מוטי מלכה: "הסיכוי שאעבור לנשר? 50 אחוז"

מוליכת ליגה א' צפון עירוני נשר פנתה לשחקן, שלא הסתדר עם נצרת עילית מבחינה כספית. גורם בעירוני נשר: "הייתה פנייה לשחקן. אבל יש לנו עוד שני שחקנים שחוזרים מפציעה, וגם מלכה במצב דומה, ולכן מתלבטים אם לקחת את הסיכון"

  • על ידי: אורי דוד
  • 16-11-2014
  • 12:06

הקבוצה של ברוך סער, שמוליכה את ליגה א' צפון ומסומנת כמועמדת הבכירה לעלייה, לא נחה על זרי הדפנה ומחפשת לחזק את השורות תוך כדי תנועה. אחד השחקנים שעשויים לחזק את הסגל הנוצץ של ברוך סער הוא החלוץ המוכשר מוטי מלכה, ששיחק אשתקד במרמורק וחוזר למגרשים אחרי היעדרות ארוכה עקב פציעה.

 

מוטי מלכה, האם הוא יחזק את נשר? (צילום: רפי נחמיאס)

 

מלכה אמור היה לסגור את תנאיו בהפועל נצרת עילית מהלאומית, אולם בימים האחרונים חלה תפנית בעלילה ונראה שהוא מתקרב דווקא לעירוני נשר מליגה א'. גורם בכיר בעירוני נשר אישר את הפנייה לשחקן ואמר: "אכן הייתה פנייה. הוא לא רוצה להיות בנצרת עילית. מדובר בשחקן מוכשר שיכול לעזור לנו. רק יש לנו התלבטות גדולה-כיוון שגם שרון לוי וגם עבד מורג'אן חוזרים אצלנו מפציעות ולהוסיף עכשיו עוד שחקן שחוזר אחרי פציעה-זה סוג של סיכון בשבילנו".

מלכה, עצמו, אמר בנושא: "הייתה פנייה מנשר. הסיכוי שאשחק שם זה 50 אחוז". לגבי הפועל נצרת עילית הוא הוסיף בקצרה: "הייתי אמור לשחק שם אבל לא הסתדרתי איתם מבחינה כלכלית".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. שרון לוי הביתה (אוהד נשר 16-11-2014, 17:14)
  2. אם לא פציעה היה בליגת העל (נצרתי 16-11-2014, 22:44)