חגיגות הניצחון הובילו לתיגרה

שחקני הרצליה חגגו לאחר הניצחון על הפועל חדרה. שחקני חדרה טענו לחגיגות מוגזמות ועימות שהתפתח מהדשא על היציע הסתיים בהרחקתו של משה כחלון מחדרה ובעימות לא נעים שכלל אימהות של שחקנים.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 21-11-2014
  • 20:37

לא כך ציפינו שייגמר המשחק בין הפועל חדרה להפועל הרצליה. המשחק, שהתקיים בהרצליה, אולי התעלה לרמה גבוהה אך הסיומת שלו ברמה שלא מתאימה לשום ליגה בארץ. לצערנו, עננת האלימות שעוטפת את הכדורגל הישראלי לא פסחה גם על המשחק היום, שבסיומו לאחר חגיגות של שחקני הרצליה, התפתח עימות בין השחקנים שהפך לעימות בקהל שבמרכזו עמדו באופן מפתיע, אימהות של שני שחקנים. בר אלסברי, כובש השער מהרצליה, ומשה (מושון) כחלון התעמתו ביניהם בצורה מילולית לאחר החגיגות של שחקני הרצליה ליד שחקני חדרה. במהרה זה הפך לאסופת שחקנים לבנים ואדומים, חלק מהם מנסים להפריד וחלק נצפו בעימותים מילוליים ואף נראו מספר דחיפות. ככל הנראה, בשל קללות שהזכירו את אמא של אחד השחקנים , החל גם עימות מילולי בין אימא של אלסברי לאמא של כחלון. מנקודה זו, לא ברור בדיוק מה קרה, אך כנראה שבעקבות העימות משה כחלון פנה לעבר היציע וצעק (לפי חלק מהטענות, קילל) על אמא של משה כחלון. בתגובה לכך, שופט המשחק החליט להרחיק את כחלון בהחלטה שנויה במחלוקת שכן במהלך העימות היו עוד מספר שחקנים שנצפו פונים אל הקהל. בסיום, האירוע נסגר ללא תקריות פיזיות, שחקני חדרה הורדו מהמגרש ורק לאחר שהשופטים וידאו כי כולם ירדו לחדר ההלבשה, שחקני הרצליה הורשו לרדת לחדר ההלבשה ולהתחיל בחגיגות. שחקנים משני הצדדים נראו עצבניים במיוחד. אירוע מוזר מאוד ובעיקר מיותר למשחק שהיה ברמה גבוהה מאוד. לאחר ירידה והסתגרות של שחקני חדרה בחדר ההלבשה, שופטי המשחק קראו לגיל פישל אל חדרם, שם באו בדין ודברים ואף הודיעו לו על הדברים אשר יירשמו בדו"ח המשחק.

 

 

תמונות שאנחנו לא רוצים לראות בכדורגל (מורן קלפר)

גיל פישל, מאמן חדרה שבסוף המשחק היה עצבני מאוד מחוץ לחדר ההלבשה, יצא ונכנס כאשר הוא לא מצליח להסתיר את זעמו על הצעד שבחרו השופטים לנקוט בדמות הרחקת משה כחלון, הגיב,  "צריך פעם אחת להעניש את כולם. נגמר המשחק, שחקני הרצליה במקום לחגוג את הניצחון, התגרו בשחקנים יחד עם אנשים שיושבים מעל הספסלים. התחילו צעקות של מעבר לצעקות ושימחת נצחון לגיטמית וכשאתה דורך ככה על פצעים של קבוצה שהפסידה, זה לא במקום. אי אפשר לחנך את כולם, אבל אני חושב שחבל שזה קרה וזה מעיב על המשחק".

 

תומר אסולין, "לא שמעתי שיש חוק שאוסר על שחקנים לחגוג, הכל לגיטמי, עם כל הכבוד, מותר לקבוצות לחגוג ניצחון. אנחנו בבית שלנו. לא ראיתי את האירוע של כחלון ואם הגיע אדום, אבל זה מיותר. זה רק ספורט, צריכים לסיים הכל בלחיצת ידיים".

