חילופי דורות בהגנת הפועל הרצליה

הפועל הרצליה מכוונת גבוה ומבינה שכדי לעלות ליגה, היא חייבת לשפר את משחק ההגנה. בראיונות שלאחר המשחק כל הגורמים במועדון הזכירו כי ספגו שערים לא מחייבים ולא מוצדקים. מי שצפה במשחק ראה שלא מעט טעויות בהגנת הרצליה היו יכולים להסתיים בשערים נוספים בעזרת קצת יותר ריכוז מצד התקפת נשר.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 30-10-2014
  • 09:19
במועדון החליטו היום בצעד חד ואולי כתגובה ישירה למשחק האחרון, לשחרר את הבלם הותיק סאלח חאג' משורות הקבוצה. בתגובה לשאלה האם האחרון שוחרר בעקבות יכולת לא משכנעת ענה מאמנה של הקבוצה, תומר אסולין כי "סאלח בלם ותיק וטוב ולא נכון לפרש את יכולתו האישית אלא יותר מכלול של אי התאמה לסגנון המשחק החדש של הקבוצה שהוא לחץ גבוה, הנסיעות ועוד סיבות.. אנחנו מאוד אוהבים אותו ומאחלים לו בהצלחה, לא בגללו חטפנו שערים לא מחייבים, הגנה זה יותר משחקן אחד".
 
ומנגד, כבר היום, פיליפ חאיכ, בלמה הצעיר של הפועל תל אביב חתם בשורות הרצליה, אליה עבר בהשאלה. הבלם המוכשר יעמוד לרשותה של הרצליה כבר במשחק הקרוב במגדל העמק. גורמים בקבוצה מוסרים כי הם בהחלט רואים בזאת הצהרת כוונות והתנהלות מקצועית בכך שבלם משוחרר ובלם חדש ואיכותי מוחתם כבר באותו יום.
 
פיליפ חאיכ (באדום) בלמה הצעיר של הפועל ת"א חתם בהרצליה (עמית מצפה one)
 
סאלח חאג', עד לפני כמה שעות שחקנה של הרצליה וכעת שחקן חופשי, נתפס מופתע מהמהלך, "אני לא בקבוצה, עדיין לא מבין מה קרה שם, נראה לי שההחלטה היא מעל תומר, בטוח לא בגלל היכולת ההתנהלות לא הייתה במקום, אנחנו בסך הכל בתחילת העונה עוד לא התחברנו, בסך הכל שתי נקודות ממקום ראשון. לגבי העתיד? אני כבר במשא ומתן עם מספר קבוצות אחרות".
 
בכל מקרה, בקבוצה מהשרון יודעים שכדי להתמודד על עלייה הם יאלצו לחזק את הסגל בעוד שחקן בכיר אחד לפחות ומשיחות עם גורמים במועדון נמסר כי האפשרות נשקלת.
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אסולין אתה מאמן גדול (הרצליה 30-10-2014, 20:54)
    אסולין אוהבים אותך,לא מתבייש לעשות שינויים בכל שלבוזה גדולה של מאמן חוזה ארוך טווח לעולם לא נהנו ככה מהקבוצה
  2. הרצליה (איתמר 31-10-2014, 11:58)
    רק מאמן טוב מגיב בזמן