשו הרבה חושבים, הבינו את הטעות ואכן מנסים לתקנה על מנת שמקרים כאלו לא יחזרו על עצמן שוב כיאה לקבוצה שדוגלת בערכיו של רובי שפירא ז"ל. כבר ביום שישי מצפה לקבוצה משחק קשה מול הפועל עירוני קרית ים בביתה של השניה, שגם כאן הפועל רובי על הנייר הם הפייבוריטים ומצפים כרגיל, לנצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק טירת הכרמל אשמה ( דין 30-10-2014, 10:23)
    מה אתם מתנצלים בכלל? מי שעשה את כל הבלאגאן זה שחקני טירת הכרמל ומאמנם, אין פלא, כולם שם מכביסטים