 

(מורן קלפר)

 

בר אלסברי, שכבש את שער הניצחון הגיב לדברים, "זה בין שחקנים, אך שנגמר החליפו כמה מילים, כמו בכל משחק חם והיה משחק לוהט, הפרידו ונרגעו. לא שמתי לב מה כחלון עשה, עליתי לנשק את אמא שלי בסוף המשחק ואחד האוהדים של חדרה קילל אותי וירק עליי ליד אמא שלי, אמר לי "תבוא לחדרה ונזיין אותך".. לא מכובד, הסתובבתי והלכתי לחגוג עם השחקנים.". בנוגע לסרטון טוען אלסברי, "אולי חגגנו קצת יותר מידי וחדרה התעצבנו, זה הכל. מושון היה איתי בחדר הלבשה, הכל בסדר בינינו".

 

משה כחלון, הצד היחידי שנענש על המקרה עד כה, מגיב כך, "אין מה להוסיף יותר מידי, אני בחיים שלי לא נכנס לעימותים בסוף משחק אבל כשחקן מקלל את החברים שלי ויורק עליהם, כשאמא שלו מהיציע מקללת אותם ואומרת לי "הלוואי שתמות י'בן *ונה", קשה להישאר אדיש. חבל לי שהשופט ראה רק צד אחד והחליט מה שהחליט ואני לא אוכל לעזור לקבוצה שלי במשחק כל כך חשוב כמו נגד נשר".

 

לפניכם סרטון המתאר רק חלק מהאירועים בהם בר אלסברי מתלונן כנגד אלה שכעסו על כך שחגג. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חדרה עיר של עבריינים (הרצליה 21-11-2014, 20:46)
  2. אירועים (קרלוס 21-11-2014, 21:15)
    כאחד שצפה במשחקים של הנוער של מכבי נתניה אני יכול להגיד שאמא של משה כחלון מרבה לקלל מהיציע. מה היהבמקרה הזה אני לא יודע אז אין לי דעה. לגביי הרצליה גם לפניכמה שנים כשבית"ר כפ"ס נאבקה על הירידה מחזור לפני אחרון ולהרצליה זה היה משחק לא חשוב, הם הישוו
  3. המשך (קרלןס 21-11-2014, 21:17)
    בדקה האחרונה ובסוף המשחק כששחקני בית"ר גמורים הם רקדו לידם ועשו תנועות מגונות לקהל של בעת"ר שלא נשאר חייב והרביץ מכות רצח לאוהדים של הרצליה וגם לעומר פרץ שהתחיל עם הבלגאן, ככה הם תמיד אבל במשחקי חוץ באים איתם 5 אוהדים והם מפחדים ולכן מפסידים.
  4. צריך לסגור את חדרה ולהרחיק את כולם (רק אולגה 21-11-2014, 22:13)
  5. מותר לחגוג (דן 21-11-2014, 22:33)
  6. חדרה יא מגעילים (מבין ענין 22-11-2014, 00:04)
    הנהלה גועל נפש והשחקנים אחריהם איכס איזה אגודה מגעילה יאללה תחזרו לחור שלכם יא חבורה של שקרנים
  7. הרצליה אתם בושה (חדרתי בדם 22-11-2014, 00:17)
  8. יאללה חדרה ללאומית הליגה חלשה העונה הזאת (ציון מחדרה 22-11-2014, 00:35)
  9. חדרה הבית (עילאי לובטון 22-11-2014, 08:21)
    יאלה חדרה הבית
  10. יום ראשון חדרה מפטרים את המאמן ומעיפים את שחקניי הרכש סגור (סקופ 22-11-2014, 14:45)
  11. אני האוהד שבר ירק עליו (גבי 22-11-2014, 18:16)
    בר אתה שקרן אתה זה שירק אפילו אמא שלך ביקשה סליחה בחוץ ואתה שחקן אפס מלוכלך ויש לך פה מגעיל
  12. חדרה קבוצה אלימה וברברית (חדרתי בדם 23-11-2014, 00:06)
    קהל ברברי ופרימיטיבי שמעניין אותו רק אלימות צריך לסגור את הקבוצה הזו