עופר בכר:"מחר אנחנו עולים לקברי צדיקים, אולי המזל יאיר לנו פנים בהמשך"

עופר בכר מרגיש שהמזל לא איתו למן תחילת העונה וחושב ומאמין שהכל יהיה בסדר וקצת אמונה בלב תביא לשינוי המיוחל. יכולת יש אך חסרה טיפת מזל ולכן הוא מקווה שהצדיקים יבואו לעזרתו...ראיון מעניין עם מאמן שמסתכל לכל הגדולות בעיניים ולא מפחד מאף קבוצה..

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-11-2014
  • 12:40

עופר בכר, מאמנה של מורשה רמת השרון, ומי שנחשב למאמן מוטיבטור שיודע להוציא משחקניו את הפוטנציאל הטמון בהם, מספר לנו על תחושותיו לאחר המשחק עם הפועל אזור ביום שבת האחרון: "התחלנו את המשחק מצויין. הגענו ל 3 מצבים שהיינו צריכים לכבוש בהם שערים-ולא כבשנו. מנגד, אני רוצה לציין שאזור קבוצה מצויינת, רואים שהיא מאומנת היטב, אבל אנחנו הגענו למצבים שאנחנו חייבים לכבוש ולנצח משחקים כאלה. אומנם הם הגיעו ל 2 מצבים טובים במחצית השניה אבל אם אני לא נותן גולים בבית מול אזור, זה לא טוב. מחר אני מעלה את כל השחקנים לקברי צדיקים אולי המזל יאיר לנו פנים בהמשך. שיחקנו מול רוב הקבוצות החזקות של הליגה כולל ממרמורק יפו, ולא נפלנו מהם למרות הבדלי התקציב הגדולים."

 

עופר בכר, מאמנה של מורשה רמת השרון. "יודע להטריף את שחקניו לפני כל משחק" (רפי נחמיאס)

 

אתה מרגיש את הבדלי התקציב?

"לא מרגיש הבדלי תקציב. אין מה לבכות. הקבוצה שלי מספיק טובה כדי להתסכל לכל קבוצה יריבה בעיניים. יש לי חברה מחוייבים שרוצים לנצח. ואם לא החוסר מזל בדקות הסיום, היינו עם עוד כמה נקודות חשובות בקופה. אבל אין מה להצטער אני מאמין שהמזל יסתובב ואנחנו ניתן את הגולים בדקות האחרונות"

 

מה אתה חושב על אזור? 

"קבוצה מצויינת, קבוצה שקשה לשחק מולה. לדעתי תיקו משקף את המשחק בין שתי הקבוצות"

 

מה קורה עם "נער המריבה" השחקן גיא רוזנבלום? 

"הכל הסתדר. העו"ד הגיעו להסכם. גיא שחקן חשוב מאד לקבוצה והוא הבין שקודם כל עדיף לו לשחק ולהתאמן בקבוצה ורק אחר כך שעו"ד יטפלו בכל הנושא של החוזה. הלוואי שיצליח להתקדם, אבל קודם שיעזור לנו ואז הוא יתקדם הכי הרבה. אני בטוח שגיא יודע שמורשה אוהבים אותו והוא אוהב מאד את מורשה"

 

מה אתה חושב על הליגה?

"ליגה חזקה מאד. ושיוויונית מאד. יש קבוצות עם תקציב מאד גבוה, אבל כולם שוות ולכולן צריך להסתכל בגובה העיניים. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה"

 

איפה לדעתך תמוקם מורשה תסיים העונה?

"אני מקווה שלא אלחם בתחתית. אם הייתי מנצח ניצחון אחד קטן במקום תיקו, הייתי במקום טוב באמצע הטבלה, ואני מאמין שזה יקרה. בסוף הכל מסתדר והליגה מתיישרת וכל אחד יהיה במקום שמגיע לו"

 

 

מילה לסיום:"שהמזל יסתובב קצת לטובת מורשה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם כל הכבוד (שיכוניה -מורשה 17-11-2014, 14:33)
    בכר עשית שעורי בית על השיכון חפש נקודות במקום אחר בהצלחה שיכוניה רוצים רצץ של ניצחונות מחצית ראשונה צריך לגמור סיפור ולא להוריד לאוהדים את הלב בהצלחה אוהבים אותכם
  2. עופר בכר (גולף לבן 17-11-2014, 16:51)
    כנירא שלא ראינו את אותו משחק עם לא השופט שהיה לטובתכם לא יודע איך היה נגמר המשחק חוץ מזה יש לך קבוצה טובה בהצלחה
  3. מאמן חלש מאוד ואין לו מושג בכדטרגל (יוסי- מורשה 17-11-2014, 17:21)
    מאמן בכיין, כל שבוע בוכה להנהלה ומביאים לו עוד שחקנים, אין לו מושג בכדורגל, השחקנים שהביא חלשים ולא שווים שקל, במקום לקברי צדיקים סע לים ותן למישהו אחר לאמן במקומך.
  4. אני מקווה שלא אלחם בתחתית. אם הייתי מנצח ניצחון אחד קטן במקום תיקו, הי (אחד 17-11-2014, 18:09)
    סתום כזה...